Ze moeten indd wel iets oplopen maar ik vond bij mij ook dat t erg lang duurde voordat ik een knaltest kreeg.
He dames. Hier gaat alles verder goed hoor. Of je een buikje kan zien, tja denk het wel. Maar ik heb nooit een platte buik gehad dus dan zie je sws sneller iets denk k. Mayaatje, vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Hopelijk snel een vlg ronde. NIC, ik vind het lastig. Ik zou zelf wel denken zolang je een streepje houdt is het goed. Ik had 2-2 pas een knaltest. Dus dat is veel later. Blijft ff spannend!
Hoe lang was je toen over tijd. En de testen? Ik zie datums maar welke dag/ datum had je ongesteld moeten worden?
Ik moest 18-01 ongesteld worden. Ik heb 8dpo al positief getest dus is niet helemaal vergelijkbaar. Ben je nog steeds niet ongesteld?
@nic. Hij knalt idd niet echt maar hij word ook niet lichter. Ik zou,niet in die soanning kunnen zitten zoals jij nu zit. Wel of niet. Zenuwslopend zeg pff. Ik ben geen expert maar dacht altijd een streep is positief. Hoop het echt zeg. @all. Vandaag gesprek gehad. In dw week dat mij vriend late dienst heeft kom ik op maandag en woensdag van 10.30/12.30 On de week dat hij vroege heeft ben ik vrij. Dacht dat wel mooi geregeld te hebben. Kan ik administratieve taken doen en tijdens eetmoment collegas ondersteunen. 1 april laatste dag en dan verlof.
Nic zolang je niet ongi bent is het toch goed? Wel spannend zeg, kan me voorstellen dat je elke dag test Kimmie fijn dat het zo goed gaat met je!! Je merkt wel veranderingen ondanks dat je geen echt buikje krijgt Knuffie goed geregeld met je werk toch? 1 april kan je dan echt met verlof... Veertje hoe ver ben je in je cyclus? Is het bijna weer zover? Denk dat ik hier wel echt een eisprong heb gehad, vandaag nog even contact gehad met het zkh. En zelf besloten om toch maar af te wachten..kan deze maand nog een teleurstelling niet aan. Dan maar even helemaal van voor af aan opnieuw beginnen. Dus over twee weekjes denk dat ik weer ongi wordt en dan mag ik weer bellen voor een eerste echo. Lekker veel afleiding dus dat is wel fijn.
@mayatje. Misschien ook wel ff slim. Anders krijg je dalijk weer een teleurstelling en dat is nu juist datgene wat je absoluut niet wilt. Gelukkig,genoeg afleiding voor je dus. Ja 1 april kan ik al met verlof. is geen grap. Hihi
Snik, snik, snik, snik, snik, snil en nog heel veel snik!! Ben vanmiddag ongesteld geworden.... Zh gebeld. Moest langskomen voor echo. Zag geen gekke dingen, behalve helder bloed natuurlijk. Test gaf in zh meteen negatief aan. Volgende week vrijdag nogmaals echo om te kijken of er niks geks te zien is. Deze cyclus moeten we overslaan en daarna gaan we weer verder.
@nic. Nee meis 😢😢 had zon goede hoop voor jullie. Sterkte. Wat zul jij je nu verdrietig voelen lijkt me. Digitale knuffel vanuit hier.
Oh nee Nic wat verdrietig... Je had hcg en een licht streepje... Dan zou je toch zeggen dat je zwanger was en het mis is gegaan. dikke knuf meis
Hoe is het met de dames? @all. Wij hebben morgen gesprek in het ziekenhuis over hoe en wat tijdens en na de bevalling. Ben benieuwd wat ze gaan vertellen en waar we aan toe zijn.
Hey Knuffie is dat in verband met de gezondheid van jullie meisje? Spannend ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hier druk en veel aan het werk. Morgen een crematie van de man van een collega. Nooit leuk. Hopelijk volgende week woensdag ongi dan kunnen we weer verder. ☺️
@mayaatje. Sterkte buj de crematie zoiets is nooit leuk nee. Ja dat is ivm de gezondheid van ons meisje. Maar we zijn niks wijzer geworden eigenlijk. Het liep 1uur uit 😳 Niet echt prettig om zolang te wachten moet ik zeggen. Het enigste wat we nu zeker weten is dat ons meisje antibiotica keijgt zogauw ze geboren is. Dit km te voorkomen dat haar slechte nier gaat ontsteken. Verder vertelde ze alles wat we al wisten.
Jeetje dat kunnen ze toch niet maken je zo lang te laten wachten. Hmmm dus bezoekje had niet zoveel meerwaarde. Over drie weekjes moeten jullie dan weer voor controle?
@mayaatje. Schijnbaar kunnen ze dar wel. Niet normaal he. Dit was in ons ziekenhuis waar ik ga bevallen. 15 maart moeten we op controle in Nijmegen weer. Maar daar ga ik niet bevallen. Te ver weg.
Ola allemaal, even afwezig geweest, wilde er even niet te veel mee bezig zijn. Vind het af en toe erg lastig om geduldig te zijn, maar op andere momenten kan ik er goed mee om gaan. De onzekerheid is soms pittig. @ Nic, hoe gaat t nu met je? Alweer een beetje kunnen opladen voor de volgende ronde? @ Mayaatje, hopelijk snel verder na volgende week! Ik heb waarschijnlijk vrijdag mn vijfde poging, ben nu aan het testen.
Echt belachelijk Knuffie 😢 Hey veertje meid, klinkt zo herkenbaar..nu vrijdag weer inseminatie? Bijna positieve ovutest? Heb weer zeer gevoelige borsten..altijd teken dat ik eisprong heb gehad...gelukkig gaat dat dus met de cyste gewoon door ☺️ Hoe is het met de andere meiden?
Lieve meiden Ben hier al fkes niet geweest Helaas 6de iui-d ook mislukt Hebben nu over paar weken gesprek met arts hoe verder Misschien krijg ik weer een hsg of adviseerd die wel icsi Laat het maar op me af komen. Verder heb ik de griep bahh! Xx
@veertje. En heb je vandaag je volgende poging of nog niet? @mayaatje. Ja helaas niets aan te doen he. @annaatje. Wat fijn km wat van je te horen. Helaas met minder goed nieuws dus. Ben benieuwd wat de arts voor gaat stellen dan. Digitale knuffel vanuit hier.
Hey dames, was het topic een tijd kwijt, maar vond het een poos geleden hier bij de mmm clubs terug. Ik kwam even spieken en zie dat jullie ook nog volop bezig zijn met iui's. Heel veel succes! @ Annaatje, wat vervelend. Verwacht je dat er sowieso iets gaat gebeuren ipv enkel een nieuwe iui? Zijn er ook nog rietjes van jullie donor bij te bestellen? Ik wens je veel kracht en hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn.