IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wat fijn. Nee hoor 't gaat nu zeker door. Spannend. IUI stelt niets voor hoor, dus daar hoef je je niet druk om te maken iig.
     
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik ben het er niet mee eens dat IUI niets voorstelt. Bij mij is het al 2 x pure horror geweest haha :roflmao: Maar bij 99% van de vrouwen stelt het idd niets voor nee ;)

    Het is allesinds voor een goed doel !! :)
     
  3. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    @Mopsie83 welkom ! En wat een mooie eitjes heb je zeg. Super spannend en hopelijk valt het allemaal erg mee voor je. Voor mij in ieder geval wel... jij vroeg iets over de ovitrelle eruit testen... ovitrelle en pregnyl geven op een zwangerschapstest een positief resultaat tot ongveer 10-14 dagen na het zetten ervan. Dus sommige vrouwen testen dan elke dag of om
    De dag om te kijken of de testen steeds minder duidelijk worden en dan weer positief worden (als ze dus zwanger zijn). Ieder z’n ding....

    Dit is mijn eerste IUI en heb afgelopen week wel eens gedacht : zal ik eens testen om te kijken of hij echt positief uitslaat ? Maar nee ik moet er maar niet aan beginnen. Ik ga mezelf dan gek maken denk ik haha !

    Succes maandag, en in mijn ziekenhuis lig ik net als @Barbara1 ook 10-15 minuten op een gekanteld “bed”.
     
  4. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, mei IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Gonal-F en Ovitrelle (mei overgestimuleerd)
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 3 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 2 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 2 met Menopur en ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI ronde 4 met Letrozol, Ovitrelle en Utrogestan
    ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI ronde 4
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, OFO loopt; LF iets kort, mogelijk starten met IUI?
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 11 mei IUI ronde 2
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, IUI 3 met clomid, pregnyl en utro

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 28 april IUI 2, Dadelll
    ● 6 mei, uitslag OFO en plan, Annie82
    ● 8 mei IUI 2, Barbara1
    ● 11 mei IUI 2e ronde, catlady
    ● 21 mei startecho en laatste pil, Jolo

    Testdagen en NOD
    ● 14 mei NOD, dadelll
    ● 22 mei NOD, Barbara1
    ● 23 mei NOD, Kleinepuk
    ● 25 mei OD, Nooompje

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D
     
  5. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, mei IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Gonal-F en Ovitrelle (mei overgestimuleerd)
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 3 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 2 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 2 met Menopur en ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI ronde 4 met Letrozol, Ovitrelle en Utrogestan
    ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI ronde 4
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, OFO loopt; LF iets kort, mogelijk starten met IUI?
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 11 mei IUI ronde 2
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, IUI 3 met clomid, pregnyl en utro

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 8 mei IUI 2, Barbara1
    ● 11 mei IUI 2e ronde, catlady
    ● 20 mei follikelmeting CD10, Shar91
    ● 21 mei startecho en laatste pil, Jolo

    Testdagen en NOD
    ● 22 mei NOD, Barbara1
    ● 23 mei NOD, Kleinepuk
    ● 25 mei OD, Nooompje

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D
     
  6. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @Kleinepuk hoe gaat 't met je? Wanneer ben jij van plan te gaan testen?
     
  7. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, mei IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Gonal-F en Ovitrelle (mei overgestimuleerd)
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 3 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 2 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 2 met Menopur en ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI ronde 4 met Letrozol, Ovitrelle en Utrogestan
    ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI ronde 4
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, OFO loopt; LF iets kort, mogelijk starten met IUI?
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 11 mei IUI ronde 2
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, IUI 3 met clomid, pregnyl en utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid en ovitrelle

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 8 mei IUI 2, Barbara1
    ● 11 mei IUI 2e ronde, catlady
    ● 20 mei follikelmeting CD10, Shar91
    ● 20 mei IUI 1, Mopsie83
    ● 21 mei startecho en laatste pil, Jolo

    Testdagen en NOD
    ● 22 mei NOD, Barbara1
    ● 23 mei NOD, Kleinepuk
    ● 25 mei NOD, Nooompje
    ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D
     
  8. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    Ja de dag komt steeds dichterbij, ik slaap mega slecht en heb echt heftige nachtmerries. Maar verder wel goed hoor ! En op dit moment voelt alles alsof ik gewoon ongesteld ga worden dus over testen heb ik nog niet goed nagedacht. Donderdag moet ik ongesteld worden dus als ik het zaterdag nog niet ben zal ik zondag ergens wel gaan testen denk ik.

    En jij?
     
  9. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanochtend inseminatie gehad. Het viel me mee. Mijn mannetje moest z'n ding doen, dat ging veel moeizamer. Valt ook niet mee op commando. Hoe evaren/doen jullie mannen dat?

    Na opwerken 2 miljoen. Is niet superveel volgens mij. Hoeveel is dat gemiddeld bij jullie per IUI?

    Nu de lange wachtweken.. 4 juni mag ik testen (mits niet eerder ongesteld natuurlijk). Ik merk wel hier op het forum dat (eerlijk gezegd) bij de meeste dames de eerste 3 IUI's niet heel veel resultaat opleveren..:(:| weinig succesverhalen.
    Mag er volgens mij niet teveel van verwachten, maar hoop heb je toch. Fingers crossed :)
     
  10. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Mijn vriend heeft heeft het altijd thuis in een potje gedaan. Nu gaat hij het wss in het zkh doen, want er zijn werken op de weg naar ginder en we willen ook niet te lang het potje in de auto hebben :) Hoe langer je ermee onderweg bent, hoe slechter de kwaliteit wordt natuurlijk.
     
  11. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Bij ons ook thuis gedaan... we hebben wel even seks gehad en toen masturberen en kwam die meteen klaar in een potje.. dit kan de kwaliteit toch niet verminderen?
     
  12. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Nee dat verminderd de kwaliteit idd niet. Ze raden geloof ik wel aan om het potje zeker binnen het uur binnen te brengen.

    Toen ze de kwaliteit wilden testen hebben degene van het labo de fout gemaakt om pas na 1,5u het zaad te verwerken en toen was de beweeglijkheid van het zaad al minder, maar nog steeds genoeg zaadjes hoor. Dat was gewoon omdat ik gevraagd heb om dit te onderzoeken, dus had niets met de iui's te maken.

    Ik ben toch wel wat benieuwd wat de hoeveelheid nu gaat zijn als hij in het zkh het potje vult :)
     
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ohja en vanavond moet ik nog bellen voor mijn laatste hcg bloeduitslag en morgen mag ik eindelijk na een wachttijd van 6 maanden naar de gyn, joepie :rolleyes:
     
    Shar91 en Barbara1 vinden dit leuk.
  14. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @Mopsie83 fijn dat t meeviel. Nu dat lange wachten.

    @Kleinepuk hoop 't niet voor je. Overigens is slecht slapen en nachtmerries wel een zwangerschapssymptoom ;).
    Door de progesteron wordt ik heel laat ongesteld. Dus wil graag woensdag testen omdat ik uit die onzekerheid wil.
     
  15. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Nou ik heb buikpijn en kon t ineens niet meer laten om te testen. En ja negatief. Weinig vertrouwen meer 12 dpo.
     
  16. Mopsie83

    Mopsie83 Actief lid

    18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat klote @Barbara1 :( ik duim nog voor je..
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  17. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    @Barbara1 bah wat vervelend.

    Ik zit zaterdag op 14 dagen na de IUI. Denk niet dat het raak is.

    Een vriendin is bijna uitgerekend ☺ heb een leuk mandje gevulde met allerlei sullen voor de kleine meid die elk moment kan komen.

    Hoop dat het binnenkort raak bij ons mag zijn. Volgende week dinsdag krijg ik de uitslag van mijn uitstrijkje. Hoop zo dat er niet weer afwijkende cellen worden gevonden. Wil niet weer onder het mes moeten.
     
  18. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Barbara1 Niet wat we willen horen :( Balen meid !!

    @catlady Ik duim dat er geen afwijkende cellen gevonden zijn als je dinsdag je uitslag krijgt !
    Ik heb om de 1 of andere reden bijna altijd afwijkende cellen bij mijn uitstrijkje. Na 2 jaar (elk halfjaar testen) had ik dan eens geen afwijkende cellen en een halfjaar later opeens weer wel. Ze hebben wel verder getest met die afwijkende cellen op baarmoederhalskanker, maar gelukkig niets gevonden. Maar ik ben als de dood dat het mij ook gaat overkomen. Ik vraag mij gwn af waarom die afwijkende cellen toch altijd blijven terug komen :confused:
     
  19. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    Mijn vriend doet het thuis, maar wij wonen ook wel dichtbij het ziekenhuis dus dat gaat wel snel.

    Ik heb ook veel gelezen over succesverhalen en inderdaad na de 3e hoor je meer goede verhalen ! Maar goed we houden hoop!
     
  20. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    In mijn ziekenhuis wordt dit ten strengste verboden! Het zaad mag alleen verkregen worden met een gewassen penis en door masturbatie. Dit ivm de kwaliteit.... ik verbaas me soms echt dat de voorlichtingen in de ziekenhuis zo slecht en zo verschillend gegeven worden.... ik zou dit even navragen als ik jou was.
     

Deel Deze Pagina