IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dankjewel :rolleyes:

    Ze is inderdaad geheel onverwacht eergisteren al zo vroeg gekomen, maar ze doet het supergoed op alle vlakken ❤️
     
    Dadelll en Sara190 vinden dit leuk.
  2. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Morgen terugplaatsing van dag 3 emryo. Morgen hoor ik of er meerdere zijn en of ik cryos heb.

    Hoop zo op een cryo vorige keer niets in de vriezer.

    @Jolo gefeliciteerd!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  3. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Succes alvast. Zal duimen.
     
  4. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Succes. Hoop ook voor je dat er nog wat de diepvries in kunnen. En hoop dan natuurlijk dat je ze niet nodig gaat hebben voor jullie kindje.
     
  5. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Fijn om te horen. Zijn jullie al thuis?
    Ik ben destijds met 30 weken bevallen van mijn zoontje. Zo ontzettend heftig.
    Alle goeds voor jullie gezinnetje iig!!!
     
  6. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wij mogen normaal vandaag naar huis op dag 3. Hier in BE is dat standaard bij een normale bevalling :) Ik vond het iig niet zo erg, want de vroedvrouwen waren hier allemaal zo lief en hebben ons goed in gang geholpen met hoe we voor ons kleintje moeten zorgen.

    Wauw, 30 weken lijkt mij idd heftig! Was er een bepaalde reden dat jullie zoontje al zo vroeg geboren werd? Dan zal dat wel heel goed worden opgevolgd bij een toekomstig kindje neem ik aan!
     
  7. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Fijn dat alles zo goed gaat. Oh klopt ook, want jullie kennen geen kraamverzorgster aan huis toch?

    Geen reden gevonden. Waarschijnlijk verkorte baarmoederhals, maar dat kunnen ze pas bij een volgende zwangerschap vaststellen. Ja ik ga heel goed opgevolgd worden dan. Ik besef me dat ik nooit meer een onbezorgde zwangerschap ga hebben.
     
  8. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Eerste spuit zit er weer in. Zit nu op gonal 150. Iets hoger in de hoop dat er dit keer iets meer groeit.
     
    catlady en Jolo vinden dit leuk.
  9. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    De 1ste 5 dagen als je het zkh verlaat, komt er een vroedvrouw aan huis. Kraamhulp is hier ook wel, maar moet je aangevraagd hebben. Wij hebben besloten van geen kraamhulp in te schakelen, omdat ik al heel veel hulp kan krijgen van mijn vriend en de oma's :)
    En fysiek gaat het eigenlijk ook wel tip top in orde met mij. Ik mag echt totaal niet klagen.
     
    Dadelll, Barbara1 en Sara190 vinden dit leuk.
  10. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Jolo, wat fijn dat alles goed gaat, en wat leuk een dochter!!

    De rest wil ik veel succes wensen de komende tijd nu alles weer gestart wordt. Hopen op veel positieve testen!

    Ik ga deze groep verlaten, ik heb veel steun aan jullie gehad, bedankt daarvoor! ❤️
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  11. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Bedankt. Nog een goede zwangerschap gewenst en alvast veel geluk voor de toekomst.
     
    Hannyke vindt dit leuk.
  12. Dadelll

    Dadelll Actief lid

    10 apr 2019
    118
    54
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerdddd!!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  13. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    En zijn er nog cryo's?
    En hoe voel je je nu?
     
  14. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Vandag een brief ontvangen van het UMCG, helaas weer geen cryo's

    Ik hoop zo dat ons 3daagse goed is ingenesteld en vrolijk door aan het delen is. Het viel mij rauw op mijn dak dat er weer geen cryos waren.

    Voel af en toe een kribeltje in mijn onderbuik. Ik hoop zo dat het raak is en blijft zitten.

    Mocht het dit keer niet lukken wil ik voorstellen om wellicht iets met calcium te gaan doen. Er is onderzoek naar geweest, het kan helpen met jonge embryo's dat ze beter delen. Sinds als het niet maal niet lukt wil ik voor de derde poging toch echt er zoveel mogelijk uit halen. We vliegen door de behandelingen heen. 1 embryo beide keren.. Niets in de vriezer.. Het doet pijn dat het zo moeilijk gaat. We zijn al zoveel jaar aan het wachten.
     
  15. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Nou ik snap dat dit pijn doet. Wat verdrietig dat je weer geen cryo's hebt. En ja mocht dit niet lukken, dan zou ik ook eens een gesprek aangaan. Dit biedt wel heel weinig kansen zo.
    Ik ga duimen voor nu.
     
  16. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat is dit weer een slag in het gezicht :(

    Ik zou idd eerst even alle opties goed bespreken voor een volgende behandeling (moest het niet gelukt zijn deze keer). Alles moet er nu zoveel mogelijk uitgehaald worden!
     
  17. Dadelll

    Dadelll Actief lid

    10 apr 2019
    118
    54
    28
    Vrouw
    Hey dames,

    na hoeveel dagen werden jullie ongesteld na de pil?
    Bij mij was het altijd 2 dagen na laatste inname van de pil. Nu zit ik al op dag 4 en nog steeds geen kraampjes of iets.. ben zo bang dat ik ineens niet meer ongesteld word ofzo. Lees allemaal nare dingen op internet. Echt raar dit. Wil zo snel mogelijk beginnen maar de rode duivels willen maar niet komen..
     
  18. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @catlady hoe gaat het met je? Zit je nu op dag 13 ongeveer? Hoop zo op goed nieuws.
     
  19. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik mag over 4 dagen testen. Zit nu op dag 10 na tp.

    Hoop zo dat het raak is. Wil morgen eigenlijk het ziekenhuis even bellen of ik meer utrogestan mag. Wil er dan iets langer mee doorgaan. Verder voel ik mij goed.

    Pregnyl is volgens mij uit mijn lijf. Geen gevoelige borsten meer .

    @Dadelll ik werd het 2 a 3 dagen erna.
     
    Dadelll vindt dit leuk.
  20. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ben helaas vandaag begonnen met bloeden. Vanmiddag consult met mijn arts. We hebben nog 1 kans de 3e icsi.
    En dan? Als dat niet lukt? Wat zijn de opties dan nog?
    Donor eicel? We willen niet uit het buitenland adopteren
    De kosten die an buitenlandse adoptie verbonden zijn lijkt op mensenhandel.

    Het valt mij zwaar, ik zit er doorheen. Week twee van mij nieuwe baan en ik kan mij niet focussen.
     

Deel Deze Pagina