IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kdenk niet dat het nog lang duurt, heb ook nog maar 2 tabletjes Duphaston dus ik zal net wel/net niet 4 mei halen (al maakt het voor het testen niet uit, want mijn hCG-afloopexperiment loopt nog gewoon door en hCG blijft gewoon omo-wit (afloop is allang in beeld, maar he, kleine moeite))

Wat jouw blaasjes betreft; wat een stomme/nare wending! Ik denk dat je dit gewoon niet kan voorspellen hoor....ik had bij de echo op d9 een vergelijkbaar beeld; 3 blaasjes, 1 van 13 en 2 van 10; 2 dagen later (d11) was die van 13 gegroeid naar 14 en die 2 van 10 zaten er nog; terwijl ik ook op 75ie zit en doorgespoten heb. d13 had de grote eindelijk gewonnen, was inmiddels 16mm; en d15 wassie gegroeid naar 18,5 dus mocht ik de ovitrelle zetten en d17 IUI. Het kan dus met evenveel medicijn ook heel anders lopen....

Hoe dan ook wel stom dat je nu niets mag (en met zoveel blaasjes zou ik t er ook niet op gokken!!!) en maar een beetje af moet gaan wachten. Zit niets anders op, maar voelt vast als zonde van je tijd :cry:

2. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    IUI start maart/april 2019

Leden:

❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 2 met Gonal-F 87,5 en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 2 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, IUI ronde 2 met Menopur en ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, april IUI ronde 3 met Letrozol, Ovitrelle en Utrogestan
    ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 4
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, OFO loopt; LF iets kort, mogelijk starten met IUI?
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 17, april IUI ronde 1
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, IUI 3 met clomid, pregnyl en utro

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken en echo's
    ● 17 april IUI 1, Catlady
    ● 18 april IUI 1, Sara190
    ● 23 april IUI 3, Shar91
    ● 28 april IUI 2, Dadelll
    ● 2 mei CD 10 FM, Kleinepuk
    ● 4 mei CD 9 FM, Barbara1
    ● 6 mei, uitslag OFO en plan, Annie82
    ● 11 mei cd10 fm, Nooompje
    ● 21 mei startecho en laatste pil, Jolo

Testdagen en NOD
    ● 1 mei NOD, Catlady
    ● 2 mei NOD, Sara190
    ● 7 mei NOD, Shar91
    ● 14 mei NOD, dadelll
    ● 30 mei NOD, Nooompje

Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆

Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D

3. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou, vandaag wakker geworden met overduidelijk doorgebroken menstruatie.
    Omdat er voor mij al zoveel signalen waren dat het eraan kwam ben ik niet bepaald verbaasd...en op dit moment ook nog niet verdrietig of boos of zo, misschien komt dat nog. M'n man is wel erg teleurgesteld en vraagt zich nu meteen af of er de komende rondes wel meer kans is. (zijn gevoel: als dit zelfs niet helpt gaat het nooit lukken)...:(

Maar nu dus cd1, gebeld met poli; uitgangsecho hoeft niet (alleen eerste cyclus schijnbaar).
    Zaterdag is dag 3, dan begin ik met iets meer Gonal-f (87,5 i.p.v. 75) en volgende week zaterdag follikelmeting op dag 10.

4. Dadelll

Dadelll Actief lid

10 apr 2019
    118
    54
    28
    Vrouw
    Dag allemaal,
    Sterkte allemaal zie bij veel dat het niet gelukt is.. blijf de moed erin houden, hoe moeilijk dat ook is. Ik neem als het deze maand niet lukt even een stop maand, want word helemaal gek van die hormonen teveel stemmingswisselingen rare buien en super veel puisten
    @nooompje wat raar dat je geen uitgangsecho meer krijgt, bij ons moet dat wel elke cyclus..
    @Sara190 heb je al getest? Zie dat het je NOD dag is

Xx sterkte allemaal

5. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Heey

Nee ik heb niet getest en ga ik ook niet doen..ben het nog niet geworden, maar kan nog komen..

Is het dat je echt precies 2 weken na IUI ongesteld moet worden als je niet zwanger bent? Of kan je ook daarna ook ongesteld worden? (overtijd dus)

6. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hmm belde net ziekenhuis op maar ze zei kan tot 16 dagen overtijd en dat je dan alsnog ongesteld wordt.. ik wacht het maar af..

7. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    2 weken is vrij standaard, maar voor sommigen (moi bijvoorbeeld) is het korter; voor sommigen wat langer. Heb je eerder in je cyclussen je eisprong gevonden? Dan kan je kijken hoelang daarna je ongesteld werd, weet je een beetje wat jouw uitgangssituatie is.

En verder is gewoon afwachten op zich een goed plan, je kan er nu niets aan doen... Hej, misschien waren de overgebleven zaadjes wel de allerbeste zwemmers en ben je zometeen de eerste roze op onze lijst!

8. Momo2010

Momo2010 Niet meer actief

@Sara190 spannend of niet? Ik had bij mijn eerste twee IUI altijd een kortere cyclus. Wie weet!

@Annie82 ; dank je wel. Zeker, volgende keer (als die ooit nog komt is mijn negatieve gedachte) mag ik starten met 37,5 IE, de helft dus.

@Barbara1 jeetje jij hebt ook geduld moeten hebben zeg. Wel fijn dat je mag starten! Ik vind het heel spannend of mijn lichaam het nu zelf oppakt (eisprong en ongesteld worden.) Juist omdat ik van mezelf zo'n regelmatige cyclus heb. Ben ook heel bang voor cystes, dus zeker een uitgangsecho op dag 1! Dank voor je tip!

