Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    O wat balen! Sterkte vandaag!!

Ik zit nu in het Z-H. Controle en start nieuwe ronde.

2. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Knuffie wat erg!! Je leeft zo naar deze datum toe en dan gaat het niet door !! Kan me voorstellen dat je flink baalt!!

Lotje toch wel gefeliciteerd meid!! Hopelijk kan je er toch wat van genieten!

Annaatje wat balen dat je eerste ICSI is mislukt 😢 Sterkte en succes met de tweede ICSI !!

Kimmie bedankt voor je lieve berichtje!!

Nic heel veel succes!!

Hier weer een negatieve test en geen ongi zucht zal ook eens normaal gaan bij mij 😡

3. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Balen! Je hebt alles geregeld en jezelf er op ingesteld... En ook wel knap dat ze nu al weten dat hele dag vol ligt...
    En nu? Morgen of?...
    Pff! Sterkte

MayaAtje al vaker dat menstruatie later kwam?...

@nic, veel succes met de volgende ronde 😘

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Moet nu morgenvroeg terug bellen of er dan plek is.
    Maar denk dat ze echt de verkeerde aan mij hebben als ze gaan zeggen dat er weer geen plek is.

@mayaatje. Hmm niet fijn meis. Ook erg onzeker zeg.

@nic. Succes weer in de wachtweken

5. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nee vorige twee werd ik op 11/12 DPO ongi. Als ik vrijdag nog niet ongi ben test ik maar weer. Hopelijk maak ik later hcg aan maar zie het helaas niet positief.

Ben je morgen wel aan de beurt Knuffie?

6. Knuffie85

Ik ben vanmiddag naar radboud gereden. Had paar uur aan een stuk om de 5 minuten harde buiken.
    Vk is net geweest en had ff gevoeld. Heb nu 1/2 cm ontsluiting.
    Nu zijn er 3 opties
    1- vanavond nog inleiden
    2- vanacht hier blijven en morgenvroeg inleiden
    3- ze sturen me naar huis

Heb al gezegd van 3 niet vorlijk te worden ivm lange reistijd, vlugge vorige bevalling wn de onzekerheid van ons meisje.
    Vanmiddag deden we er ook 1,5uur over ipv 50 minuten ivm ongeluk. We konden geen kant op. Laat staan als ik vanacht jneens wel begin.
    Mijn vriend zei al ik neem jou niet eens mee naar huis. Hij wil dat risico niet nemen.

Dus we wachten wachten en wachten nog maar weer af. Zijn al vanaf 15.15 hier int ziekenhuis en weten nig niet hoe of wat.

Spannend mayaatje bij jou. Hopelijk late innesteling gehad waardoor later hcg piek. Sterkte meis.

7. Knuffie85

Ondertussen lig ik op een verloskamer.
    Heb al 4 cm ontsluiting in de tussentijd gekweekt.
    Vliezen zijn net geprikt. Dus ondanks alles hopelijk vandaag toch nog ons meisje zien.

8. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Maya blijft even spannend dan, hopelijk idd late Hcg piek!

Knuffie wat goed! Hopelijk een voorspoedige bevalling straks!!
    Hopelijk snel goed bericht van jullie en de kleine meid!

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Knuffie spannend zeg!! X

10. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Hoop voor je knuffie dat bevalling nu achter de rug is en je ligt uit te rusten met je meisje in je armen!!

11. Knuffie85

Na een zware lange nacht waarbij ik dood maar dan ook echt doodziek ben geweest. Is vanmorgen om 07.08 ons kleine meisje Neva geboren.
    Met mij gaat het nu goed. Vanacht totaal niet. Alle alarm bellen rinkelde bij de zusters en ze moesten geregeld vlug binnen komen rennen ivm wegzakken van mijn bloeddruk, hartslag en zuurstof in mijn bloed.
    Uiteindelijk had ik ook 39,5 graden koorts met flinke rillingen die niet tegen te houden waren. Heb verscheidene keren overgegeven. Zelfs water hield ik niet binnen.
    Toen ik antibiotica kreeg en paracetamol via infuus zakte uiteindelijk alles af en werd ik weer een beetje mens.
    Kon weer lachen en grapjes maken met de zuster en vk.

