Dat doe ik zeker. Volg mijn moedergevoel bij haar echt erg. Bij mijn andere dochter ook wel maar toch wat minder, maja die is ook nooit ziek eigenlijk. Die speelt met 39,5 graden koorts nog volop merk je niet aan haar. Vanacht is ze wat meer wakker geweest. Reden voelde ik vanmorgen er is een tandje door. Vanavond dus ff smeren voordat ze gaat slapen. Eten is ook een moeilijk punt. Ze wil niks geen groente of fruit. Alleen een soepstengel
Vervelend dat ze last heeft van een tandje! Hopelijk komt deze snel door! Met mij gaat het goed... Nu 7dpo. Voel van alles, maar heb er vooral een hard hoofd in... Durf er niet in te geloven... Temp zegt me ook nog weinig
Heb niet heel veel ervaring met temperaturen Hihi maar als ie hoog blijft is het goed toch? Ga je volgende week zaterdag testen?
Ja maar dat zie je dus pas op nod of erna... Dus we wachten nog even af... 😊 Weet nog niet wanneer ik wil testen. Misschien vrijdag. Verwacht woensdag of donderdag de menstruatie. LF is namelijk 12-13 dagen...
Ik heb ook nooit getempt. Liet het altijd op,zijn beloop en plande heel veel in die wachtweken. Tandje is al door, voelde ineens iets scherps toen ze me beet. Haha
Fijn dat t tandje door is gekomen!! Vannacht wakker geworden van menstruatie-achtige pijn. Geen bloed... Verwacht ik ook pas (woensdag/) donderdag... Nu extreem branderige tepels. Normaal heb ik dit alleen rond eisprong! 10dpo vandaag, testje gedaan maar was negatief. Temp nog mooi hoog... Wachten t maar weer af...
Zag gisteren ineens dat het 2 tandjes zijn. Ik had in het begin ook vaak het gevoel ongesteld te worden. Hoop dat de branderige tepels een signaal zijn . Tis je zi gegunt.
Denk dat er weer een ronde voorbij gaat... Gisteren echt menstruatie gevoel, geen bloed. Vanmorgen nog hoge temp maar weer negatief getest. Nu 11 dpo dus blijft weinig hoop over... Donderdag gesprek met de arts...
Pfff Blosje wat frustrerend. Geen bloed is wel goed teken. Hopelijk maak je later hcg aan. Ook geen tuurtestje? Knuffie lekker al twee tandjes haha moet ze je maar niet meer bijten. 😉
Temp vandaag gedaald naar 36,60 dus definitief door naar poging 7... Rood zal vandaag wel komen. Morgen gesprek met de arts, ben benieuwd
Ohnee blosje. Weet ff niet wat ik moet zeggen. Sterkte mris 😢 Tis gewoon niet eerlijk allemaal.
Ben er wel oke mee. Begin er weer soort van aan te wennen dat de kansen groter zijn op mislukking dan op succes... Maar bovenal dat de aanhouder uiteindelijk wel wint... Ben blij dat ik al twee x zwanger ben geraakt, anders zou de moed me nu echt in de schoenen zakken... Weet iig dat het mogelijk is en dat maakt t makkelijker om hoopvol te blijven 🍀 Maar wel benieuwd wat de arts morgen gaat zeggen...
Ja wij gaan ook voor poging 7!! 😂 Arts was positief en wil nog niet aan hormoontraject beginnen. De kans op meerling vindt hij te groot. Ik ben vruchtbaar dat heb ik al bewezen en jong... Hij vroeg wel of we dit financieel volhouden, maar dat is voor ons gelukkig geen probleem. We mogen ook rietjes bij gaan bestellen. Hebben er nog drie en willen er drie bij bestellen. Onze donor is namelijk niet meer actief dus op=op Nu alle hoop op december en hopelijk positief het nieuwe jaar in 🍀
Ja we hopen positief het nieuwe jaar in te gaan 😉 Gisteren rietjes bij besteld. Dan hebben we sowieso nog 6 kansen te gaan 🍀🍀 Vandaag een uitzending gekeken "je papa is je vader niet". Hierin komt een jongeman aan het woord die verwekt is met (anoniem) donorzaad. Hij staat heel positief in het leven, staat positief tegenover zijn papa en heeft niet de intensie actief opzoek te gaan naar zijn biologische vader... Mooi om te zien!
Succes met je zevende poging meis! Fijn dat je niet aan de hormonen hoeft. Bij mij heeft het ws de kwaliteit van de eitjes wel verbeterd. Maar ik was nooit zwanger geweest dus zal het nooit weten. Fijn dat je weer genoeg rietjes heeft!!
De rietjes die je besteld hebt zijn nu van een een andere donor? Of toch nog dezelfde. Die serie klinkt bekend. Is dat al een wat oudere serie? Maar zo is het wel he. Mijn vriend is dan wel biologisch niet de echte vader. Maar voor 99,99 % wel een echte papa. Waag het niet om aan zijn dochters te komen.