@nooompje jakkes dat je toch ongesteld bent geworden. Ten aanzien van de hoeveelheid blaasjes, klopt, zo zie je maar, ieder lichaam werkt anders. Ik mag inderdaad niks ;) met zoveel blaasjes en dat durf ik ook niet. Voelt inderdaad wel als verloren tijd.

Succes allemaal!

9. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Owjah dat is een goeie.. heb ff gekeken maar ik werd toen 15 dagen na mijn eisprong ongesteld :( dus zal morgen wel komen vrees ik..

ik ging toevallig even tempen paar dagen en me temp is vandaag tussen 37.3 en 37.7 gisteren was het 36.8, ik wilde kijken of ik door middel van tempen kon zien of me menstruatie komt of niet..Voel wederom niks bijzonders en afscheiding is ook bijna zo goed als weg als de afgelopen dagen.. snap er helemaal niks van, je lichaam kan je zo voor de gek houden...denk dat morgen testen ook niet veel nut heeft.. als ik niet ongesteld ben geworden ga ik morgen avond of anders zaterdag testen..

10. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gewoon positief blijven! Je temperatuur moet je meten als je nét wakker bent; ik heb de thermometer op het nachtkastje liggen en meten is het allereerste dat ik doe (nouja, de wekker op snooze doe ik nog net ervoor). Zo meet je je 'basale' lichaamstemperatuur, oftewel je temperatuur als je lichaam helemaal in ruststand is. Zodra je wakker bent gaat je lichaamstemperatuur schommelen; ze zeggen dat eerst naar de wc gaan al zorgt dat je mogelijk een andere waarde krijgt. Dus meerdere keren op 1 dag meten zegt ook niet zoveel. Ik heb mijn laatste temperatuurkaart hieronder geplakt (weet niet of hij zichtbaar is), en ik kan aan de dip in temperatuur wel duidelijk zien dat m'n ongesteldheid eraan komt.

11. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Ohh hmm dus dat ik nu boven de 37.5 meet zegt dus helemaal niks? hahah stom ook van mij..

Ik wacht het wel weer af... ik zal morgen wel rood zien urghh

12. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hihi nee dat zegt inderdaad niets :p
    Overigens, mocht je eens je basale temperatuur (bbt) bij willen gaan houden, doe dat dan wel met een oldskool rectale thermometer en niet een oorthermometer; die zijn niet betrouwbaar genoeg hiervoor.
    Succes met wachten:rolleyes:

13. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Hmm okaii.. thanks meid..heb geen verwachtingen maar ik wil gewoon door want voel dat ik toch niet zwanger kan zijn...

14. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Hey dames,

Vandaag is dag 3 van de cyclus. Vanmorgen langs het ziekenhuis geweest. Eierstokken waren rustig. Vanavond weer starten met gonal F 75

Langzaam aan gaat het wat beter met mij. Morgen weer aan het werk.

Mijn manager heeft mij woensdag verlof gegeven, we hebben even gesproken over wat er het laatste half jaar gebeurd is. Ben redelijk open over mijn gezondheid op het werk.

15. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Sara190 Bij mijn eerste IUI ben ik op 16 dpo ongesteld geworden en 17 dpo, moest hij toch al dezelfde dag van de inseminatie gesprongen zijn. Maar dat denk ik eerlijk gezegd niet, want ik voel mijn ei altijd springen en dat was pas de dag na de inseminatie:)

16. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Echt stom ging net ovulatie test doen had nog liggen..hoor van veel mensen dat die ook knalt als je zwanger bent?

Nou hij was zowiezo negatief en met open maken klein streepje maar dat is normaal begreep ik.. oefff als het nou maar doorzet

17. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @Sara190 als het niet raak is, laat het dan maar zo snel mogelijk komen ja. Dan kun je weer door.

@catlady fijn dat er begrip is op je werk en dat je je weer wat beter voelt. Fijn dat je weer gelijk door kunt. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

@Kleinepuk hoe was je fm vandaag?

@nooompje balen dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk komende poging beter. Ik ken duphaston niet. Ik gebruik bolletjes utrogestan.

18. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    IUI start maart/april 2019

Leden:

❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, mei IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 2 met Gonal-F 87,5 en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 3 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 2 met Menopur en ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, april IUI ronde 3 met Letrozol, Ovitrelle en Utrogestan
    ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI ronde 4
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, OFO loopt; LF iets kort, mogelijk starten met IUI?
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 17, mei IUI ronde 2
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, IUI 3 met clomid, pregnyl en utro

Afspraken en echo's
    ● 18 april IUI 1, Sara190
    ● 23 april IUI 3, Shar91
    ● 28 april IUI 2, Dadelll
    ● 2 mei CD 10 FM, Kleinepuk
    ● 3 mei CD 9 FM, Barbara1
    ● 6 mei CD 12 FM, Barbara1
    ● 6 mei, uitslag OFO en plan, Annie82
    ● 11 mei CD 10 FM, Nooompje
    ● 21 mei startecho en laatste pil, Jolo

Testdagen en NOD
    ● 2 mei NOD, Sara190
    ● 7 mei NOD, Shar91
    ● 14 mei NOD, dadelll
    ● 30 mei NOD, Nooompje

Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆

Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D

19. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoop dat alles weer klopt dames. Anders graag even corrigeren / toevoegen.

Fijn om met jullie te kunnen praten trouwens .

Kleinepuk en nooompje vinden dit leuk.
  20. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Wat zijn bolletjes utrogestan en waarom krijg jij die?

Deel Deze Pagina