Knuffie gefeliciteerd met jullie meisje neva ! Erg leuke naam indd ! Spannend hoor, hoe het met de kleine gaat! Hoe gaat het nu met jou??
Het is definitief, onze kleine uk heeft geen hartslag... Ik ga een verwijzing krijgen naar de gyn om eventueel ondersteuning te krijgen (om de miskraam op te wekken, want tot op heden lijkt er niets vanzelf te komen...)
Blosje, wat naar. Ik hoop dat het snel gebeurt en met medicatie opgelost kan worden zodat nog meer leed bespaard blijft. Sterkte. Knuffie, hoe is het met jullie? Mayaatje en Nic, jullie gelijk deze maand weer door voor een nieuwe poging? Ik heb ontzettend veel rugpijn. Kan niet lang staan, zitten of lopen. Enigszins beperkend, maar weet me nog te redden. Ik hoop wel dat het tijdelijk is. Fysio zegt dat het door de hormonen komt. Valt niks aan te verbeteren nu. Voel me verder op wat moeheid na best oké. Soms wat misselijk, maar niet heel erg. We hebben ook eindelijk onze rondreis geregeld voor komende zomer. Dan ben ik 20-23 weken op weg. Fijn om juist dan weg te zijn.
Dames sorry voor late reactie. We zijn gisteren naar huis gemogen. Uit de echo kwam niks want ze konden weinig zien. Nu moeten we volgende week terug voor een dagopname. Dan krijgt ze een mri, echo van de nieren en maken ze een blaasfoto. Over 6 weken een echo met contrastvloeistof. Dus we weten eigenlijk nog erg weinig. Ze doet het verder erg goed en ik kan ook goed vooruit. Misschien iets te goed soms. @blosje. Ohnee meis. Hopelijk kun je gauw terecht bij de gyneacoloog. Sterkte meis. @lotje. Niet fijn zeg zoveel last. Hopelijk is dat gauw over. Oh leuk een rondreis. Waar gaat je heen?
Knuffie, wat fijn dat jullie thuis zijn. Is dat niet ook hoopvol dat ze gezond genoeg is om naar huis te kunnen? Hoe is het met de grote zus? Hoe reageert zij? Ach ja, ik voeg me naar wat gaat. Gewoon rustig aan. Het lijkt wel iets te minderen wat betreft pijn. Wij gaan met de auto 3 weken door een aantal Europese landen waar we nog niet zijn geweest. We slapen wel in huisjes en hotels, dus enigszins luxe i.v.m. comfort.
Ja idd da denk ik.dus.ook Als het echt ernstig was had ze niet mee naar huis gemogen. Grote zus knuffelt graag met haar en roept de hele dag haar naam. Echt super schattig. Oh leuk zeg. Lekker ff samen er tussen uit. Hopelijk is je pijn gauw over.
Absoluut. Als het levensbedreigend was, had ze daar moeten blijven en was ze mogelijk al in de ok beland. Voor nu zou ik daarin berusten dat de ernst hopelijk meevalt. Wat leuk hoe haar zus reageert! Ik werd vanochtend wakker zonder pijn. Heel fijn om weer mobiel te zijn! Wel misselijk, maar geen last ervan. Ik ben heel blij dat we eindelijk geboekt hebben. Dat is wel een heel ding geweest. Want als we opnieuw hoge kosten aan de donor hadden gehad, waren we mogelijk niet gegaan (we hebben nog 1 buisje nu). En ik wilde ook graag rond die 20 weken weg zijn, maar wel een optie hebben om nog voor een echo te kiezen dan. Dat zou nu nog ergens met 19+ kunnen, met 19+5 zijn we weg. Als de echo dan goed zou zijn, wordt het wel werkelijkheid en ik denk een hele bijzondere vakantie met hopelijk veel mooie foto's van mijn buikje. Ik heb inmiddels al een spaarpotje aangelegd voor shopgeld. 😜
Manlief zei gisteren: 'volgens mij gaat dat heel leuk worden volgend jaar'. Daar ben ik zo ontzettend blij mee, dat hij dat vertrouwen heeft.
