Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Moeilijk Knuffie. Lastig als je niet weet waar het vandaan komt.
    Wat fijn dat ze goed in het zonnetje is gezet. Lijken me ook wel veel prikkels voor zo'n kleintje. Fijn dat het dan ook weer achter de rug is en de rust weer terug is.

Ik heb vandaag mijn beste vriendin het nieuws verteld. Zij is een heel bijzonder persoon in mijn leven. Dus echt heel fijn dat ik het met haar heb kunnen delen. Zo leuk! Ik heb haar gevraagd om tante te worden. :)

2. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ja dat is echt moeilijk. Gelukkig is mijn moeder even gekomen. Had ik even een arm vrij.
    Maar zal blij zijn als het 12 juli is. Dan weten we hopelijk eindelijk waar we an toe zijn en wat er nu mis is of juist niet. Snap dat het druk is in het ziekenhuis en we niet de enigste clienten zijn, maar waarom moet het allemaal zolang duren terwijl ze in mei al die foto had moeten laten maken :(
    Ja zon dag zijn erg veel prikkels. Maar ze heeft zo genoten. Was erg mooi om te zien.

Oh wauw dahs wel heel mooi dat je har gevraagd hebt tante te worden. Soms heb je dat gevoel,en dan moet je dat ook doen. Leuk zeg.

3. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Lotje wat fijn dat je het met een aantalmmensen hebt kunnen delen.

Knuffie wat lastig en verveledn dat jullie nog steeds niet weten hoe en wat. Ik kan me voorstellen dat als ze huilt dat je meteen daaraan denkt en relateerd.

Ik heb mijn volgende iui er alweer opzitten. We zijn morgen weer een week onderweg. Ik probeer er niet aan te denken zodat de tijd wat sneller gaat.
    Wel even een baal,omentje gehad. Iui van januarimwas bijna gelukt en zou niet geteld worden maar helaas deze telt toch mee. Kortom na deze keer nog 1 keer en dan moeten we verder met icsi. Dan moet ik een ander forum zoeken :)

Ik hoop echt dat deze keer lukt want ik zie er zo tegenop!!

4. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Lotje wat leuk dat je haar hebt gevraagd om tante te worden!

@knuffie, logisch dat je bij ieder dingetje je afvraagt of ze ergens last van heeft en of dit van haar niertjes komt... Zo lastig als ze niet kunnen praten... Nog even volhouden...

@nic, spannend weer in de wachtweken... Waarom maar 6iui? Verzekeringskwestie? Misschien bij de verzekeraar een verzoek indienen of je langer iui mag?
    Een normaal stel moet ook eerst 12maanden zelf proberen, dus vind 9iui niet meer dan redelijk in zon traject...
    Heb je in januari toen ook positief getest? Des te meer zou je dan pleiten voor iui; bewezen succesvol geweest...
    Legt wel een extra druk nu erop, dat is jammer... En daarnaast vind ik dat je hier zelf ook nog wat over te zeggen hebt; tis jouw lichaam... Dus misschien loont het wel contact op te nemen met verzekeraar?

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    #1805 Lotje84, 22 jun 2016
    Laatst bewerkt: 22 jun 2016
    Nic, spannend weer! Zeker nu het richting de laatste iui's gaat. Is het niet mogelijk om langer iui's te doen?
    Of misschien een andere donor die hopelijk beter matcht?

Blosje, gaan jullie ook weer een iui doen?

Een tijdje geleden twijfelde ik heel erg om mee te doen met mvm. En afgelopen week heb ik me aangemeld. Maar wel met de vraag om geen wikkeldoek mee te nemen. Ik wil die gewoon niet zien. In de vorige is onze zoon gecremeerd.
    Overmorgen komt ze op visite en dan kan ik nog een week of 5 á 6 meehelpen.

Ik ben wel heel blij dat de tijd snel gaat. De 11e week is alweer aangebroken. Al kijk ik uit naar eind augustus als deze onrustige termijn er op zit.

6. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Lotje we hebben een bekende donor dus een andere donor nemen om te kijken of dat aanslaat werkt niet.
    Na de volgende iui hebben we er 9 gehad. Zo doen ze dat hier in groningen. Dat hebben ze van te voren gezegd. Wanneer het na 9 behandelingen niet is gelukt is de kans dat het met die behandeling lukt zeer klein. Daarbij heeft onze donor natuurlijk een bepaald aantal keer zijn zaak ingeleverd en een iui behandeling kost veel meer zaad dan icsi. Vandaar ook geef ivf.

We zullen het wel zien woensdag. Ik heb eig geen klachten. Dus of perfecte zwangerschap of gewoon ongesteld hahaha. Nou ja voel me al 3 ochtenden niet lekker maar kan niet zeggen misselijk. Zo gauw ik uit bed ben is dat ook over. Dus ik denk dat mijn lichaam me weer voor de gek wil houden.

Mocht het niet zijn gelukt dan wilmik zomlamgzamerhand eens een keer een afspraak maken voor een gesprek om te kijken hoe en wat.

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Nic, na 9 keer kan ik me voorstellen dat je een gesprek wil en dat de kans van slagen met iui niet bijster groot is. Van donor wisselen is dan inderdaad niet echt een optie.
    Weet je wel hoeveel zaadjes er per keer zijn ingebracht?

Wanneer is je nod?

Bij mij begon het dit keer 's ochtends met een soort hangover gevoel. Wie weet...!

8. Knuffie85

@nic. Snap dat je een gesprek wilt als deze poging niet lukt. Even weten waar je An toe bent.

@lotje. Als je zelf achter MvM staat moet je het ook doen. Misschien hebben ze iets anders voor je.

@all. Hebben jullie gisteren ook zon noodweer gehad?
    Wij hier wel. Ben nog nooit zo bang geweest. Was helemaal alleen thuis. Stond te janken en te trillen op me benen. Dacht dat het hier door de voorraam heen zou komen. Gelukkig sliepen de dames goed door.
    Hebben wel schade. Speelhuisje jazz ramen kapot, dakgoot kapot en heel veel grote en kleine deuken in onze auto:(
    Versekering gebeld en naar het autoschadebedrijf geweest. Duurt zeker 3/4 maanden voordat ze het kunnen maken. Zo druk is het daar nu,

9. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    @nic, sorry dacht dat je minder iui had gehad. Kan me wel voorstellen dat je dan over moet/wil stappen op icsi... Maar hoop natuurlijk dat het raak is deze keer!! 🍀 woensdag dus je nod? Spannend weer...

@ lotje, wat goed dat je toch mee gaat doen aan mvm!!! Hoe ging het gesprek vandaag met mvm? Begrijpelijk ook dat je niet die wikkeldoek wil (zien)... Hebben ze vast begrip voor!
    Ik heb die liever ook niet de volgende keer...

@knuffie, schrikken he!! Landelijk veel schade dus zal idd even duren voordat de verzekering overgaat tot vergoeding... Gelukkig is t weer nu wat rustiger...

En wat betreft ons; we zijn er klaar voor om aan de volgende iui te beginnen... Aankomende week verwacht ik ongesteld te worden en daarna gaan we door. Best spannend weer!

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Knuffie, heel beangstigend! Wat naar dat je alleen thuis was.
    Hier was het ook heftig. Ik dacht ook dat de ramen en het dak het niet zouden houden. Wat een geweld! Wij hebben gelukkig alleen wat schade aan bomen in onze tuin en lichte schade aan de buitenkant van ons huis. Niet veel gedoe mee.
    De mevrouw van mvm heeft de afspraak verzet ivm veel schade en een ravage binnenshuis, komt vulgende week. Ook prima en begrijpelijk.

Blosje, wat fijn dat jullie weer verder kunnen! Dat is zeker spannend. :)

11. Knuffie85

@blosje. Spannend weer zeg. Hopelijk is het meteen weer raak. Ik blijf duimen

@lotje. Owjee dahs ook niet zo mooi voor die vrouw. Jullie gelukkig niet heel veel schade.
    Woon jij ook in Brabant dan?

