Mag ik even klagen... Ik zit dus leuk te wachten tot t 11 mei is, en dan mag ik weer eitje kijken, tot aan de inseminatie, nou heb ik een vriendin of nahja eigelijk vriendin van mijn vriend, die doet hetzelfde traject in hetzelfde ziekenhuis, zij gaat nu haar 3de poging in, en heeft dus al te horen gekregen dat zij dus een spuit gaat krijgen als dr ei groot genoeg is om m te laten springen... waarom zij wel, en ik niet? Tis t zelfde ziekenhuis en de zelfde behandeling ik vind dit ZO oneerlijk... Dit word mijn 7e poging... waar ik om heb moeten vragen zelf anders hadden ze me een cyclus laten overslaan.. Ik voel.me best verdrietig... Ik heb namelijk geen hoop op dat t op de manier zoals t nu gaat gaat lukken.. Ik denk dat mijn lijf die extra hormoonondersteuning ook nodig heeft.. zij heeft elke poging een positieve test gehad, wat helaas mis gaat telkens.. Ik heb nog geen enkele keer een positieve test gehad, ja een vals positieve test maar dat was t dan ook... bah bah bah... kan wel huilen sorry voor me gezeur.. Moest t even kwijt.. #klaagmodusuit
Dat is niet leuk joh. Weet je zeker dat ze pregnyl krijgt een geen bloedverdunner? Aangezien ze steeds miskramen krijgt? Anders zou ik ook niet weten waar zij wel en jij niet. Misschien moet je overstappen naar haar arts? Er zit echt een groot verschil tussen artsen, zelfs als ze in hetzelfde zh werken. Dat merk ik ook steeds met de "vervanger" van mijn arts. Zij is met bepaalde dingen veel makkelijker (te veel eitjes no problemo) maar is super slecht in her inschatten wanneer de iui is (heb dus al een keer gehad dat ze me 2 dagen later terug liet komen en het eitje al gesprongen was. Doei poging..)
Dat is inderdaad rot. Maar ik zou t gewoon eerlijk vragen volgende keer. Wellicht hebben ze een reden om dat bij jou niet te doen en bij haar wel! Kwam er trouwens achter me mistelt te hebben. Heb per ongeluk op 10 dpo getest i.p.v. op 11. En de test die ik heb gebruikt is dan maar 53 procent betrouwbaar. Morgenochtend ga ik nog een keer testen. Geloof er niets meer van hoor.. Meer voor t idee!
Ik weet niet wat voor spuit, alleen dat t is om t eitje te laten springen... Ik ga morgen bellen en navraag doen, of ik dat ook niet kan krijgen.. want ben geen enkele keer zwanger geweest...
@Lalalaura Ik hoop met je mee Meis! @Kimmetjuh90 ik heb nu ook pregnyl gebruikt omdat ik dat zelf wou in combinatie met echo’s. 6 inseminaties gehad en deze 6e dan proberen met echo en pregnyl. En komende 3 rondes ook. Ik wou het zelf graag dus ik zou het ook echt aangeven of andere arts vragen maar ze vertellen mij in het MCK (Leiderdorp) dat het geen enkele meerwaarde had voor een eventuele zwangerschap. Alleen voor de planning van de iui. Maar ik heb zelf ook zoiets van we proberen het gewoon ook zo. @Ritoy Ik hoop dat je een mooi cadeautje krijgt dan!! Ik zelf test of pregnyl er uit is zaterdag en zo niet test ik door. @Blosje89 balen van je witte test xx
Niet zwanger... Dus nu vrijdag super zinloos op en neer rijden voor t bloedprikken. Dat willen ze echt persee... Dan wachten op de menstruatie...
Ohnee wat jammer raar dat je dat nog wel heen en weer moet zeg. Moet dat ook als je al voor vrijdag ongesteld bent?
Jup... Omdat het natuurlijk bij sommige mensen voorkomt dat ze toch zwanger zijn ondanks een lichte menstruatie. En ze willen je hormoonwaarden checken voor de opstart...
Ohja dat klinkt opzich wel logisch. Ik was zelf ook 4 dagen ongesteld en toch zwanger bij mijn 2e dus dom dat ik daar niet aan dacht..
