Eitje was gister 13.9 dus schiet op! Beter als vorige ronde iig.. hoop t weekend een eisprong en inseminatie!
Ik had deze in mijn oude zkh gevraagd (test normaal alleen met ovulatie testen) dus hoef verder geen echo meer. Nu weet ik in ieder geval dat er wat gebeurd en niet zoals vorige ronde. Ziekenhuis hier in 4 min en Leiderdorp uurtje reizen voor mij. Vriend zit in Maastricht 14 dagen en dan nog 12 in Frankfurt voor werk.. dus moet alleen. Dit was dus wel fijn zo. Hoe is t met jou/jullie dames?
Ik zit vandaag op cd 5 dus al 2 dagen prikken er op zitten. Dinsdag de eerste follikelmeting dus ik ben benieuwd
Vandaag naar t ziekenhuisgeweest... Eileiders waren open en hormoonwaarden goed. Mag eerstvolgende cyclus dus “kaal” beginnen. Zonder hormonen met alleen pregnyl om de eisprong te timen. Effectief komt het op neer dat ik moet wachten tot mijn menstruatie (dag of 3) dan bellen voor een echo voor 10 dagen later... En niet lang daarna poging 1... Een goede twee weken dus...
Thnx!!! 20 miljoen zwemmers. Daar heb ik dan weer nier zoveel verstand van maar klonk goed. Met onze eigen pogingen was dat natuurljk echt veeeeeeeel minder. Max 800.000 soms. Alles verliep goed! Spannend.
Wauw dat zijn dr zeker een hoop! Geen idee hoeveel het er bij ons zijn maar zoiezo meer dan mijn man dr heeft (0.0 ). Klinkt als een goede poging voor jullie!
Net de follikelmeting gehad en... noppes.. er zit gewoon nog helemaal niets. Ja 20 kleintjes maar daar heb je weinig aan. Dus vrijdag weer terug en hopen op vooruitgang..
Ik duim ook voor je mee! Spannend Tess! @Ritoy, dat rot zeg! Bah! Hopen dat ze snel mogen groeien! Hier dinsdag de 6e follikelmeting en een paar dagen erna poging 1! Spannend!
Dames ik zou eerst vandaag bloedprikken, maar ik durfde niet... Nu moet ik morgen prikken. Ben zo bang dat de uitslag van mijn schildklier weer niet goed is
Ja wordt het weer uitgesteld, maar na bijna 2 jaar wil ik wel eens starten. En aangezien ik een heel jaar goed heb gezeten met mijn bloedwaarden is het heel vervelend dat nu ik eindelijk mag starten mijn bloedwaardes niet goed zijn.
Hi meiden ik heb gebelt met t zkh en ze hebben mijn vraag voorgesteld aan mn arts of ik nog 1x geinsemineerd kan worden omdat ik 20 maart of i n mn vruchtbare periode zit of dat mn ei er die dag aankomt.. het zou anders weer een gemiste kans zijn. Ik wacht op antwoord via de mail.. Dit kan vandaag nog zijn of anders morgen, dus ben benieuwd.