Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

He toch meid. Verdorie heb er geen woorden voor alleen dat het allemaal zo oneerlijk is.

Sow dat is laat. Niet normaal. Jullie zijn toch geen stel dat net begint. Jullie hebben al wat achter je liggen :(

2. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee Blosje 😢
    Ja testte wel elke dag... dacht dat ik echt ongi werd. Lage rugpijn en krampen. Mijn LF was sinds we bezig waren met iui van slag.

Je moet dan ook nog eens een maand overslaan. Das wel rot 😢

Sterkte meis tis iedere keer weer vallen en opstaan dikke knuf

3. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Het rode is doorgebroken!

1 december kon echt niet vroeger, heb nog eens gebeld vandaag.

We hebben besloten in november dan nog een ronde zonder hormonen te doen... Het is al twee keer gelukt en daarnaast bewezen goede eisprong gehad (progesteron was 45 de laatste cyclus).

Hebben jullie hormonen gebruikt?

Vallen en opstaan... We gaan gewoon door, zal vast een keer lukken... 🍀

4. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Blosje ja we hebben drie in eigen cyclus en vier met hormonen gedaan. Vond het wel een hele opgave met hormonen.

Echt kak dat weer mislukt is 😢

5. Knuffie85

Verdorie zeg. Zo oneerlijk.

Ik heb in eigen cyclus zonder hormonen gedaan.
    Het moet gewoon een keer lukken meis.

6. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Was even slikken, maar nu vol goede moed weer door...
    Ben eigenlijk blij dat we nog een rondje zonder hormonen mogen... Hopelijk met succes...

Mayaa lijkt me erg zwaar idd met hormonen... Gelukkig heeft het jullie nu wel een zwangerschap gebracht 🍀 is het niet voor niets geweest...

7. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja zo is het!! Totaal niet meer verwacht ervan uitgaande dat het toch weer mislukt is het ineens raak!!

Hopelijk brengt deze iui in eigen cyclus jullie geluk !! Gun het jullie zo!!

8. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Dat is lief 😘
    Zo zie je maar dat t gek kan lopen...

Ik had dat met de eerste twee keren; behandeling gehad, maar ging er niet van uit dat het geslaagd zou zijn... Beide keren gelukt.
    Vanaf de derde keer ging ik er vanuit dat het mogelijk was... Sindsdien niet meer gelukt (behalve een hoop tuurtestjes).

Ik wil deze maand geen monitoring met echo. Wil puur met ovulatietest. Zo krijg ik even wat meer rust en minder gedoe aan m'n lijf... Nu kan dat nog...
    Als ik straks hormonen krijg is dat ook gedaan; dan moet je voor echo's...

Hoe gaat het met je zwangerschap? 🍀

En knuffie hoe is het met je meiden?

9. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lukt het goed met ovutesten je lhpiek op te sporen? Ja dat scheelt wel even geen echo's. En met de hormonen ben je ook elke dag aan het spuiten. Fijn dat je er nog een in eigen cyclus kan doen.

Hier echt zwanger sinds vorige week kotsmisselijk. Niet fijn maar voor het goede doel. Morgen de eerste echo ben zo bang dat er straks niets is of geen hartactiviteit. Dus dat vind ik heel erg spannend!!

10. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Lukt wel vrij goed om LH piek op te sporen, maar test soms 2 dagen positief en soms maar 1x (bijv alleen sochtends of Savonds). Dus die test dagen vind ik altijd spannend, ook of timing van iui dan goed is...

Logisch dat je het spannend vind om morgen voor echo te gaan! Maar dat je misselijk bent is wel een goed teken!! Hoe vervelend dat ook is... Laat je het weten hoe de echo is? Hoe ver ben je dan precies? 😘🍀

11. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat maakt het wel spannender... maar na zoveel jaar herken je aantal dingen ook wel denk ik. Hopelijk heb je gauw je piek!!

Morgen ben ik zeven weken precies. Tuurlijk laat ik het weten. Gelukkig in de ochtend. Dan hoef ik niet de hele dag te wachten.

12. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Dat is heel fijn meis!
    Het is super spannend, maar als ze eenmaal een kloppend hartje zien op de echo wil ik je op t hart drukken te genieten 😘
    Veel succes en hoop dat alles goed is! 🍀

13. Knuffie85

Was even een weekendje weg.
    Ff lekker er tussen uit.
    Met mijn oudste gaat het goed. De jongste gaat redelijk. In de maxi cosi gaat het steeds beter, de kinderwagen is nog geen succes helaas. Ze heeft nu flink eczeem in haar gezicht. Hebben we zalf voor gekregen en het word gelukkig al weer minder. Als het vridjag niet over is moet ik bellen. Verder groeit Ze als kool.

@blosje Ik heb nooit echos gehad. Alleen maar met ovulatie testen. Hier werkte dat precies. Misschien wel,ff fijn idd. Om geen ziekenhuis te moeten bezoeken daarvoor.

@mayaatje. Spannend morgen. Succes alvast.

14. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hoi dames,
    Hoe gaat het hier? Dit is het enige topic waar ik eigenlijk echt gekletst heb, maar ik denken dat ik naar een ander topic op zoek moet en me moet gaan verplaatsen.
    We zijn deze week voorzichtig gestart om via de natuurlijke weg onze kinderwens te gaan proberen verwezenlijken! Superspannend!

15. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Meiden hopelijk kan ik nu wat genieten... we hebben een kloppend hartje gezien! Zo mooi en bijzonder 😍

16. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Wat spannend!!! Vooral ook veel plezier en geluk gewenst 🍀

Nod groepjes zijn ook leuk om in mee te kletsen 😉
    Wat mij betreft mag je hier ook mee blijven kletsen...

17. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Wauw!! 💕 ontzettend fijn!!
    Eindelijk geduld beloond met zoiets moois! Geniet van deze bijzondere tijd... 🍀

18. Knuffie85

@miekkie.mspannend meis. Echt super leuk. Hopelijk gauw goed nieuws vanuit je.

@mayaatje. Wauw meis, super goed. Mooi om zoiets te zien.

19. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Heb stiekem even zelf gekeken met echo op t werk (kan alleen uitwendig)... Volle blaas gespaard en jawel rechts lijkt er iets te groeien, gisteren 12mm... Nu hopen dat dit follikel gewoon netjes doorgroeit (en niet stil gaat liggen net als vorige maand)...
    Vh weekend maar eens beginnen met ovulatietest 🍀

20. Knuffie85

Spannend meis.

Hier is het weer raak met neva. Ze heeft weer dubbele oorontsteking

Deel Deze Pagina