Handig Blosje dat je even een echo kan laten maken 😉 Hopelijk vind je gauw je ei!! Knuffie beterschap voor Neva
Beterschap met Neva! Maya hoe voel je je? Je mag met 9 weken weer voor echo? 💕 Doe je mee met mvm?
Gelukkig knuffie! Gisteren met echo gespiekt; m'n ei was 15-16mm! Dus gaat binnenkort toch weer gebeuren 🍀
22 milj zwemmertjes 🍀 dat moet genoeg zijn zou je zeggen... Nu twee weken wachten... 1dec sowieso gesprek met de arts over het vervolg... Verzekeringstechnisch kunnen we nog heel veel iui krijgen, maar het is een kostbaar traject wat zon 500 per maand kost... Moeilijk allemaal, hoeveel iui's mochten jullie doen voor je moest overstappen op hormonen in combi met iui of ivf/icsi?
Helaas is het vaak een geld kwestie. Wij zouden na 6 behandelingen in gesprek gaan. Maar zover is het bij ons nooit geweest dus kan er verder niets over zeggen of helpen.
Blosje fijn dat je weer op het wachtbankje zit!! Wij hebben drie iui's in eigen cyclus gedaan. En dit was de voerde met hormonen. Ja morgen mogen we weer voor een echo !!
@mayaatje. hoe was de echo vandaag @blosje. Hoe gaat het? Vandaag weer met neva nasr ut ziekenhuis geweest. Bloeddruk meten en urine opgevangen. Morgen de uitslag.
Spannend knuffie! Hopelijk alle uitslagen goed! 🍀 laat je het weten morgen? Mayaa zie dat echo vandaag was... Hopelijk alles goed met kleine uk 🍀 Hier 4 dpo en wat menstruatie achtige krampjes en rugpijn... Maar is veel te vroeg voor innesteling... Darmen zijn ook van streek...
Ja echo was gisteren. Alles was goed wel drie dagen terug gezet. Maar dat kan over twee weken weer anders zijn. Blosje pfff dat was bij mij echt een symptoom. Mijn darmen die van streek waren. Spannend hoor!!
Maya wat fijn dat de echo goed was!! 🍀🍀💕 Lekker genieten van je zwangerschap!! Maar had jij al zo vroeg kwaaltjes? Knuffie al nieuws? 🍀
@mayaatje. Hoe schandalig helemaal over je heen gelezen. Super fijn dat de echo weer goed was. Achja dat terug xetten kan idd gauw weer anders zijn vooral in het begin. Lekker genieten. Uitslag is bekend. Bloeddruk was nu goed. Niets aan de hand. Nu gewoon normaal opvoeden als ieder ander kind. En in mei pas terug. Ik voed haar natuurlijk normaal op maar toch blijft er een stemmetje kn me hoofd dat ik me bij haar vlugger zorgen maak. Beetje me zorgenkindje.
Knuffie fijn dat de uitslag goed is! En natuurlijk is en blijft het je zorgenkindje... Terecht ook hoor! Gewoon je gevoel volgen en als je het niet vertrouwd aan de bel trekken 😘