@nic. Slim dat je een onbezorgde vakantie wil. Maar wel moeilijk lijkt me. Hoop echt dat het niet doorzet. Spannend meis @maartje. Hopelijk komt je droom uit. Ik blijf hopen voor jullie. @lotje. Ook begrijpelijk dat je er moeite mee had meis. Tis niet niks. Spannend weer zeg. @blosje. Ohnee meis dat meen je niet. Verdorie zeg. Het is jullie zo gegunt. Mocht het dan toch zo zijn dan hopelijk wel gauw genoeg. Hoe moeilijk ook. Sterkte meis. @all. Hier een beetje druk gehad. Lig nu in bed. Flink pijn van onder. Slaap al 2 nachten erg slecht. Hopelijk vanacht eindelijk eens een goede nachtrust. Maar kben er bang voor. Nou ja Tis toch niet anders. Ik hoop ook dat de bevalling voorspoedig gaat. Het is ieder geval anders dan bij jazz. Toen kreeg ik infuus. Nu krijg ik tabletjes. Maar we wachten af. Weet ook niet of ik al enigszins wat ontsluiting heb of totaal nog niet. Dat veranderd de zaak natuurlijk ook nog eens. We wachten af meer kunnen we niet doen nu.
Nic, hoeveel dagen na de iui werrd je vorige keren ongesteld? Hoe is het nu na de nacht? Blosje, hoe ver zou je nu zijn? Is het vruchtje wel in de baarmoeder gezien? Als het niet zou beginnen met kloppen, is dat ontzettend jammer zeg (heb in maart iets vergelijkbaars gehad). Ik vond het vooral fijn dat het vroeg in de zwangerschap was en het na een tijdje vanzelf af kwam. Geen curretage of operatie (er was verdenking op bbz). Mocht het een mk worden, hoop ik dat het vanzelf gaat en je cyclus vlug weer in orde is. Knuffie, ik lees dat je overmorgen wordt ingeleid. Spannend voor jullie! Eindelijk weten hoe het met haar is. De UD en weken erna waren erg zwaar inderdaad. Het gemis was groot. Kon het kamertje niet meer in, dat was te verdrietig. Ik vind deze periode erger dan toen hij overleed. Zeker ook omdat mensen om ons heen er niet over durven te praten, dus het is best eenzaam. Hetzelfde met moederdag. Zo'n enorme confrontatie. En zo fijn dat tv kijken tegenwoordig bij ons via opnames en bestelkanalen gaat, dan heb je die reclames in elk geval niet. Maar ik kreeg wel hele lieve woorden van iemand afgelopen week, dat was zo mooi. Moederdag met alleen een eerste overleden kindje voelt zo verdrietig. Mayaatje, je vroeg naar mijn symptomen bij de 1e zwangerschap. Dit was vooral een opgeblazen buik, verder niets. Toen testte ik op 9dpo al behoorlijk positief, dus dat ik nu zo vroeg al kwaaltjes heb, verbaasd me niets. Afgelopen nacht weer levensecht gedroomd en met een lichte hangover en rugpijn wakker geworden. Dat je zo moe bent, is op zich wel een goed teken... ik ben heel benieuwd. Dit weekend testen?
NIC neeeee 😰 Had zo goede hoop na zo'n ontspannende week vakantie...zo balen meis. Blosje ook voor jou jemig wat erg hoe ver was je, was het je eerste echo? Dat lijkt me de grootste angst. Dan ben je eindelijk zwanger en dan gaat het mis. 😰 Lotje kan me voorstellen dat je je eenzaam heb gevoeld. Mensen durven dan niet ernaar te vragen. Ik vermijd al negen jaar die rotreclames. Zo confronterend. Mijn testdatum is maandag, maar durf niet te testen hihi. Bang voor teleurstelling. Knuffie beetje goed geslapen? Komt nu wel dichtbij ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Hoop voor jullie voorspoedig. Nog twee nachtjes slapen.
Sorry dames, reageer even niet inhoudelijk op al jullie berichtjes... Ik zou 7 weken zwanger zijn en dan zou de uk 1cm ongeveer moeten zijn... De echo liet +/- 2,7mm zien, wat meer past bij 6 weken zwangerschap... Er kunnen twee dingen zijn; late innesteling en dan kunnen we volgende week misschien wel hartactie/groei zien... Of het is gestopt met ontwikkelen en dan krijg ik een miskraam... Persoonlijk denk ik dat ik sowieso een late innesteling heb gehad. Mijn nod was op woensdag en die zondag ervoor kreeg ik snachts (van zondag op maandag) hevige kramp en dacht ik dat ik zelfs eerder ongesteld zou worden... Die kwam dus niet en woensdag, op mijn nod, had ik een heel licht positieve test (met een gevoelige test waar je al 6 dagen voor nod mee kunt testen...) Wil mezelf niet gek maken, of blij maken met niets... Maar het voelt niet goed om de hoop al op te geven... Vannacht ook gedroomd dat de volgende echo goed was, alleen het kindje dus wel iets kleiner dan verwacht qua zwangerschapsduur... Geen idee hoe ik deze week door ga komen, want hou sterk rekening met een miskraam...
Wat verschrikkelijk die onzekerheid!! Hoop echt voor je dat je een latere innesteling had! Duim komende week hard voor je. Hopelijk heb je veel afleiding komende week. En kom je de week goed door.
@nic. Nee meis. Verdorie toch aan toe. Had het zo gehoopt. @lotje. Snap je volkomen. Het lijkt mij ook erg moeilijk juist morgen. Hopelijk kom je de dag edn beetje goed door. Sterkte meis. Ja maandag is het eindelijk zover. Ben ook erg benieuwd Ja. Hoop dat het allemaal mee valt. Maar hou in me achterhoofd wel dat ze geopereerd moet worden. Dan kan het alleen maar meevallen. @mayaatje. het blijft spannend bij je. Hoeist nu? Ik heb redelijk geslapen. Van 02.00/05.00 goed de rest wakker geweest. @blosje. Ook voor jou spannend zeg. Hoop ook op late innesteling. Ik.blijf duimen. @alle. Lig nu al in bed ben zo moe. En veel last van md buik. Morgen nog df een dagje met me kleine meisje knuffelen en dan savonds alleen met me vriend naar huis vind ik niet fijn. Maar ik moet maar zo denken het is voor ern goed doel. Maar kan nu.zo janken bij de gedachte. Hopelijk slaap ik vanacht eindelijk een beetje fatsoenlijk want morgennacht zal er weinig geslapen worden denk ik.
Geniet morgen lekker van je meissie en rust goed uit. Hier nog niks, maar wel hoofdpijn. Helaas teken dat volgende dag ongi komt. Dus blijf weer afwachten. Durf morgen toch niet te testen. Ik wacht toch maar af.
Ohnee meis 😢😢😢 Hier net de tas voor morgen ingepakt. Nu komt het echt dichtbij
@ all en f tijd niet geweest hier Icsi 1 is mislukt Had 10 eicellen waarvan 6 goed voor icsi Van die 6 maar 2 bevruchtingen die helaas niet goed gedeeld zijn Ik vind icsi echt een heel verschil met iui Vind t een vermoeiend traject Heb na punctie best wel wat buikklachten gehad en verder tijdens de behandeling opgezette buik en opgezette handen Nu maand rust en dan ? Denk dat ik nog wel 1 keer icsi wil poberen x
Annaatje, het lijkt mij ook wel een veel zwaardere belasting, zowel lichamelijk als emotioneel. Heel vervelend dat al die moeite niets heeft opgeleverd. Hoe nu verder? Mayaatje, :'-( wat jammer! Had het je zo gegund! Knuffie, heel veel succes en sterkte morgen! Wat zal het fijn zijn om haar eindelijk te zien. Manlief wilde vandaag testen. Vanochtend samen gedaan en dat was de bevestiging van wat ik al voelde. 'Zwanger 1-2'. Toch wel fijn om te lezen, maar het doet me niet veel. In positieve zin is er wel meer rust, maar in negatieve zin gelukkig nog geen angst. Had al vanaf 3+1 het vermoeden, het is nu 3+4. Ben er (nog) vrij gelaten onder. Heb er een goed gevoel over, dat helpt misschien. Ik ga proberen de komende weken deze rust en het vertrouwen vast te houden. Bel ook pas de vk over 3 á 4 weken, ze heeft toch een plekje voor ons gelukkig. Eerst nog maar even rust bewaren en de echo over 3 weken afwachten. Ik hoop echt dat we met een frisse blik naar die echo kunnen.
http://youtu.be/f_td-SaaP5Q Dames ! Ik lees hier zeker nog mee hoor. Maar reageer niet altijd. Wil jullie dit filmpje even laten zien om te laten zien dat ik met jullie mee leef. En iedereen even een hart onder de riem wil steken!
@annaatje. Fijn om wat te horen meis. Begrijp het dat het zwaarder is. Erg vervelend voor je zeg. Leef met je mee meis. @lotje. Een kleine proficiat. Begrijp dat het moeilijk is voor je. Maar probeer te genieten. Thnx meis. Me dochter en hondjes weg gebracht vandaag. Best moeilijk toch wel. Ondanks dat ik weet dat ik me andere meisje eindelijk ga zien vind ik het lastig.
Annaatje, moeilijk om door te gaan na zon ervaring met icsi. Bewonder deze moed en hoop! @mayaatje, wat naar dat t deze maand niet zo mag zijn. Hopelijk ook jullie snel het geluk vinden... @lotje, voorzichtig gefeliciteerd... Begrijp dat je voorzichtig bent om jezelf toe te staan te genieten... Het blijft altijd spannend... @knuffie, veel kracht en succes gewenst morgen met de bevalling en hopelijk snel daarna meer duidelijkheid over de gezondheid van je meisje... Hopelijk snel weer met zijn alle thuis om als gezinnetje door te gaan ❤️
@blosje. Dank je wel. @all. Ik heb redelijk geslapen. Had ik niet verwacht. Lig nu te wachten tot de wekker gaat. Ik laat jullie zo gauw mogelijk wat weten. Maar eerst ff kijken hoe het allemaal loopt vandaag.
Thnx mayaatje. Ben een beetje sjaggie nu. Moest om 07.00 bellen voor een tijd. Nu was het super druk dus kon niet komen. Om 09.30 bellen ze terug of ik überhaupt kan komen. Khoop het wel. Anders voel ik me echt niet fijn
Word niet ingeleid vandaag. :x Ze weten nu al dat ze de hele dag vol liggen. Ben er best chagrijnig en verdrietig onder.