@Kimmetjuh90 groot gelijk dat je dit ook wil, goede timing is heel belangrijk in het traject! Spannend @Tess27 zaterdag! Laat je ons weten of pregnyl uit je lijf is en hoe t verder verloopt? Heb je last van die pregnyl? @Lalalaura wat jammer dat het niet gelukt is!!! Ook vervelend dat je dan bloed moet laten prikken. Kan dit niet via huisarts zodat je dicht bij huis kunt laten prikken? @Ritoy hoe gaat het met je? Wanneer zou jij willen testen? Ik ben gestopt met de progesteron zodat menstruatie hopelijk binnen n paar dagen doorbreekt. Had namelijk negatieve testen en voel me ook niet zwanger... denk toch dat timing van deze iui ook niet zo goed is geweest. Dus ook ik blijf het rot vinden dit te plannen op ovulatietesten (had afgelopen ronde 2 dagen een positieve test en dus pas de dag na 2de positieve test de iui. Eitje was al gesprongen hadden ze met echo gezien)... Anyway, gaat vast weer even duren voor de weer de iui hebben, mijn eisprong komt meestal laat (deze cyclus pas cd 27 iui). Heb aangegeven als dit steeds zo blijft dat ik toch graag medicatie wil om dit te ondersteunen...) En ik begin m n beetje te knijpen, nog maar 4 rietjes... en in Denemarken zijn er nog maar 15 beschikbaar (onze donor is niet meer actief). Met Mn man afgesproken als eerste drie pogingen niet lukken dat we dan bij bestellen... (als ze er nog zijn...) Sorry voor t lange verhaal
Het einde van een tijdperk en andere overdreven gevoelens. Ronde 2.0 (en daarmee poging 1) nadert zijn eindpunt- Of heeft dat eigenlijk al gedaan. Het is als een wedstrijd waarin de tegenstander 10-2 voor staat en je in blessuretijd probeert er nog iets van te maken. Twee duidelijk negatieve testen, met een betrouwbaarheid van 97 procent, 2 dagen voor NOD. Dit is de cooling-down. Het wordt een biertje bij het avondeten. Ondertussen heeft het andere deel van de wereld de lente in hun bol. De zwangeren staan op alsof het een revolutie is. En natuurlijk moeten ze dat allemaal laten weten. Kunnen ze niet gewoon even wachten met zich voortplanten tot ik het ook kan handelen? En als ze dan al zo nodig moeten, waarom kunnen ze daar dan niet beschaamd over zwijgen? Zo jammer dat... Zo jammer. Verder ben ik niet jaloers aangelegd trouwens. Net reed ik de twee uur terug met een geforceerde lach op mijn gezicht. Niet aanstellen. Niet aanstellen. Niet aanstellen. Dit was pas poging 1. Dramatische muziek ter ondersteuning van mijn zelfmedelijden op de radio: “Don't give in Don't you dare quit so easy Give all that you got on the soul” Ja. Het is een teken. Kom op. Kop op. Je stelde je aan. Op naar ronde 3. De oppepper hield 5 minuten aan tot ik me besefte dat er tienduizenden mensen deze zender luisteren en dit liedje echt niet voor mij bedoeld was. Een vrijbrief om me weer aan te stellen. Daar komen de waterlanders. Na half twee gaat het ziekenhuis bellen. Een fijne Vlaamse stem zal zeggen:” Helaas, u bent niet zwanger”. Tot dan ga ik (na het dramatisch posten van dit bericht)proberen uit mijn slachtoffer rol te kruipen. Na half 2 mag ik er van mezelf nog 10 minuten in. En dan... Dan ga ik me ronde 3 vermannen. Minder spuien en me gedragen zoals het een rationele fatsoenlijke vrouw betaamd.
Oh meid wat vervelend allemaal ooit kom jij ook aan de beurt! Hopelijk kid nummer 2! Het rijmt dus moet het wel raak zijn
Voor jou is het al ronde 3. Dus tegenover jou heb ik al helemaal geen recht van spreken... Hahahaha! Succes!!! Hoef niet meer voor mezelf te duimen dus heb mijn handen vrij voor jou!