Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He nic! Ik wil je geen verkeerde moed inpraten maar doe aub een Kruidvat 2v5 test.
    Ik had precies zon test en ook niet positief bij clear blue.
    Gewoon elke dag even testen.
    Zolang je niet ongesteld bent zou ik
    Zeggen doen.
    En ik moet heel eerlijk zeggen, toen je stuurde wat je klachten waren
    Had ik wel
    Goeie moed.
    Inmiddels al
    Een Kruidvat test gedaan??

Mayaatje, erg vervelend dat je een ronde over moet slaan.
    Wel fijn dat je op dag 3 nu een echo krijgt.

Veertje, klote man dat je zo slecht in orde bent.
    En dat je ongesteld geworden bent. Hoop dat je snel beter wordt !

Knuffie, wat is er nu op je werk afgesproken?
    Kijk maar goed uit, te zwaar werk is niet goed natuurlijk.
    Alles voor de baby.

2. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nic je kan denk beter met ochtendurine testen toch? Hopelijk morgenochtend duidelijker... Pffff niks aan die onzekerheid...

Kimmie blij wat van je te horen ... Oh morgen dus de echo je had nu alleen een gesprek en niet eens hartje luisteren? Of kan dat niet zo vroeg nog. Morgen zie je het beebje dus. Spannend lijkt me geweldig!!!

3. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga inderdaad morgen het Z-H maar eens bellen. Kijken wat ze zeggen. Kimmie de kv test heb ik ook gedaan. Kan mezelf al goed verslaafd noemen.
    Woensdag k 2v5 negatief
    Zaterdag k 2v5 licht positief
    Zondag k 2v5 licht positief
    Maandag k 2v5 licht positief (ochtend urine)
    Maandag actiontest negatief
    Maandag cb digitale test negatief.
    Dat is de testrij. Pfff idioot veel zie ik nu.
    Nee dat zou mij niet gebeuren en zie hier.....
    Ik kan morgen ochtend de tweede van de action nog doen
    Maar ik ga naar uit van jammer maar helaas....
    Moeilijk moeilijk moeilijk!!!

4. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    NIC, toch is Kruidvat normaal spierwit.
    Ik zou met 1 soort test blijven testen. Elke test heeft verschillende hsg waardes nodig.
    K zou Zhuis vragen om bloedprikken dan weet je het zeker.
    Dit is niet fijn voor je.
    Miss gewoon late innesteling. Ik hoop het!!

5. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Vanmorgen het Z-H gebeld kon meteen komen om bloed te prikken. Hsg was verhoogd. Op zich goed op schema. Hoort tussen de 5 en 50 te zijn. Was 22. Moet volg week woe weer heen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Of te wel afwachten.

6. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@kimmie. Heb morgen gesprek op het werk. Maar zoals het er nu uitziet ga ik alleen nog maar administratieve taken doen. Voor Over ik dat kan natuurlijk. Ga dan onze 1ste verpleegkundige ondersteunen.
    Maar daar hoor ik morgen verder over.
    Gelukkig alles goed bij vk. Had okk niet verwacht dat ze uitgebreid echo enz doen. Hartje luisteren wel? Zal nog wel te vroeg geweest zijn of niet?
    Vandaag had je echo toch. Hoe was het? Spannend

@nic. He meis wat vervelend deze situatie. Wel of niet. Pff hopelijk gauw een uitzicht iver hoe en wat. Duurt lang zeg tot volgende week woensdag om zo in afwachting te zitten.
    Zou idd wat kimmie ook zegt 1 soort test blijven doen. Sie je het beste verschil.

@all. Mijn kleine meisje is nig steeds niet fit. Gelukkig heeft ze vanacht goed door geslapen. Ze wil vandaag ook weer weinig drinken. Gelukkig heeft ze 1,5 boterham op tot nu toe. Straks ff kijken bij het avondeten hoe het gaat.

7. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh maar Nic dat is toch best goed nieuws? Pffff maar weer een week wachten is slopend zeg.... Het zou wel moeten oplopen.. Spannend zeg.

8. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Knuffie beterschap voor je meisje!! Hopelijk eet en drinkt ze beter..

Kimmie hoe was je echo?

9. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow jeej Nic wat spannend, maar dat je hcg hebt is een goed teken toch? Als er niks aan de hand was was dat er niet toch. Ga voor je duimen! Ik ben gelukkig weer beter sinds vandaag. Pff nog nooit zo ziek geweest, 40 graden koorts en de hele tijd overgeven. Het heerst ook echt hoor het van zoveel mensen om me heen. Echt zielig voor je meisje ook knuffie! Is niet fijn veel beterschap! Ben ook benieuwd hoe de echo was kimmie! Lijkt me heel bijzonder, ik hoop zo dat ik dat ook ooit mag meemaken. Nou over vijf daagjes kan ik weer beginnen met testen, hopelijk heb ik bij ronde vijf ook geluk net als jij!

10. Knuffie85

Thnx dames. Ze heeft wel goed gedronken maar eten nog niet geweldig. Maar vind drinken belangrijker. Eten komt wel. Nu heeft ze een toetje en een ijsje op. Maja als ik last heb van mijn keel vind ik warm eten ook niet fijn.
    Ze ligt net in bed, zetpil erin en hopelijk slaapt ze weer lekker tot morgenvroeg.