Hier kwamen we er gisteravond achter dat de rolluiken ook 1 grote poffertjespan is geworden :$ zoveel deuken erin. Niet normaal.
    Het was ook echt super eng. Brr hopelijk blijft dat weg.
    Speelhuis van me dochter heeft me vriend weer gemaakt. Dat is 1 van de schade gevallen

12. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik woon in het noorden en wij hebben helemaal geen noodweer gehad!! Wat een verschil dan he! Ik zou het ook afschuwelijk vinden als ik alleen thuis zou zijn.

Gister ongesteld geworden! Al heel vroeg dus ik snap er niks van! Dadelijk Z-H maar bellen. Ga eerst volg afspraak meteen vragen hoe het zit met icsi. Vraag me vooral af of er een wachtlijst voor is.

13. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Nic wat ontzettend balen!! Je weet zeker dat t geen innestelingsbloeding kan zijn?
    Spannend om naar de volgende stap, icsi, over te stappen... Blijf je wel meeschrijven hier?

14. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ik heb al flinke buikpijn, dus denk dat ongi vandaag gaat doorbreken...
    Buikpijn nu erger dan normaal, maar dat zal wel samenhangen met miskraam...

15. Knuffie85

@nic. Ja het kan zoveel schelen he. In helmond, een stad vlakbij ons was aan de ene kant noodweer met flinke hagel en aan de andere kant alleen regen. Zo gek is dat.

Mar blijkbaar was dit een supercel en daar ontstaan tornados uit :$

Verdorie zeg. Heb je het ziekenhuis al gebeld vandaag?

@blosje. Nee khoop het niet.
    Ongesteldheid kan nu totaal anders zijn dan voor de miskraam.

Ik ben ook weer ongesteld geweest. Nog nooit zo erg mee gemaakt. 6 dagen geduurt en liep bijna leeg.
    Voor zwangerschap was ik 3 dagen en heel licht.

16. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Vervelend knuffie! Lijkt/klinkt als "grote schoonmaak" van de baarmoeder... Hopelijk volgende keren niet meer zo heftig!

Zoals verwacht gisteren bij mij ook doorgebroken... Bloed hevig, maar daar hield ik al rekening mee...
    Vind het nu toch extra spannend om weer te beginnen en zie er ook wel een beetje tegenop...

17. Knuffie85

@blosje. Ja idd ff alle rommel eruit en hopelijk gaat het nu steeds minder worden. Zo erg is echt niet fijn. Maja niets aan te doen.

Het is ook spannend nu. Tenmjnste dat vond ik na mijn miskraam ook. Je weet dat je zwanger kunt worden maar misschien daarom juist.

18. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Werd jij snel zwanger na je miskraam?...

19. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Nic, hoe gaat het?
    :(

Blosje, fijn dat er een nieuwe cyclus is gestart. Ik herken het gevoel van er tegenop zien. Gelukkig is de iui vlug gepiept. Maar prwttig is anders. Denk aan jullie kindje, dat is een mooiere gedachte dan alles wat er voor nodig is.

De echo gisteren was goed. Precies op termijn. Twee armpjes, twee beentjes, hartje klopt krachtig en in het begin was het hummeltje erg actief.
    De volgende echo is pas over 5 weken, dat voelt erg lang.

Geen nekplooimeting laten doen. Maar wel zelf wat meegekeken en er was geen extra vochtbult achter de nek te zien.

20. Knuffie85

@blosje. Ik ben na de miskraam meteen doorgegeaan. Dus niet eerst fatsoenlijk ongesteld geweest. Dat was verkeerd want die poging mislukte natuurlijk. Poging daarop was ik zwanger van Jazz.

@lotje. Oh fijn dat je goede echo hebt gehad. Dat alles erop en eraan zit en jullie hem/haar al krachtig in de weer hebben gezien.
    Lijkt altijd lang te duren maar het is zo hier.

Deel Deze Pagina