Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee spannend knuffie, niet fijn zoveel zorgen maken. Hopelijk komt t allemaal goed. Ik duim voor je mayaatje dat t allemaal door kan gaan. Heb inderdaad bloed moeten afgeven kimmie, ik heb dit aan t begin v t traject ook gedaan toen we nog niet wisten waar t aan lag en toen was alles normaal lag mooi op de curve dus ik maak me daar niet zo een zorgen over. Heb donderdag m'n nod wordt dus langzaam aan weer spannend! Leuk die echo's allemaal!

2. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ooooooh Veertje ga heel hard duimen!! Spannend donderdag hopelijk mag je testen en word je niet eerder ongi!!
    Voel je je anders dan anders?

3. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop t ook! Heb niet echt klachten. Wel minder gevoelige borsten dan normaal en ik heb heel gek een soort uitslag op m'n rug en allergie v m'n horloge terwijl ik zoiets echt nog nooit gehad heb. Maarja heb wel vaker iets nieuws gehad dus hecht er niet te veel waarde aan. Wat gaaf v new york trouwens super dat je dat gewonnen hebt! Ben er drie jaar gelden geweest en t is zooo gaaf! Net alsof je in een film bent. Heel veel plezier en hopelijk wordt t een extra bijzondere reis!

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@mayaatje. Dat gevoel is ook heerlijk. Al is het soms erg pijnlijk vooral richting het einde dat ze tegen je ribben gaan schoppen. Maar dat nemen we allemaal voor lief.

Hoop zo dat deze ronde wel door kan gaan voor je. Duim duim.

@veertje. Dat is weer spannend deze week dan. Hopelijk word je niet ongesteld. Duim duim ook voor jou.

@all. Gisteravond hel veel last van mijn buik. De hele avond een harde buik gehad. Pas toen ik rustig ging liggen zwakte het af.
    Vnaf vanmorgen gaan tellen. Mijn dochter was al om 06.00 wakker dus vanaf toen gaan tellen. Tot nu toe 2x gevoeld.
    Vandaag drukke dag weer. Dalijk ff naar winkel, daarna stofzuigen en dweilen en vanmiddag cursus hoe om te gaan met agressie. Ivm mijn doelgroep op het werk moet dat. Dus dan doen we dat maar weer he. Haha

5. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Knuffie das toch een hele drukke dag?
    Hoe was je cursus? Hoe vaak heb je haar gevoeld vandaag ?

6. Knuffie85

@mayaatje. Was sochtends erg druk idd. Bij de cursus ging het wel. Niet echt heel veel geleerd. Maar misschien de volgende keer het is 2 dgen. Nu over 2 weken weer.
    Kheb haar gisteren in. Totaal 7x gevoeld. Maar had hier op zp even een stuk geopend hoe het tellen precies ging. Want ik heb niet het aantal schopjes geteld. Gewoon de aantal keren dat ze er was. Kwam uit op 7, maar hier op forum zeiden ze het aantal schopjes. Ja dan heb ik de 10 volop gehaald. Dus dat gaan we vandaag maar doen. Gelukkig was ze wel weer goed levendig. Vooral smiddags en savonds.

7. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn knuffie dat je haar goed voelt en dat ze goed van zich laten 'horen'. Ik ben best wel beetje gespannen voor de komende dagen ik hoop zooo dat ik niet ongesteld wordt. Het is zo rot dat je al weet dat de kans groot is dat je je weer een dag heel verdrietig gaat voelen. mayaatje al nieuws over de volgende poging? Succes alvast! Slaap lekker allemaal.

8. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar Knuffie dat je de kleine meid genoeg voelt!!

Veertje ga je morgen testen of wacht je af spannend hoor.
    Nee hier weer druk aan de ovutesten. Ze beginnen op te lopen en ben pas op dag 10. Lijkt weer op een korte cyclus uit te lopen. Heel gek. Gelukkig vrijdag een echo en hopelijk bloed prikken om te kijken wat mijn lh en oestradiol waarden zijn.