Moet nu zowiezo nog 2 dagen blijven ivm antibiotica.

12. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Knuffie met Neva!! Mooie naam. Fijn dat het weer beter met je gaat. Hoe gaat het met je meisje?

Hier helaas toch op 15dpo ongi geworden. Helaas... Op naar de eerste ronde met hormonen.

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    #1693 Lotje84, 10 mei 2016
    Laatst bewerkt: 10 mei 2016
    Knuffie, gefeliciteerd! Wat een bijzondere naam! Hoe is het met je meisje?
    Fijn dat jij weer opgekalefaterd bent. Dat lijkt me vreselijk bevallen als je er zo ziek van wordt. :(

Mayaatje, wat enorm balen. :'-( Heel veel succes in deze ronde.

Hier alles wel oké. Heb nog een goedkope tesr gedaan en die is goed donker. Wel het bizarre gevoel dat ik me al zo'40/50 weken op weg/zwanger voel en nog geen dikke buik en groot kindje in mijn buik heb. Dat is echt een aparte ervaring. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Psychisch gezien dus nog wel een ding. Het voelt dus ook raar dat nog niemand het weet terwijl ik voor mijn gevoel 'op knappen' sta. :(
    Ik doe gewoon aan olifantendracht ofzo, 18 maanden zwanger.

14. Knuffie85

Thnx dames. Zo bevallen is echt geen pretje. Voelde me ook best schuldig tegenover mijn vriend en de zusters en vk,
    Maar hun zeiden allemaal dat ik dat niet mocht. Ik was op dat moment belangrijk en had de zorg nodig.
    Mijn meisje ligt op high care aan de antibiotica. Ze mag overdag bij mij op de kamer. Maar snachts moet ze daarheen.
    Tot nu toe voelt ze koud aan maar doet het verder goed. Poept al flink. Haha.

@mayaatje. Ohnee meis dat meen je niet. Kom ik aan met mijn nieuws.
    Sorry meis. Sterkte

@lotje. Snap je gevoel wel. Rustig aan meis. Alles op zijn tijd. En lekker die olifantendracht lopen. Hihi

15. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Gefeliciteerd met Neva! Heeft ze al verder onderzoek gekregen en jullie duidelijkheid mbt haar gezondheid?
    Hopelijk gaat het met jullie allebei goed en mogen jullie snel naar huis

Maya succes met de volgende ronde. Spannend hoe je op de hormonen gaat reageren; maar hopelijk wel succesvol!

Lotje, super spannend allemaal! Hopelijk kun je uiteindelijk wel gaan genieten van de zwangerschap. Het is heel kwetsbaar, maar als alles goed gaat ook zo mooi...

16. Knuffie85

Nee nog niet. Hoogstwaarschijnlijk morgen al een echo. Maar dat word nog besproken. Als die goed is mogen we samen naar huis. Anders moet ik naar huis en moet neva hier blijven.

17. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    He knuffie, heeft neva de echo al gehad? Hoop zo dat jullie samen naar huis mogen!!

18. Knuffie85

Echo vanmorgen gehad idd.
    Maar nu moeten we wachten op de kinderarts.
    Ook leek ze nu wat geel te zien dus daar moet ze ook op geprikt worden.
    Hoop zo dat we naar huis mogen. Maar ben er bang van.
    Bij mij is mijn infuus er uit gelukkig. Ding deed vort zeer en zat aardig in de weg.

19. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Zit ook niet mee... Hopelijk brengt kinderarts straks wel goed nieuws mbt haar niertjes! 😘

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie gefeliciteerd supermooie naam!
    Hebben jullie al nieuws vd kinderarts gehad

Xx

Deel Deze Pagina