@lotje. Oh fijn dat je zonder pijn wakker werd. Hoe is het nu? Wat lief van je man zeg. Hoop ook dat het een goed jaar word voor jullie.
Hoi meiden, Blosje wat enorm verdrietig meis.. Zo definitief nu 😢 Hoe is het met je meisje Knuffie? Doet ze het goed? Hopelijk valt het toch wat mee. Lotje fijn dat je je beter voelt. Nic heb je al inseminatie gehad? Hier hopelijk maandag de inseminatie. Vind die hormonen wel pittig. Lichamelijk geen last maar in mijn koppie.
Knuffie, stukken beter gelukkig. Mijn rugpijn lijkt voorbij. Verder gewoon wat kwaaltjes, maar niets noemenswaardigs. Voor mijn gevoel ben ik wel veel sneller chagrijnig dan normaal. Maar ik hou wijselijk mijn mond. Hoe is het met jullie? Mayaatje, wat voel je door de hormonen? Ik duim voor je! Maandag is alweer snel. Nic, jij al aan het aftellen voor een nieuwe poging? Wij zijn afgelopen week naar een babywinkel geweest en hebben een eigen knuffel voor dit groeiende kindje gekocht. We hadden nog een schattig beertje van onze zoon, maar dat voelt toch raar. Die gaat mogelijk in zijn kistje erbij. Het valt me nog mee met de angst. Nog steeds vooral vertrouwen, het voelt goed. Ik ben blij dat ik die mk tussendoor heb gehad, het was gewoon te snel toen. We reden na de laatste iui ook zo gerust en in heel goede vibe terug naar huis. Ben wel heel blij en opgelucht als we de 20 weken aantikken. Vanochtend wel nog een test gedaan, die gaf 3+ aan. Twee weken geleden 1-2, dus het loopt goed op.
@mayaatje. Hormonen lijken me idd niet erg prettig. Masr hopelijk leveren ze het resultaat op dat je wilt hebben. Succes @lotje. Fijn dat de test goed oploopt. Lijkt me dan toch ern fijn gevoel ondanks alle verdriet. Slim dat je een nieuwe knuffel hebt gekocht. Die andere is toch van je zoontje en zo krijgt dit groeiende mensje hem of haar eigen ding. @all. Hier gaat alles goed. Neva doet het erg goed en jazz is trotse grote zus. Ze probeert wel uit van alle kanten hoever ze kan gaan, maja da hoort erbij. Straks even nasr het ziekenhuis bellen. Dinsdag krijgt ze mri en moeten we een nachtje blijven. Donderdag moeten we naar de uroloog. Maar ze moet nog meer onderzoeken hebben dus vraag me af wat ik dan al bij de uroloog moet komen doen. En ze hadden ons beloofd dat de 3 onderzoeken op 1 dag plaats zouden vinden. Maar dat lijkt dus niet zo. Kijk ik vind het niet erg om op en neer te moeten rijden. Maar om nou 3 dagen achter elkaar naar nijmegen te moeten rijden vind ik ook weer overbodig.
Knuffie, dat is inderdaad wel omslachtig. Ik hoop dat ze het beter kunnen plannen. Wel fijn dat jullie hopelijk meer duidelijk gaan krijgen.
Heb gebeld. Heb gewoon 30 minuten aan de telefoon moeten hangen Maar het is geregeld. Alle afspraken staan gepland voor dinsdag. Dan de 31ste terug voor de uitslagen. Dan weten we eindelijk meer. Of ze moet blijven slapen is nig niet zeker. Dat krijg ik nog te horen.
Lotje, fijn dat alles wat beter gaat. Lijkt me ook fijn juist een nieuwe knuffel te hebben... Blijft spannend natuurlijk... Knuffie; fijn dat alle afspraken nu op 1dag kunnen!! Soms moet je er zelf achteraan, maar werkt vaak wel t beste. Hopelijk vallen de uitslagen mee en heb je snel duidelijkheid over haar gezondheid... @mayaatje wat vervelend dat je last hebt van de hormonen. Maar wel goed dat je dit herkent. Hopelijk maandag de iui; dan extra duimen voor goed resultaat! 🍀 zou fijn zijn als de hormonen jullie t zetje geeft naar een zo gewenste zwangerschap... Ik heb inmiddels een miskraam gekregen, opgewekt door cytotec. Heftig! Vruchtzak helemaal intact en compleet gevuld met vrixhtwater verloren... Nu herstellen, volgende week controle om te kijken of baarmoeder helemaal schoon is... Daarna menstruatie afwachten (hoop dat t niet teveel ontregeld is)... En als we er aan toe zijn, mogen we daarna verder...