9. Knuffie85

@veertje. Helaas weten we hier allemaal hoe het is. Het is en blijft slopend totdqt je eindelijk echt zwanger bent.
    En hopelijk heeft iedereen hier een fijnere zwangerschap dan ik. Maar ook dat is afwachten
    Succes meis. Ga je testen of wacht je af?

@mayaatje. Het blijft bij jou ook spannend zeg. Ben benieuwd wat er morgen uitkkmt en wat ze gaan zeggen.

@all. Nou gisteravond en vanmorgen is mijn meisje weer erg druk geweest. Ze zat weer vlakbij mijn heupbotje te vervelen. Haha. Hoe irritant dat gevoel ook is en hoe pijnlijk bij mijn ribben laat ze maar schoppen weet ik zeker dat ze het nog goed heeft binnen bij mij.
    Mijn dochter en ik gaan nu weer naar het knuffelzwemmen. Elke donderdagochtend vaste prik. Wil ik met deze kleine meid dadelijk ook gaan doen. Eens kijken hoe ik dat ga combineren ;)

Fijne donderdag hopelijk voor iedereen.

10. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ all, heb net in een opwelling getest, heb al paar dagen een veel hogere temperatuur dan normaal einde cyclus 37,3-37-2 ipv rond de 36,8 wat ik normaal heb en dan 35,5 op de nod dag. Maar helaas geen kruisje te zien. Toch maar weer wachten op de menstruatie dan. hoop echt dat het ooit een keer gaat lukken, wordt er wel een beetje moedeloos van :(

11. Knuffie85

@veertje. :( niet leuk meis. Als het dan echt niet zo is laat dan idd de ongesteldheid maar vlug komen.
    Sterkte meis. Digitale knuffel vanuit hier.

12. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaahhhh veertje.
    Op welke dag zit je nu?!
    Ik had toch stiekem hoop dat het nu raak was. Vooral omdat t 5e keer was. Welke test heb je gedaan?!
    Hoe voel je je verder dan?!

@mayaa, spannend morgen !
    Ben heel benieuwd.

@knuffie, jeetje, wat een gedoe bij jou. En een eng idee dat je je kindje niet meer voelde. Gelukkig is alles wel goed maar kan me voorstellen dat het niet leuk is elke keer.
    Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar goed !

13. Knuffie85

@kimmie. Lief gezegd maar ik ben er bang van. Bij jazz begon het gehopzak nu allemaal. Dus denk bij deze dat het niet heel veel minder zal zijn.
    Hoe is het met jou?

14. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimmie, Ja balen ik had het ook zo gehoopt. Zit nu op dag 28. Heb nu heel pijnlijke borsten en af toe wat krampjes in mn buik. Had een kruidvat test gedaan. Normaal ben ik niet zo van het testen maar omdat ik nog niet ongesteld was en een hoge temperatuur heb dacht ik, ik doe t toch maar ff snel. Helaas zonder positief resultaat.

@knuffie snap dat je er van baalt, je wil toch gewoon onbezorgd kunnen genieten, duim voor jullie dat het weer helemaal goed gaat voelen. Had je je vorige zwangerschap ook veel klachten?

