Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@lotje. Hopelijk gaat het gauw de goede kant op na zo'n trieste week. En hopelijk ben jij ook gauw weer een beetje jezelf.
    Spannend zeg maandag.

@blosje. er is ook zo'n ijzerdrankje wat je kunt drinken. Dan krijg je meer energie en is ook goed voor je.
    Weet zo alleen ff niet hoe het heet :(
    Hoop dat je gauw weer de oude bent en je weer verder kunt. Moeilijk zo zeg.

@all. Ja is ook erg moeilijk om je kleintje zo te zien.
    Maar het is wel zo dat het goed lijkt te gaan dus dat scheelt al zoveel.
    Nu ff maandje rust voordat de nieuwe onderzoeken weer beginnen. En dinsdag afwachten. Benieuwd of daar wat uit is gekomen

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Blosje, wat vervelend.
    Mij heeft het geholpen om extra gezond te eten. Elke ochtend een sap maken met bijv spinazie of boerenkool en fruit. En elke dag wat broccoli. Juist om mijn lijf weer klaar te maken voor nieuwe kansen.
    Na de placentaverwijdering van ons zoontje was ik ruim 2,5l bloed verloren en ik had aangegeven geen transfusie te willen. Wij eten sowieso vrij gezond (en specifieke dingen biologisch). Maar toen nog eens extra. Hennepzaad en hennepolie zijn ook heel goed, ook voor de vruchtbaarheid trouwens!
    Voeding is je motor en vult alles aan.

Het is heftig hier. Ven opgelucht als deze week voorbij is.

Met de echo maandag ben ik 6w6d.

3. Knuffie85

@lotje. Niet fijn zzo heftig bij je thuis. Hopelijk niet iets vreselijks? Maar uit je reactie lijkt het me wel.
    De week is bijna voorbij of bedoel je volgende week?

@all. Het is hier kermis. Vandaag ff geweest. Mijn vriend is met me oudste dochter in de rups geweest. Ze vond het super. De drasimolen wilde ze niet, ging te sloom denk ik :D
    Hier is het vloeien bijna voorbij. Ben blij als het helemaal over is.

4. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Qua voeding let ik er idd op... En slik sowieso ook vsm puur mama. Zag dat daar ook extra ijzer in zit.

Controle was goed, maar bleef buikpijn en rugpijn houden. Vooral na lopen en staan werden klachten erger... Vanmorgen ineens nog n groot/hard stuk weefsel verloren... Terwijl gyn met echo had gezien dat alles schoon was...
    Triage nr gebeld. Zij vond dit ook vreemd als controle goed was. Ze bellen straks terug.
    Wil me gewoon weer fit en goed voelen!

5. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Knuffie; kermis is leuk voor de kinderen! Fijn ook dat vloeien bijna over is... Lekker genieten van jullie gezinnetje ❤️

6. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Lotje; veel plezier morgen bij de echo. Hopelijk maakt jullie kleine het goed! 🍀
    Spannend moment...

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Blosje, ik heb dat ook gehad! Alles schoon en lijkt over. En een tijdje later nog een prop en 1 uur gebloed. Daarna was het over, testen liepen toen vrij rap af en ook weer normale cyclus. Ik hoop (en denk) dat dat bij jou ook zo zal zijn. Vreemd he?! En wat een onrust geeft dat.

O ja, de echo. Heb er niet meer bij stil gestaan dat dat morgen al is. Ik hoop dat het dit keer gewoon goed gaat.

8. Knuffie85

@blosje. Hadden ze nog terug gebeld? En wat zeiden ze
    Snap dat je je weer dit wilt voelen. Je wilt ook weer vooruit. Hopelijk is het nu echt over en kunnen jullie weer verder.
    Kermis is zeker leuk. Gisteren weer geweest. Nu vond ze de draaimolen ook leuk, maar ook de achtbaan en de rups weer. Haha. Word net als mama denk ik, niets kan te hoog of te hard genoeg gaan. :D

@lotje. Spannend vandaag de echo. Hoe was ie?

9. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Goed nieuws! Het kindje zit op de goede plek, hartje klopt goed en de grootte is zelfs 2 tot 4 dagen groter dan verwacht. Dat zal nog wel weer gaan veranderen. Maar dat is wel positief. :)

We zijn vrij gelaten, maar wel opgelucht.

Over 2 weken de volgende echo en over 4 weken de termijnecho. :)

10. Knuffie85

@lotje. Oh meis wat moet dat een opluchting zijn voor jullie. Super fijn.

11. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Lotje dat de echo goed was

12. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Dankjulliewel. Het is wel een hele opluchting inderdaad.
    Onze eigen vk doet geen echo's, dus we gaan daarvoor bij een reguliere vk-praktijk. Ik vond het best even aankomen toen ze zei 'dit is je 3e zwangerschap?'. Bizar hoe het kan lopen. Drie keer moet scheepsrecht zijn.
    Zo fijn om nu die 7 weken te zijn en zien op de ticker. Het wordt wat. En heel fijn dat we voor de termijnecho nog voor een korte echo terug mogen. Als die goed is, gaan we het aan onze ouders vertellen.

