Gisteren 10dpo heel licht tuurstreep, vandaag 11dpo is tuurstreep nagenoeg weg... Wordt niets denk ik deze ronde...
Ja dahs waar. Maar ik was bij mijn eigen altijd erg nieuwsgierig. Hier drukke week achter de rug. Met bezoekjes aan de dokter voor onze jazz. Had al 8 dagen koorts en die ging niet weg. Bleek ze dubbele oorontsteking te hebben. Kreeg ab kuur. Als einde van de week de koorts niet weg was moest ik terug komen, ik dus donderdag weer terug want koorts was nog steeds niet weg. Haar oren waren schoon. Moest ik urine opvangen. Nou doe dat maar us bij een kind dat nog niet zindelijk is. Maar het is uiteindelijk gelukt. Vrijdag bleek dat ze ook nog een urineweginfectie heeft. Ab kuur voor oorontsteking gestopt en ab kuur voor urineweginfectie gestart. Nou is ze eindelijk sinds zaterdag koortsvrij. Bijna 2 weken koorts gehad . Maar het gevaarlijke bij mijn dochter is dat je zo niet aan haar merkt dat ze koorts heeft. Bij 39,6 speelt ze nog vrolijk door.
Gelukkig weet je nu waar het vandaan komt. Lastig he als ze nog zo klein zijn... Hopelijk snel weer de oude! Ik vandaag weer licht tweede streepje... Maar ben ook zo beroerd! Al dagen buikpijn, diarree en misselijk...
@blosje. Ja dat wel nu hopen dat de kuur goed aanslaat. Oehh ik zie ook een tweede streepje. Hoop dat het streepje goed oploopt. Spannend zeg.
Blosje, hoe is het nu? Heeft het bloedverlies aangehouden of is het gestopt? Nic, hoe is het met jou? Met mij gaat het oké. Laatste dagen lichamelijk wat zwaar, maar ik hoop dat dat wat zakt. Woensdag weer een echo.
Zo eindelijk. Ben de schok weer te boven. Na 9 x iui nog steeds niet zwanger. Deze week zijn we in het Z-H geweest voor een gesprek over icsi. Dat klinkt allemaal pittig maar we zullen zien. Voorlopig moeten we nog afwachten. We zullen pas december aan de beurt zijn voor de punctie. Ik denk dat ik nu even rust neem vam dit alles. Ik zal wel meelezen maar even wat minder reageren. Even mijn zinnen op andere dingen zetten. As woensdag gaan we eerst lekker twee weken op vakantie. Zit er wel over te denken om acupunctuur erbij te gaan doen. Hebben jullie ervaringen hiermee? Blosje wat ontzettend balen!! Mayaatje hoe gaat het met jou? Al poos niks gehoord! Knuffie wat zielig voor jazz! Annaatje, weet je al of je weer terug naar iui mag?
@lotje. Spannend zeg woensdag weer echo. Jammer dat het al zwaarder word. Je hebt nog ff te gaan. Hopelijk zakt het wat af. @nic. Sow dahs lang dat he moet wachten zeg. Echt niet prettig voor jullie. Balen dat je nu weer een stap verder moet om je grootste droom waar te maken😢 Hoop echt dat icsi jullie droom wel kan waar maken. Begrijp het dat je even afstand neemt . Even tot je eigen komen. Geniet lekker van jullie vakantie samen Ik heb geen ervaring met accupunctuur dus kan je daarbij niet helpen sorry
Nic, :'( kan me voorstellen dat je de tijd nodig hebt om even alles overzichtelijk te krijgen en je emoties te kunnen laten gaan. Ik hoop dat icsi meer succes gaat hebben. Knuffie, ach ja het meeste heb ik achter de rug. Vandaag een heel goede dag gehad. Wat dat betreft kijk ik ook echt uit naar de komende weken, na al die jaren van verdriet op verdriet lijkt de roze wolk (of blauwe?) me gevonden te hebben. Ik kijk uit naar de komende bijzondere maanden en naar de bevalling. Ik heb er zin in en kijk enorm uit naar die dag. Nu nog hopen dat woensdag de echo niks verontrustends laat zien. Ik heb ook geen ervaring met acupunctuur. Wel met voeding. Ik heb alleen nog maar biologisch gegeten en vooral zachte zoetere dingen. Zoals mango en champignons. Minder kool. En hennepzaad en hennepolie toegevoegd aan mijn patroon. Mijn lichaam is geen energie kwijt geraakt aan het opruimen van pesticiden en hormonen en antibiotica uit vlees. Ik heb heel bewust voeding samengesteld en aangevuld om mijn lichaam in de best mogelijke staat te krijgen. Ik heb sommige dingen uit onderzoeken en literatuur. Makkelijk leesbaar is 'Innesteling'.
Lotje wat fijn dat je woensdag weer voor echo mag! Laat je weten hoe het was? Blijft heel spannend... Maar hoop dat alles goed is 🍀 Nic wat balen dat het zo lang moet duren voordat je met icsi mag beginnen. Hoop dat dit jullie meer geluk brengt... Lijkt me zwaar, maar de moeite waard als je hierdoor zwanger mag raken... Begrijp ook dat je even afstand wil nemen. Bloedverlies is hier al dagen aan de gang... Wordt nu wel ietsje minder. De testen lopen niet echt af, maar ook niet echt op (of misschien inimini)... Dus hard hoofd erin... Zal foto bijvoegen
@lotje. Fijn dat je zo positief kunt blijven. Hoop ook dat je nig goede maanden hebt en een fijne bevalling. Hihi @blosje. He toch meis. Ik vind hem juist donkerder worden. Maar dat kan ook aan mij liggen. Lichter in ieder geval niet. Wat zegt ziekenhuis?
Blosje, :'-( wat ongelooflijk vervelend. Is dit de 1e keer zo'n vroege mk? Wat er ook gebeurt, er os een kindje heel hard zijn best aan het doen om bij jullie te komen. Nu moet de natuur nog een handje mee zitten. Wij hebben de echo gehad. Ik heb mij inmiddels beseft dat mijn lichamelijke narigheid van begin deze week samen hing met de enorme spanning voor de echo en het feit dat het de eerste zwangerschap in deze termijnweek mis ging. Ik heb me dat niet eerder gerealiseerd. De echo was goed. Heel veel problematiek is al uitgesloten. En er is een dochter in aantocht! ❤
@blosje. Verdorie zeg. Sterkte en hopelijk volgende keer raak. @lotje. Onderbewust wist je het dan misschien toch. Wat fijn dat de echo goed was. En jeej een meisje kei leuk. Nu lekker proberen te genieten meis.
Logisch dat alles wat je hebt meegemaakt (onbewust) meespeelt. Extra fijn om dan een goede echo te hebben, hopelijk nu iets meer rust erin? Wat leuk een meisje!!! 😍 hoe ver ben je nu? Dit is inderdaad voor het eerst zon vroege miskraam. Vorige x ging het bij 6weken mis en pas bij 7 weken echo gezien. Ik verloor namelijk geen bloed, had geen kramp en voelde me op en top zwanger... Die zwangerschap is uiteindelijk met medicatie afgebroken. Deze keer kwam het dus vanzelf op gang en emotioneel en lichamelijk vind ik dit beter te dragen... We hopen goede moed; allebei de iui's waren raak! We hopen dat een volgende zwangerschap goed zal gaan, maar eerlijk is eerlijk een zwangerschapstest zegt me niet zoveel meer... Eerst een goede echo voordat ik het echt kan geloven als we zover komen... Knuffie hoe gaat het met jouw meiden?