15. Knuffie85

@veertje. Ja best balen. Maar ik moet blij zijn dat ik zwanger ben. Dus ik wil niet lopen zeuren hier.
    Bij jazz liep ik tot 29,5 week vlot door. Tot ik ineens op zaterdagochtend een flinke bloeding kreeg. Direct doorgestuurd naar ziekenhuis. Moest 48u op bed. Mocht er alleen uit om ff te douche en naar toilet. Na 48u mocht ik stukje op gang gaan wandelen. Kreeg meteen weer bloed. Weer 24u plat. Volgende dag hetzelfde weer 24u plat. Uiteindelijk heb ik 6 dagen in het ziekenhuis moeten liggen tot ik naar huis mocht.
    Toen mocht ik terug naar vk. Bij echo bleek de baby te klein. Weer terug naar ziekenhuis. Ziekenhuis zei niks aan de hand dus mocht weer naar vk.
    Toen kreeg ik veel last van vocht en hoge bloeddruk. Vk stuurt me weer naar ziekenhuis en de volgende dag werd ik ingeleid met precies 39 weken.
    Dus al bij al aan ut einde een hoop getrubbel.
    Door het vocht dat ik had was ik 16kilo aangekomen.
    Dat was dag 2 na de bevalling helemaal verdwenen.
    Nu ben ik nog maar 1,6 kilo aangekomen :$
    Maar zoals ik al zei ik wil liever hier niet klagen. Jullie hebben meer zorgen dan ik.

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ all update na 6 iui-d ga ik icsi doen met donorzaadjes
    Vind het erg spannend allemaal en heb geen idee wat ik kan verwachten. Krijg 3 keer vergoed. Wist niet dat dit zo prijzig was. 3800 en dan nog eens over 1000 voor medicijnen.soms zo oneerlijk he! Maar gelukkig 3 keer vergoed. We zien het wel ga t gewoon proberen.lukt t niet dan ben ik ook heel blij dat we 1 kindje hebben mogen krijgen.

Verder alles goed hier. Allemaal griep gehad. Zoontje had 3 dage 40 koorts niet eten drinken slapen
    Nu weet beetje beter aan t worden gelukkig
    Verder lekker in juni weekje weg geboekt.nu al zin in!

Zal zo even teruglezen alles
    X voor iedereen

17. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ah bah Veertje hoopte zo hard voor je!! Dat je temp hoog blijft is wel goed teken toch... Ms heeft die test meer hcg nodig?

Dank jullie wel meiden! Ben ook benieuwd morgen wat er dan te zien is.

18. Knuffie85

@annaatje. He meis toch, het valt oik niet mee. Weet ook niet wat je kunt verwachten bij icsi. Hopelijk valt het allemaal mee.
    En tjee zeg die prijzen. Niet eerlijk nee. Succes meis.

19. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, sjonge dat is niet leuk om te horen. Heb geen ervaring met icsi maar lijkt me erg zwaar.
    Willen jullie geen kid meer proberen of zit je aan een max van behandelingen ?

@veertje, geen bloed geeft moed. Al snap ik dat zon witte test daarbij niet echt helpt. Blijf het toch nog raar vinden, ik had zon goeie hoop.

@mayaatje, succes morgen! Laat je ons weten hoe en wat? Ik duim voor je!

@knuffie, je hebt met jazz ook al heel wat gedoe gehad dus. Dat is niet fijn, je hoopt toch om rustig naar je laatste weken te gaan. Je bent wel erg weinig aangekomen. Wat zeggen ze daarvan of kan dat "normaal" zijn?! Vind t ook wel knap van je. Dat lukt mij niet hoor.

@all, hier gaat alles goed. Heb wat last van zwangerschaps ichias maar mag niet klagen. Ben alweer bijna 12 weken. Gaat snel.
    De controle bij de vk was perfect. Vlg week echo nr 3, dus heb er heel veel zin in.
    Ik duim voor jullie dames. Ik weet hoe kut het is om maar te lezen hoe "wij zwangeren" klagen enz. Terwijl jullie niks liever willen.
    Ik hoop zo dat jullie me heel snel volgen !! 😘

20. Knuffie85

@mayaatje. Succes vandaag. Ik duim voor je.

@veertje. Hoe is het nu?

@kimmie. Nee zeggen ze niets over. De baby en mijn buik groeien goed. Dus dat is prima.
    Hoe het komt weet ik niet. Ik eet voldoende. Het enigste wat ik zou kunnen bedenken is dat ik nu alleen maar water of thee drink. Iets anders smaakt me niet of ik krijg er maagzuur van. En ik drink juist nooit water.

Deel Deze Pagina