Ik vind dat jullie meer succes verdienen met die onregelmatige cyclussen! Ik mag niet klagen met mijn cyclus van 29/31 dagen.
Veel succes @Kimberley92 !! Snap je gevoel helemaal hoor @Lalalaura , je ziet idd ineens overal zwangere dames, t is ze van harte gegund maar vaak denk ik , ik wil dat ook al 6 jaar lang elke lente zomer met mijn buik showen.. Voel nog niks, hoop echt dat KID6 succes heeft maar afwachten. Anders volgende week weer veel geld uitgeven voor 3 rietjes...
Ik schrik overigens wel van jullie prijzen voor de rietjes. Wij betalen in totaal €225 per inseminatie voor de zaadjes.
Succes @Kimberley92 ik duim voor een plakkert! @Lalalaura wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken?
Bah ik knijp hem wel voor de komende paar dagen. Zit nu op 8 dpo en ik wordt altijd 9 of 10 dpo ongesteld.. als ik naar de wc ga denk ik te ruiken dat het er aan komt (stom he kun je zoiets eigenlijk ruiken ) pff niet stressen niet stressen
Dat wachten is vreselijk! Hoop zo voor je dat het raak is! Hier weer wat meer met mijn voeten op aarde...En dan neemt je vrouw op de terugweg uit haar werk gewoon even twee liefmans yell’oh mee ❤️ straks nog een bak ben en Jerry’s er achteraan en alles is vergeten.. whahaha en dan morgen weer fanatiek suiker-loos om een goed nieuw ei tebouwen
Waar bestellen jullie ? Wij VivaNeo en dan gemiddeld €980,- en dan in t zkh zelf in Leiderdorp nog opslag en transport
Spannend @Kimberley92 succes deze ronde. Lief van je vrouw @Lalalaura Hoe voel je je verder @Ritoy ? Ik heb natuurlijk weer niet gewacht maar 9 dagen na pregnyl is het streepje heeeel licht nog aanwezig. Ik hoop zo dat dat veranderd deze dagen!!!!
Ik dacht vanmorgen ongesteld te zijn maar was gelukkig niet zo dus maar even een testje gewaagd. Blanco natuurlijk maar dat zegt nog niets.. vandaag maar wel ff een tampon ingedaan want ik heb een verjaardag hier en geen zin om elke 10 minuten naar de wc te moeten om te checken..
Dames, de echo is goed gegaan, ik heb rechts een ei van 18,5mm zitten, en heb ook bloed moeten prikken, helaas nog geen piek in mn bloed te zien, morgen weer terug om 10 uur bloedprikken en om half 11 weer een echo, ook heeft de arts al een beetje laten doorschemeren dat we de 15de waarschijnlijk het ook gaan hebben over ivf, ik raakte lichterlijk in paniek toen ie dat zei.. Laten we hopen dat het niet zover hoeft te komen