Knuffie, fijn dat het geregeld is! Niet echt netjes om je zo lang aan de lijn te houden. Bel dan even terug als alles geregeld is, zou je zeggen... Blosje, nare ervaring. Het zou prettig zijn als alles eruit is. Is het bloeden gestopt? Bij mij duirde het 3 weken, natuurlijke weg. Echo's zeiden allemaal dat het schoon was, maar uiteindelijk toch nog ietd verloren na een hele poos. Eenmaal daar vanaf was mijn cyclus direct weer normaal. Volgens mij heb je met zo'n vroege miskraam redelijk vlug weer alles op de rit. Ik duim voor je dat het voordpoedig verloopt! Ben je voor jouw gevoel klaar om verder te gaan met een volgende iui?
O ja! Wij zijn vandaag begonnen met het opknappen van een oude schommelstoel. Helemaal uit elkaar geschroefd en geschuurd. En sommige delen al in de verf. En ik heb iets bedacht om de zitting en rugleuning mooi te stofferen. Leuk om er zo samen mee bezig te zijn. Duurt nog wel even voordat ie af is. Het is een oude Thonet. Zoiets wordt het dan: bentwood rocking chair pimp - Google zoeken Wij zijn dit met twee tinten aan het maken, lekker neutraal: bentwood rocking chair pimp - Google zoeken
Aah een schommelstoel; gaaf!! Leuk ook om er zelf eentje op te knappen! Straks foto vh eindresultaat? 😉 Lotje; heb jij Hcg laten prikken om de weken na de miskraam te vervolgen wanneer dit uit je systeem was? Ik verlies nog wel bloed, maar geen stolsels. Alleen helder bloed. Overigens was miskraam, vruchtzak omringd door stolsels (baarmoederslijmvlies) ook het enige wat ik aan weefsel verloren ben... Lijkt er dus op dat alles in een grote prop/bal naar buiten is gekomen... Ik wil in zkh vragen om Hcg te volgen en wil zelf ovulatietesten doen om te kijken wanneer ik volgende menstruatie kan verwachten. Ik vind namelijk niets erger dan in onzekerheid zitten... In eerste instantie was ik er even klaar mee, toen we net het slechte bericht kregen. Nu bekijk ik het vooral positief; mijn lichaam kan zwanger worden en blijven en nu hopen dat een volgende zwangerschap ons kindje ook goed ontwikkeld... We willen dus graag door zodra mijn lichaam er weer klaar voor is. Maar dat zal vooral afhangen van mijn cyclus.
Blosje, het is ongelooflijk rot dat de zwangerschap verdrietig eindigt. Aan de andere kant, van alle mogelijke beëindigingen, is dit degene met de minste 'rompslomp'. Geen curretage, geen bbz, dat was voor mijn gevoel het positieve eraan. Ik heb hcg niet laten opvolgen, wel diverse echos gehad omdat mijn zw-testen donker bleven. Zo'n 3 weken na start mk en zelfs een week zonder bloedverlies, verloor ik opeens een flinke 'prop' die op geen enkele echo was gezien. Daarna liepen de testen vlot af en werd ik een week later ongesteld. Heb je nog een zw-test gedaan? Je kan inderdaad even 2x bloed laten prikken, dan weet je of het afloopt. De reden waarom ik dat niet heb laten doen is omdat tijdens de zwangerschap van ons zoontje ik op heel vervelende manier te vaak ben geprikt. Ik wil(de) die confrontatie niet. Ik ga nu waarschijnlijk ook mijn vk vragen of het verplicht is om bloed te laten prikken rond de 9e/10e week. Zie dat niet zitten.