@mayaatje, ik geloofde ook niet dat t gelukt was. Voelde ook echt alsof ik m'n ongi kreeg... Dus duimen draaien voor je dat je ook positief test 🍀 Knuffie, succes vandaag! Benieuwd wat ze gaan zeggen
Ja klopt ook maar voel helemaal niks anders... En gewoon gevoel.. Ms ook eigen bescherming ofzo Worden wel spannende dagen want volgende cyclus beginnen we met hormonen spuiten. 😳
Hey dames Wilde jullie ff laten weten dat ik aanstaande maandag word ingeleid. Gyneacoloog was het direct met me eens. Deed niet moeilijk.
Och Knuffie wat fijn dat de arts met jullie meevoelt!! Kunnen jullie je meisje in jullie armen sluiten!! Opgelucht?
O wat fijn knuffie dat ze niet moeilijk doen!! Spannend zeg maandag!!! Mayaatje je voelt bijna niets! Dus wel iets hahah. Wij zijn momenteel op vakantie op Zakynthos dus ik zit hier mijn tijd uit 😀 Ik voel eig ook niks gehalveerd af en toe steek in mijn borst. Niet misselijk ed. Uiterlijk zaterdag moet ik ongi worden dus we wachten af!
Had het gehoopt maar niet verwacht. Ben erg opgelucht. Idd maandag eindelijk kns meisje in onze armen😍 @nic. Geniet van je vakantie.
Oh wat heerlijk Nic lekker je laatste wachtweek op vakantie..haha ja iets gevoelige borsten en opgeblazen gevoel maar dat heb ik ook als ik ongi ben. Hopelijk word je zaterdag niet ongi en heeft die vakantie ontspannend gewerkt. Ja Knuffie mooi vooruitzicht maandag 9 mei mooie dag.
Zekere een mooie dag. Eerst zondag nog moederdag met mijn kleine moppie en dan maandag is ons gezinnetje compleet. Hoewel ik de bevalling toch weer eng vind heb ik er veel zin in,
Wat een heerlijk weer he meiden!! Dit is echt genieten .. Ben nu aan het oppassen op de 16 weken jonge baby van mijn vriendin ❤️ Heerlijk even!! Verder weinig nieuws! Knuffie nog 4 nachtjes slapen 😉 Nic wanneer ben je weer terug heb je testen meegenomen of ben je dan alweer terug? 😉 Ik heb nog niet getest Hihi... Vorige keren wel al met 10dpo maar ik ga ze ook maar niet eerder kopen dan zaterdag haha..
Ik geniet idd volop van het weer. Heerlijk. Dit doet een mens goed. Haha. Oppas ze. En snapte dat je niet eerder gaat testen. Erg moeilijk lijkt me maar misschien wel verstandig Ja nog 4 nachtjes proberen te slapen. Slaap al 2 nachten zo slecht. Weet niet meer hoe ik moet liggen. Linker of rechterzijde niets ligt meer handig. Maar moet nog ff volhouden en niet zeuren.
Eigenlijk heb ik er niet eens veel moeite mee haha... Reed vandaag langs Kruidvat dacht nog zal ik ze alvast kopen maar dan ga ik ook testen ben ik bang. Dus als ik ze niet in huis heb kom ik ook noet in de verleiding Hihi Ja heerlijk vitamine D ... Jammer dat ik morgen moet werken Hihi Maar gelukkig het weekend ook nog wel mooi weer!
Vind het knap van je. Oh balen morgen weer werken. Maar idd het weekend weer lekker weer. Hier 25/26 graden zeggen ze. Ik hoop het. Hihi
Nee ik heb geen testen meegenomen. Ik wil een onbezorgde vakantie zonder testen en er al te veel aan te denken. Dat lukte tot nu toe aardig maar het begint nu wel weer te komen. Heb buikpijn dus bereid me maar alvast voor op ergste. Dacht wel is niet zo handig om vandAG ongesteld te worden. Ten eerste hebben we een boottocht en ten tweede moet ik dan vanaf hier het Z-H bellen. Dus beter maar morgen. Nog beter helemaal NIET! Knap mayaatje dat je nog geen test heb gedaan of er 1 hebt gekocht! Geniet van het mooie weet allemaal!!!
Groot gelijk heb je Nic Hihi heb gedroomd over een positieve test. Wel vaker gedaan trouwens Hihi Vriendlief wil eventueel pas maandag testen. Ga ze in ieder geval morgen kopen als het vandaag niet begint. Kan me niet voorstellen zwanger te zijn. Nergens last van dus bereid me op ergste voor. Zit nu lekker even in mijn pauze buiten heerlijk die warme zonnestralen ☀️
Hoi dames, even afstand gehad van zp. De uitgerekende datum van onze uk viel me erg zwaar. Inmiddels wel weer een nieuwe iui gehad, dus ik wacht gezellig met jullie mee. Ik duim voor ons dat het raak is deze keer! Heerlijk dit weer, vitamine d opzuigen.
Kan ik me voorstellen Lotje.. Je bent met vakantie geweest toch? Hoeveel dpo zit je nu? Hier 11 dpo en eerder uiterlijk deze dag bloed met afvegen. Maar nog niks.. Maar ook totaal niet het idee dat het raak zou zijn , dus we wachten nog maar even rustig af.
Dat is hoopvol Mayaatje. Ben heel benieuwd! Ik zit op 9dpo en wordt al 2 ochtenden met een hangover wakker. Verder zo'n last van mijn onderrug dat het zo zwak voelt alsof ie zo kan breken als ik iets verkeerds doe. Zere borsten en een kramperig gevoel bij mijn blaas. We gaan zondag een testje wagen denk ik. O ja, en heb al 3 nachten op rij gedroomd over een klein meisje en/of roze babykamer. Als ik morgen niet begin te spotten, doe ik misschien helemaal geen test. Het voelt goed...
Klinkt goed Lotje! Had je deze symptomen ook bij je vorige zwangerschappen. Haha ik viel net in slaap op de bank bij masterchef Ben erg moe...maar ja ook een slechte week qua slaap. Morgen heerlijk hele dag naar een vriendin. Verder weinig gepland het weekend. Heb eigenlijk best een rustig gevoel over me heen.
Wat klinkt dat goed bij jullie!! Hier veel minder positief. Rustig gevoel nee!! Misselijk ed ook niet wel buikpijn. Heb alvast voorzorg genomen voor slapen gaan want verwacht morgen ochtend wel ongi te zijn. Heb iui op zaterdag gehad. Is vandaag dan 13 of 14 dpo? Dacht dat ze zei als ik vand niet ong werd morgen testen maar ja...... Niet nodig ben ik bang.
@nic balen meis! Hopelijk zet het niet door. Ik was ook overtuigd dat ongi kwam, maar testte toch positief. Hopelijk jij ook! Voor Maya en lotje hoop ik ook positief nieuws! Zou mooi zijn met Moederdag! Spannend dat je maandag ingeleid gaat worden. Hopelijk gaat de bevalling voorspoedig! Wij hebben n echo gehad. Helaas geen kloppend hartje. Volgende week terug, maar kans is groot dat ik een miskraam ga krijgen....