Heel begrijpelijk dat je man er soms nog moeite mee heeft. Hoe ervaar jij dit? Ik rouw soms nog steeds om het feit dat we nooit samen een kindje kunnen maken enzo... maar uiteraard erg dankbaar dat we deze weg kunnen bewandelen! Bij cryos zo duur? Ik dacht dat het daar ook afhankelijk van mot was? Wij weten van te voren niet hoe hoog t aantal “zwemmers” is, het laagste was 6milj, maar ook 10,20 en zelfs 30 milj per rietje gehad. Onze rietjes hebben ons destijds 500€ de stuk gekost. Waarschijnlijk zal het inmiddels ook weer iets gestegen zijn. Je moet er financieel al goed voor staan wil je deze weg kunnen bewandelen zeg maar....
Heb vandaag wat menstruatieklachten, zeurend gevoel in onderrug/baarmoederregio. Zo bang dat progesteron dan niet voldoende gaat helpen en menstruatie er doorheen gaat komen...
Hier ook krampjes en rugpijn. Maar t is pas 5dpo, dus nog veel te vroeg voor een menstruatie. Ben altijd te laat! Haha...Zal de pregnyl wel zijn. Bij ons 1200 euro voor 6 rietjes! Dat scheelt veel zeg!
Bizar dat het zoveel verschilt hè! Zou het dan innesteling zijn? Pregnyl heeft volgens mij hetzelfde effect als progesteron? Dus dat verklaart wel dat je LF daardoor lang is...
Mot10 is ongeveer 900 per rietje en mot20 1100 en dan komen de verzendkosten er nog bij van 380 euro per keer dus daarom is het zo duur. Toen we net begonnen voor de 1e betaalde ik ook een stuk minder hoor maar het lijkt alsof ze extra vragen omdat het "limited edition" zaad is Je moet er inderdaad financieel goed voor staan maar bij ons is het wel op een punt gekomen dat we misschien een lening af moeten sluiten voor nu om het te kunnen betalen. Ik heb al het geld van mijn zoontje zijn spaarrekening geleend anders konden we die laatste lading gewoon niet betalen..
Ik weet zeker nu dat het de medicatie was. Net weer super misselijk (door de geur van brood... haha kan nu ook de keuken niet meer in want ik moet direct kokhalzen hahaha) en mijn buikpijn is weg, als ik ongesteld moest worden blijft dat altijd aan. 5dpo is te vroeg voor zwangerschapssymptomen...Dus alleen mijn grote vriend pregnyl blijft over Weet dus gewoon nog niets... En moet nog braaf wachten
Spannend Laura! Wat een geld hè meiden??? Wij hadden ook gekeken bij cryo’s maar voor ons te prijzig aangezien we al 3x een icsi poging betaald hadden. Wij nu via Düsseldorf en dan voor 3 rietjes ongeveer €980,- met een MOT 20-25. Maar helaas nog geen geluk na 5 kid’s Gister een echo gehad op dag 19 van de cyclus en een eitje van 13 (normaal echt geen langere cyclus hoogstens ietsje een uitschieter) maar mocht progesteron prikken en die was gelukkig laag , 0.79 dus geen ei geweest. Morgen weer terug voor een echo en ik hoop echt dat het ei 17/18 is en ik eindelijk pregnyl kan zetten, vind dat toch fijner hoor dan die ovulatie testen. Wij zijn al wel veranderd van donor, eerste 3 rietjes een match gemaakt in een ander zkh en die wouden wij voor het zkh waar we nu lopen ook bestellen en niet meer beschikbaar, nu zouden wij natuurlijk na dit rietje de donor van nu willen hebben maar ook deze is weer niet geschikbaar, dat is wel jammer. Maar ze hebben bij de omschrijving staan toestemmings problelem en blabla.... Gelukkig zijn wij vrij om zelf te zoeken nu en komt aardig wat nog overeen met ons.
@Ritoy, heb je alle rietjes direct naar Nederland laten komen? Ik heb gisteren geïnformeerd om ze in Denemarken in opslag te laten, maar dan zijn we verplicht 25%vat te betalen! En dat is natuurlijk een groot bedrag over n paar rietjes... we gaan deze poging sowieso afwachten en daarna nog eens overleggen met mijn man wat we gaan doen. @Lalalaura wat vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt!! Gelukkig is je buikpijn nu wel weg. Ik heb alleen erg last van rommelige darmen (kan bijwerking vd medicatie zijn)... dat valt me dus gelukkig alles mee. Ook hier is het zeurderige gevoel weer weg gelukkig! @Tess27 wat naar dat jullie ook al zoveel eigen geld kwijt zijn. Trek jij het een beetje? Mocht je een kindje krijgen van een bepaalde donor, Kun je deze dan wel “reserveren/kopen” voor evt broertjes/zusjes in de toekomst? Succes vandaag met de echo! Hopelijk een mooi follikel zichtbaar! *duimt* Hier soms ook lange uitschieters, sowieso altijd langere folliculaire fases... nu extreem met dag 27iui. Mijn eitjes staan soms stil in groei...
Vandaag trouwens weer toenemend misselijk. Vannacht werd ik wakker van de menstruatiekrampjes. Ik dacht echt, alles is in de war, daar komt mijn menstruatie al aan... Maar geen druppel te bekennen. Nu 7 dagen na de pregnyl, dus ben enorm benieuwd wanneer de “fantoom-symptomen” stoppen...