Dan mag ik om 07.00 weer beginnen met werken. En onder het werk gesprek met hoofd en 1ste verpleegkundige. Over hoe nu verder.

11. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames !

De echo was echt super !
    Wauw wat bijzonder.
    Ik had nog wel ff gevraagd van komt het voor dat je niks ziet, maar dat kwam helaas te vaak voor.
    Nee alles was goed en eind sept uitgerekend.
    Nu is het klaar in het Zhuis.
    Wel kunnen we 12 rietjes reserveren.
    Vond k best veel maar daar denken we nog ff over.
    Ze zei wel dat cmv negatief en positief samen gaan dus ze zegt het kan hard gaan straks.
    Ma we denken nog even.

NIC, van jou is toch wel positief nieuws.
    Natuurlijk ook slopend omdat je moet wachten maar hoopvol :)

Mayaatje en veertje, hoop dat jullie ook snel positief testen.

Knuffie, fijn dat je eventueel ander werk kan doen.
    En als dat niet lukt dan is de ziektewet beste optie. Je moet aan jezelf denken. En de baby natuurlijk.

12. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn kimmie dat de echo goed was...heb je het hartje wel gehoord?

Succes Knuffie fijn dat je morgen gesprek hebt hopelijk komt er een passende oplossing.

Fijn veertje dat je weer de oude bent. Het heerst echt bij ons ook een kwart ziek op het werk.

Meiden hier weer totaal verwarring. Ik heb vruchtbaar slijm...snappen jullie het nog? Ze zeiden echt dat ik moest wachten op ongi. Vorige week donderdag was er nog een eitje van 10mm naast de cyste. Zal ie nu springen? Pfff ms morgenochtend toch even testen en zkh bellen.

13. Knuffie85

@kimmie. Oh meis helemaal super. Wat zullen jullie genoten hebben.
    Ja over de rietjes reserveren moeten jullie goed nadenken wat jullie willen.
    Als je het wel doet weet je zeker dat jullie zoon/dochter straks een browrtje of zusje heeft van dezelfde donor.

Dat hebben wij ook en vinden we toch een fijne gedachte. Al hadden wij niets gereserveerd. We hebben de gok genomen.

@mayaatje. He meid ea raar zeg. Ik kan je helaas geen tips geven. Doe waar jij je goed bij voelt. Als je morgenvroeg wil testen gewoon doen. En kijken wat eruit komt.
    Sjees wat een lastige situatie zeg.

14. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Kimmie, Lijkt me ook super speciaal om de baby te zien en te horen met een echo!!
    Veertje wat fijn dat je weer beter bent. Ik ga voor je duimen ronde 5.
    Mayaatje, gewoon bellen morgen. Ze zijn allemaal zo super aardig bij "ons" zh dat ze dat vast helemaal niet erg vinden. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat bij jou!!

15. Knuffie85

@mayaatje. Heb je ziekenhuis nog gebeld vandaag? Of getest?

@all. Vandaag gesprek gehad,
    Ik ga voor 95% de ziektewet in. Zo kan ik de bewoners toch nog zien en contacten onderhouden. Niet dat ze me herkennen maar ik hun wel. Ga 1uur per week naar het werk als het lukt en dan doe ik alleen maar krant voorlezen of zoiets. Geen taken meer in de zorg of alleen op de groep.

16. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nic heb je stiekum nog getest... Zijn ze al duidelijker geworden?

Veertje dat is fijn.. Om toch contact te houden met de bewoners. En beter zo toch hopelijk nemen je harde buiken ook af

Kimmie begin je al een buikje te zien

Hier toch maar het zkh gebeld. Heb gewoon rekbaar slijm en dan weet ik eisprong komt eraan. Maar zkh verwacht niks door die cyste. Snap het niet hoor. Kon komen voor een echo maar ja als ze toch niks doen dan wil ik die onzekerheid deze maand niet meer. Dus over twee weken ongi waarschijnlijk. En dan weer bellen. Wat een achtbaan he meiden deze hele MMM .

17. Knuffie85

@mayaatje. He meis toch. Wat vervelend zo voor je. Dit is exht niet fijn. Hopelijk gauw gewoon ongesteld zodat je weer verder kunt. Sterkte meid.

Denk niet dat mijn harde buiken gaan afnemen want die heb ik thuis ook. Maar nu kunnen we rustig aan doen en hoef ik niet alles meer verplicht.

18. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Och mayaatje wat een gedoe!!! Maar ik snap heel goed dat die onzekerheid een ramp is!!! Woon je een beetje dicht bij Z-H?
    Knuffie wat goed zeg dat je de zw in gaat. En nu ook echt rustig aan doen he! Wat fijn dat je dan nog voor die 5 procent kan blijven komen. Zo hou je toch een beetje feeling met het werk.
    Ik test gewoon door maar vrolijk wordt ik er niet van... Ze worden niet echt donkerder. Knaltest komt gewoon niet.... Die van 15, 16, 18 zien er bijna hetzelfde uit! 15 en 18 ochtend urine 17 middag....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      9
  19. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    NIC, ik zie het wel positief in hoor die testen.
    Zou je mijne ff sturen.
    Je hebt miss een verlaat ei gehad?

20. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg
    Dit zijn mijn testen