@LinRo hopelijk gaat de maand vlug om. Ik had de eerste echo bij 6 weken. Uhm ff terug denken hoor. Hihi lijkt alweer zolang geleden. Maar ik ben vanaf week 5 tot week 16 kotsmisselijk geweest. ( sorry geen leuke reactie) maar had bij week 5 ook de griep erbij gekregen. Opgeblazen gevoel en weinig honger.
Wowww wat zie ik een zwangere! gefeliciteerd geniet meis ik had mn eerste echo in gent ook bij 6 weken en drna alle afspraken in ned. Bij verloskundigepraktijk Hier alles zn gangetje. Hebben vandaag rekening gehad van gent. Totaal weer iets van 150 euro denk voor intake gesprek en beide bloed geprikt en ik heb toen ook follikelmeting gehad omdat k toevalllig dag 14 toen zat we weten nog niet van onze zorgverzekeraar of we t vergoed krijgen.afwachten maar.. mn zoon heeft weer ooronsteking.konden van de week al aar kno arts. Vocht achter beide oren.krijgt waarschijnlijk buisjes. Zo sneu.. wij wachte nu f antwoord af van zorgverzekeraar en dan hopelijk aug/sept starten @kimmie hoe is t met jouw en je man nu..
Annaatje, balen man van je zoontje. Zeker niet fijn. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten op cp? Hier gaat alles goed. We zijn een beetje aan het idee gewend dat het alleen via kid kan dus eigenlijk heb ik zelf zoiets van hoe eerder hoe beter. Ma goed we zijn sept aan de beurt en dat wavhten we netjes af. Super leuk om te lezen dat er een zwangere is. Vind her sws leuk om hier mee te lezen hoe alles precies in z'n werk gaat. Werkse vandaag !
Dames hebben jullie voor de IUI al vitamines geslikt ?! Foliumzuur of iets anders ?! Zo ja wann moet ik daarmee beginnen??
Wahoo net een mailtje gehad dat de echo over 2,5 kan, net voordat we op vakantie gaan! super blij! @ kimmie ik slik echt al een hele tijd de davitamon mama compleet met omega3 visolie vitaminen.
Super dat het al zo snel kan. En net voor je op vakantie gaat. Ideaal. Dan ga je nog fijner op vakantie of niet. Ik heb Davitamon mama compleet ook wel thuis maar mennnnn wat zijn die dingen goor. Ik ga daar dan ma weer mee beginnen. En omega3 visolie waar is dat goed voor dan?! Voor een betere innesteling ??
@annaatje beterschap met je zoontje. Hopelijk is het na de buisjes allemaal over. Nog genoten op cp? @LinRo oh super fijn dat je de echo eerder kunt hebben. Hoop wel dat er dan wat te zien is nu het nog zo pril is. Maar dat moet gewoon goedkomen. Lekker op vakantie. Waar gaan jullie heen? @kimmie ik slikte ook altijd davitamon compleet. Dronk het wel met ranja of cola (ben erg slechte pillenslikker) misschien dat je dat kunt doen. Ik wacht eerst nog even gesprek bij Gent af en dan ga ik ze ook halen. Kan niet wachten. Zeg nu al steeds tegen mijn vriend wat voor jongens en meisjesnaam is mooi. Meisjesnaam zijn we al uit ik nkg niet iver de jongensnaam. Hihi. En zo van oh straks zitten er twee achterin de auto, en ook van hoe gasn we ut vertellen als het lukt. Hihi. Ben echt erg masr ben super blij als het september is. Hihi
Oh ben dus niet de enige die slecht pillen kan innemen. Alles is een ramp. Aspirine moet k doorbreken anders krijg ik dat niet weg en dat is bij de rest ook. Maar indd miss met SAP dat het lukt. Hihi grappig. Meisjes namen vind ik okk makkelijker. Sept gaan er dus 3 starten toch? Jij , Anna en ik 👍 Spannend ! Kan niet wachten.
Ja volgens mij wel. Kunnen we mooi samen wachten. Hihi Dat scheelt wel. 1 voordeel is dat de vakantieperiode ertussen dit. En mooi weer hopelijk.
Ja indd. Dan gaat de tijd snel. Mooi weer erbij zou ook wel fijn zijn. We zitten allemaal in een ander ziekenhuis of zitten jij en Anna in hetzelfde ??
@knuffie ik heb nu de echo als ik bijna 7 weken zwanger ben, ik ga er wel vanuit dat we dan wat zien aangezien jij en Anna beide een echo bij 6 weken hebben gehad. Ik blijf alleen wel wat buikkrampen houden dus hoop maar dat dat erbij hoort. Gelukkig heb ik geen moeite met het slikkende van die pillen een beetje water en weg is tie. Maar super leuk dat jullie 3 in september gaan beginnen, wat spannend allemaal.
Hihi grappig ik neem net mn foliumzuur in. Heel slecht maar k vergeet t weleens in te nemen.. dacht iets van 3 maanden vantevoren?.?. Bij 6 weken konden ze t hartje bij mij al zien kloppen was zo mooi! Bericht gehad zorgverzekeraar. We krijgen 6 iui vergoed. Bij mij zal t wel weer f duren denk voordat raak is. Wij hebben nog tien donorstrootjes liggen. @kimmie waaar ga jij iui laten doen? En wat voor gesprek krijgen jullie eerst in september. Cp was gezellig! Lekker weer gehad heb nu al weekend heeeerlijk weer geven ze aan Geniet dames x
@LinRo oja dan denk ik het ook wel. Bij 6 weken zagen ze een kloppend hartje. Wel via een inwendige echo. @kimmie annaatje en ik zitten in utzelfde ziekenhuis ja. @annaatje oh gelukkig lekker ff genoten. Heerlijk weekend en dat met dit mooie weer. Mooi dat je 6 iui vergoed krijgt, Duurde het de vorige keer ook langer dan omdat je dat aangeeft? Nog 10 liggen dat zijn er nogal wat Hopelijk heb je ze niet nodig meis.
@ knuffie heb totaal 14 iui gehad 5deiui raak miskraam toen weer 6 miskraam toen nog 1 stro over niks.. toen andere zaadjes bij 2 raak kan aan match liggen dat ik met eerste zaadjes geen goede match was. We hadden er nog 4 over en hebben dr 6 bij gekocht omdat we van dezelfde donor tweede graag willen. En hebben jullie nog van dezelfde donor zaadjes.. klinkt gek he maar zou best kunnen dat onze kindjes van dezelfde papa zn. Daar denk ik maar niet over na
Oh jah knuffie maybe zien we elkaar wel in t ziekenhuis hihi welke dag van je cyclus zit jij nu ik dag 25 en meestal dag 31 menstruatie.
@annaatje ik zou graag van dezelfde donor willen ja. Dus dat vragen we even na. Maar wat ik de vorige keer begreep is dat ze er altijd achter de hand houden. Nou idd daar denken we maar ff niet bij na. Misschien biologisch maar de echte papa's zitten mooi hier thuis 💖 Nou idd wie weet. Ik zit nu dag 28 en meestal dag 30/32 ongesteld. Dus we gaan beetje gelijk op.
Grappig, ik moet morgen ongesteld worden. Dan gaan we redelijk gelijk op allemaal. Jij Knuffie en Anna kunnen elkaar miss wel tegenkomen 😉