Gisterochtend en deze ochtend een heel licht positieve test, maar weet bijna zeker dat t niet goed zit. Nog steeds buikpijn en verlies steeds meer bloed. Zkh kan helaas niets doen geven ze aan. De test is ook niet verder opgelopen.
Ik vind dat die van gisteren ook wel iets 'voller' is van lijntje. Vooral in combinatie met dat bloedverlies dat steeds heviger wordt en dan die buikpijn durf ik ook niet echt hoopvol te zijn Ik zou morgen nog een testje doen en als die echt niets is opgelopen, denk ik dat het er idd niet zo goed uitziet. Moet je overmorgen wel naar het ziekenhuis voor een bloedafname normaal gezien of hoe werkt je ziekenhuis?
Hmm dan lijkt het me niet hoopvol.. Bij mij waren ze ook erg licht en helaas een vroege miskraam.. ik kreeg later pas bloedverlies..
Houd ons op de hoogte @Barbara1 ik hoop het beste voor je.. Ik werd net gebeld en mag eerst volgende menstruatie waarschijnlijk beginnen als ze nog ‘plek ‘ hebben. Heel erg traag gaat het hier bij mij..
Nou vannochtend gebeld omdat ik hartstikke ongesteld ben. Maar omdat mijn test nog positief is mag ik nog niet starten. Maar nu zei die arts doodleuk 'ja dat wordt dan even maandje wachten'. Was niet mijn eigen arts. Ben t er niet mee eens maar heb t niet gezegd. Ga denk wel even mijn eigen arts nog bellen voor een snellere oplossing zodra ik negatieve test heb.
Ja snap ik maar ze gaan niet door tot dat je geen hcg meer hebt in je lichaam.. vindt raar dat ze niet bloed prikken op hcg? Ik zou dat vragen
Wat bedoel je met doorgaan? Ik heb zoveel bloed verloren en stolsels dat moet wel een miskraam zijn lijkt mij. Maar goed die arts die ik nu aan de lijn had vind ik toch al verschrikkelijk dus spreek er graag nog 1.
Ja. Mijn eerste ivf of icsi. Dat ligt aan de zaadkwaliteit van m’n man. Maargoed moet sowizo weer een maand de pil innemen. Dus het wordt een lange traject.. Jij mag deze maand ook beginnen is het niet?
Oh balen ja vind het ook raar dat je geen bloed mocht prikken. Ik denk dat @Sara190 met doorgaan bedoelde met een nieuwe ronde ivf. Sterkte..
@Barbara1 Hopelijk is het hcg snel uit je lichaam en kan je toch gewoon verder gaan met de volgende ivf poging. Ik heb ook al wel vaak gehoord dat je na een miskraam een maandje moet wachten (bij mij was dat ook zo), maar ik hoop dat dat het geval niet gaat zijn. Hopelijk lukt het om deze zware teleurstelling van het vmk een plaatsje te geven ❤ Veel sterkte !