Hoe is het met de wachtende dames? Week 1 zit er alweer op. Wanneer is de nod?

13. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    O wat fijn lotje!!! En zo'n tussen echo geeft dan toch net even wat meer zekerheid. 4 weken duurt dan wel erg lang.

Hier zit wachtweek 1 en een beetje er weer op. Ben er gelukkig heel weinig mee bezig. Zelfs zo slecht dat ik in de priktijd drie dagen vergeten was te prikken!!! Wie weet brengt het nu gelukt :)

Maar ik voel werkelijk helemaal niks. Zelfs geen buikpijn als andere keren, niet misselijk, geen zere borsten. Of te wel mocht ik wel zwanger zijn zou iedereen wel zo'n zwangerschap willen hahaha. Maar nee ik denk het niet.
    Zondag nod. Ben dan net op Schier met mijn koor.:(

En jij mayaatje. Hoe voel jij je?

14. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Nic hopelijk is het een goed teken voor je.
    Loop net een dag achter op jou. Heb alleen wat gevoelige borsten meer niet. Eerste keer met hormonen dacht dat het heel anders zou zijn maar merk niet veel verschil. Dus ook ik verwacht er niet zoveel van. Maandag is mijn NOD. Ben er nu ook veel minder mee bezig. Heb net een nieuwe baan dus daar heel druk mee.

15. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Lotje wat super fijn dat de echo goed was! En ook fijn dat je tussendoor nog een keertje mag komen en daarna de termijnecho...
    Hoewel het natuurlijk spannend blijft, lijkt het me al een hele opluchting dat het hartje klopt 🍀

Nic en Maya, succes deze week met wachten en geduld... Hopelijk voor jullie allebei snel een positieve test!! ❤️

Bij mij lijkt t, na verlies van weefsel afgelopen zondag, nu eindelijk wat beter te gaan. Hcg test is nu bijna blanco (was vh weekend nog knal), dus denk dat je gelijk hebt lotje!
    Zkh vond het wel vreemd omdat de echo schoon leek en zei dat ze dit waarschijnlijk over het hoofd hebben gezien. Mocht afwachten en bij aanhoudende klachten terug voor een afspr. Of als ik koorts krijg gelijk aan de bel...
    Ben nu vooral benieuwd wanneer cyclus op gang zal komen. Is het gegarandeerd dat je ovulatie hebt na miskraam? Dan zou ik evt kunnen testen zodat ik weet wanneer ongi komt...
    Daarna mogen we weer door 😊

16. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Maya, leuk nieuwe job!! Wat voor werk doe je? Is wel goede afleiding?

17. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ooh en lotje... Ze zien inderdaad een miskraam ook als een zwangerschap. En hoewel dit misschien raar voelt/klinkt; het is natuurlijk wel zo...
    Maar wel confronterend dat het aangehaald wordt terwijl je nog steeds met lege handen staat...
    En extra pijnlijk omdat je jullie andere kindje zo vroeg bent verloren...

18. Knuffie85

@lotje. Ja idd een miskraam word ook als zwangerschap gezien. Ik moest toen ook fr slikken toen ze zeiden 2de zwangerschap 1ste kindje.
    Bij d tweede zwangerschap wist ik het al dat ze het gingen zeggen dus was het minder zwaar.
    Wel fijn dat je tussendoor nog even voor een echo mag komen. Blijft toch spannend voor jullie.

@blosje. Zat dat toch nog net ergens waar ze het misschien niet gesien hebben. Lastig zeg maar hopelijk is nu alles eruit en kunnen jullie gauw verder na je eerst volgende cyclus.

@nic. Blijft toch weer afwachten voor je. Hopelijk is niets voelen nu juist een goed teken.

@mayaatje. Nice een nieuwe baan. Bevalt het? Wat doe je voor werk?

@all. Vandaag krijgen we de uitslag van de mri. Ze zouden rond 08.30 bellen maar nog steeds niets gehoord. Loop al de hele dag met me telefoon in me hand. Hij gaat zelfs mee naar de wc :D wil geen telefoontje missen. Haha.

19. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Knuffie al wat gehoord over de uitslag MRI?

Blosje frontofficemedewerker voor pensioen. Erg leuk veel nieuwe dingen.

Hier weer vannacht gedroomd over een positieve test. Heeft alleen nog nooit geluk gebracht haha

20. Knuffie85

Heb vanmorgen weer gebeld.
    Had de uroloog weer opgeschreven dat de uitslag bekend was :$ nou hallo ik weet nog steeds van niks.
    Hij stast vandaag de hele dag in de operatiekamer. Assistente hoopte dat hij vandaag nog zou bellen en heeft hem een mail gestuurd.
    Nou als ik om 15.30 nog niks heb gehoord bel ik weer op en zeg ik dat ik een andere uroloog wil spreken.
    Kom op zeg word hier echt super chagerijnig van. Gaat hier wel om mijn kind en wil gewoon weten hoe of wat.

Deel Deze Pagina