@Blosje89 Jawel trek het wel hoor, gelukkig tot misschien vandaag toe aan geen hormonen meer gehad. Mijn lichaam was na de laatste miskraam ook helemaal van slag van al die icsi’s en hormonen. Had ook elke keer zoveel eitjes. En met die zwangerschap beide keren was ik 24/7 kots misselijk dus na de laatste keer de curettage even flinke tijd voor mijzelf genomen. Toen wisten we natuurlijk net van die DNA afwijking, heftig is het wel, vooral dat idee van samen een kindje genetische maar ondertussen helemaal aan het idee gewend. Heb wel een mooie tattoo op mijn voet met vlinders ivm 2 miskramen (en wat vroege) dus dat blijft voor altijd van ons samen, zo bekijk ik het. Gelukkig is mijn vriend ook helemaal omgeslagen na die laatste miskraam. Echo vanmorgen ; eitje 18 mm dus dat verklaart mijn heftige migraine aanval gister , snel gegaan na maandag pas 13. Baarmoederslijmvlies 11mm dus mooi. Vanavond testje doen en als hij negatief is tussen 22 en 23u pregnyl en dan vrijdag 12u inseminatie en anders morgen meteen bellen en dan morgen. @Lalalaura dat ga ik idd ook weet krijgen mocht ik pregnyl prikken. Lastig altijd die dubbele gevoelens over wat nou echt of pregnyl is
Met de 3e meting gehad en holy moly! Rechts: 1x 21mm 1x 19mm 1x 14mm Links: 2x 9mm Ineens gewoon 5 eieren! Die 2 aan de linkerkant tellen niet mee natuurlijk want ze zijn te klein dus dan hebben we alleen de kanshebbers van rechts zitten. Ik heb ineens een stuk beter gevoel over deze ronde! 3 eieren en dan 20 miljoen zwemmers moet toch wel een plakker opleveren toch?... morgen iui #3 om 15.00
@Tess27 heel begrijpelijk dat je even tijd voor jezelf had genomen! En wat goed dat er nu een eitje bijna rijp is! Hoe was je ovu? Pregnyl zetten vanavond? @Ritoy wauw!! Dat is veelbelovend! Moet je pregnyl zetten? Veel succes morgen met de iui! Gaat je man ook mee? En hoe regel je dit met je andere kindjes? Heb je opvang?
Ik moest de pregnyl gelijk vanmorgen zetten dus die zit dr al in. Mijn man komt eerder thuis morgen dus die gaat mee samen met mijn zoontjes. Ze blijven wel in de wachtkamer natuurlijk
Hi dames, Even nog een laatste berichtje van mij.. Het is hier nu wel pijnlijk duidelijk dat t bloed niet lang Op zich zal laten wachten (Ik verwacht vanavond goed te gaan bloeden) vanmorgen had ik al een heel klein beetje bruinverlies, mn temp is dramatisch laag gezakt (echt nog geen 1x ZO laag gehad op de dag van ongesteldheid of de dag ervoor).. Ik baal een beetje dat ik nog niet goed bloed, want dan had ik vandaag al kunnen bellen met het zkh en had ik duidelijkheid over wat ik nu kan gaan verwachten (ofniet).. als kers op de taart kreeg ik gisteravond een hele leuke mail van mn zorgverzekeraar, dat ik mn gehele eigen risico moet betalen (tja de behandeling en zijn nou eenmaal niet goedkoop) dus daar kon ik nog een regeling voor treffen.. leuke is nou wel dat mn zorgverzekeraar nu wel alles vergoed want ik ben er al doorheen Ik ga nu vooral even aan mezelf denken en mn gezin, mn vriend wil ook dat ik stop met temperaturen, omdat het toch niet werkt, en ik er alleen maar gestresst van word (hij ook trouwens) .. wij hebben er toch geen vat op, om na lot ligt volledig in handen van het zkh... daar moeten we ons dan ook maar echt bij neer gaan leggen. Misschien ga ik wel door met tempen, misschien niet... Ik ga er wel goed over nadenken, maar eerst goed nadenken over wat wij nu nog zouden willen en kunnen gaan doen.. dat is het belangrijkste. Ik heb zo ontzettend veel aan jullie steun en lieve woorden gehad, ik hoop dat deze weg jullie bespaart blijft, want echt.. its a hell of a ride with an unknown ending.. en dat lieve meiden, dat sloopt je, niet alleen jou, maar t kan ook de relatie slopen. (Maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen). Ik verwijt het mijn aanstaande echt niet, want ik wist het vanaf het prille begin van onze liefdevolle relatie, maar dan nog is t wel pijnlijke realiteit als t steeds maar niet lukken wil. Lieve schatten, ik hoop dat jullie allemaal zwanger mogen worden, en dan ook blijven! Het ga jullie goed! Dit is geen afscheid, maar een totziens! Ik kom terug als ik duidelijkheid heb voor mezelf een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hoi @Kimmetjuh90, Wil je toch even een hart onder de riem steken. Onze zoon was er na 9 iui-d pogingen nog niet. Uiteindelijk was ICSI de oplossing. Ik snap dat je rust wilt, en het is ook super heftig... Maar er zijn nog “opties!
Wat fijn! Een "lotgenoot" (sorry!) Ik wist wel door zelf lezen op de site van t ziekenhuis en internet dat met donorzaad dat ook een mogelijkheid is, alleen de aantal iui's verschillen zo erg per ziekenhuis, kans is dat ik er nog een paar mag met hormoonstimulatie, maar dat hoor ik de 15de denk ik wel van mn arts ik weet dat t niet t einde van de medische molen is in elk geval! En wie weet doet ICSI met donorzaad of ivf t wel goed hier, OF als ik wel iui nog mag net hormoon dat dat genoeg is.. Ik wacht het in ieder geval rustig af