IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Oh spannend zeg!!! In natuurlijke of kunstmatige cyclus?

    Ik zit in de wachtweken pfff
     
  2. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Heb gonalf en pregnyl gebruikt om een echte eisprong te creeeren. Kunstmatig met progynova ging steeds al mis paar dagen na terugplaatsing.

    Spannend meid. Weer een cryo?
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  3. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Yaa een 5 daagse cryo again maar deze keer in natuurlijke cyclus... duurde wel wat langer, dus was spannend want me eitje groeide heel langzaam, uiteindelijk toch goed gegroeid en heb ik alleen ovitrelle gespoten.. heb niet echt veel hoop..maja het is en blijft een beter kans dan helemaal niks doen...
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    24-11 de terug plaatsing gehad en 17-11 ovitrelle gespoten..
     
  5. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoe komt het dat je geen hoop hebt? Het is al een keer gelukt. Misschien kun je daar hoop uit putten. Dat is dan wel misgelopen, maar waarschijnlijk gewoon domme pech. Daar hou ik mezelf maar aan vast. Ik had bijna 3 jaar geleden een missed abortion. Ik ben nu extra bang, maar ga ervan uit (om mezelf niet gek te maken) dat er iets was met de kleine en het daarom geëindigd is.
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    #2226 Sara190, 1 dec 2020
    Laatst bewerkt: 1 dec 2020

    Ik heb toch getest..ik zie een licht tuur treeep op 12 dpo
     
  7. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh wauw dat zou geweldig zijn. Ik ga duimen voor oploop. Succes.
     
  8. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Maar kan van ovitrelle zijn, heb nu wat roze bij afvegen pff..

    Heeft een CB weken indicator zien? Ik wil weten waar ik aan toe ben
     
  9. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Die meet hg maar maakt geen onderscheid tussen lichaamseigen of die van ovitrelle. Maar 12 dpo dan heb je 14 dagen geleden gespoten. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het de ovitrelle is. Die is er meestal na 11 dagen wel uit. Pff spannnend zeg.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  10. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
  11. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Neee ik ben al ongesteld geworden gisteren, het bloedde zettte door en CB niet zwanger aan..heb toen overleg gehad met het ziekenhuis en mag door met de volgende cryo maar wilde weer terug met medicatie, dus gisteren al gestart met de pil en volgende week vrijdag echo.. verw8 rond 21-12 de terugplaatsing, de laatste poging voor dit jaar.. :(
     
  12. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh wat balen. Heb zo voor je geduimd. Snsp wel dat je het met medicatie wil. Succes meid.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  13. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik zou willen dat we cryos hadden. Enige hoop is dat wanneer we poging 3 starten we twee embryo's vers teruggeplaatst krijgen. Het liefst zou ik willen dat ze alles in 1 keer terug zouden stoppen zodat we wellicht 1 plakker zouden hebben..

    Ik ben gewoon zo gefrustreerd in alles momenteel. Ik zit vast. Kom niet verder.wat als dit het is? Wat als ik andere keuzes had gemaakt in mijn level, wat als ik een andere man had gehad. Was het dan wel gelukt?

    Ik heb nog steeds geen oproep gekregen voor mijn laatste uitstrijkje. Hoop wel dat ik die nog krijg. Het is de laatste keer als die schoon is mag ik weer meedoen met het bevolkingsonderzoek.

    Het voelt momenteel alsof ik overal voor moet strijden, wat zou ik het toch fijn vinden als er eens iets voor de wind ging.

    Financieel gaat alles lekker, maar gelukkig ben ik niet. Merk dat ik het zwaar vind.
     
  14. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ach meid toch. Dikke knuffel. Niet gek dat je even in een dip zit. Hopelijk een goed uitstrijkje en kun je een kliniek vinden die jullie wellicht kan helpen met een beter plan. Sterkte.
     
  15. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Heb je al wel gekeken naar een zorgverzekeraar die 4e en 5e poging dekt zodat je toch wat meer kansen hebt met de weinige embryo's.
     
  16. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Sorry nu ik toch bezig ben. Ik hoor veel goede verhalen over Belgie en Duitsland. Is dat geen optie. Probeer even mee te denken hoor.
     
  17. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Barbara1 Wat fijn meid!! pffff 6e terugplaatsing pas; dus minimaal 7 maanden na de punctie...maar megafijn dat er inmiddels eentje plakt! Ik heb nog nooit 6 embryos uit een poging gehad; heb je ook nog wat in de vriezer?

    @catlady ik kan niet zeggen dat ik precies weet hoe je je voelt, maar echt hopeloos worden op een gegeven moment kan ik me voorstellen; hou vol! Net als Barbara1 zegt, overweeg je nog een overstap van zorgverzekeraar? Ik ben vorig jaar al overgestapt naar UMC; omdat ik niet wist hoe snel ik door de pogingen heen zou gaan, ze geen acceptatiebeleid hebben(/hadden?) en ze met een aanvullende polis 4 pogingen vergoeden. Zou het echt overwegen als ik jou was...Sterkte!!

    @Sara190 meis, wat verdrietig weer :( wat oneerlijk is het toch allemaal... heb je komende week nog een terugplaatsing?
     
  18. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames, ik geloof dat ik in oktober geen bericht meer heb geplaatst over hoe het met mijn matige testen ging...Zoals jullie misschien in mijn handtekening hebben kunnen lezen, is het niet goed gegaan, zoals verwacht. Het ziekenhuis bellen om dat te laten weten zag ik enorm tegenop, als ik weer die stomme hork aan de lijn had gekregen denk ik dat ik haar uit was gaan schelden. Gelukkig was dat niet het geval, maar was het dit keer een echt lief mens, dat gewoon oprecht mee leek te leven. Ik kreeg de keuze of ik verdere terugplaatsingen in een natuurlijke of kunstmatige cyclus wou, heb kunstmatig gekozen want ik vertrouw niet zo op mijn eigen cyclus (en dan vooral het gedeelte na een eisprong). Dat was prima gelukkig.
    Na een verplichte rustmaand gestart met progynova, gewacht tot een belletje wanneer er een terugplaatsing gepland kon worden en ik de utrogestan erbij moest gaan gebruiken.
    3 december is een mooi embryo teruggeplaatst, en ik heb er nog 1 in de vriezer.
    Na 12 dagen mocht ik officieel gaan testen, het is 'bijna' gelukt om daar op te wachten....:rolleyes:
    En dit keer zijn de testen zowaar aan het oplopen. (zie foto)
    Ik zit nog maar op 4w6d, dus het is nog niets, maar dit is al wel een stuk hoopvoller dan alles wat ik tot nu toe meegemaakt heb...Ik merk wel dat ik niet echt blij durf te zijn; geen idee wanneer dat wel komt....

    8 januari echo bij de gyn; voor nu eerst maar hopen dat ik die afspraak haal. :)
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  19. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @nooompje Wat fijn dat de testen nu goed oplopen! Je moet ergens weer beginnen, dus het is al enorm fijn als ze nu wel in stijgende lijn gaan en je er een beter oog in hebt. Fingers crossed! ;)
    Ik zie wel geen foto?
     
  20. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hej je hebt gelijk, ik zie hem ook niet meer... *poof
    herkansing...
    IMG_20201218_085002.jpg
     

Deel Deze Pagina