IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    @Barbara1 wat vervelend van die negatieve test maar we houden nog heel even hoop. Geen bloed geeft moed !

    @Jolo wat fijn dat het van start gaat nu laat ons even weten hoe het gegaan is vandaag!

    @catlady er is nog niks zeker dus her glas is nog half vol! Doe rustig aan

    Ikzelf ben vanmorgen ongesteld geworden dus nu weer nieuwe afspraak voor een uitgangsecho. Vermoedelijk heb ik die donderdag maar ik wacht her mailtje nog even af.
     
  2. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Mij is echt niks verteld hierover pffff kan dan daarom 1.9 miljoen cellen geweest zijn dan?
     
  3. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    oh echt? Balen hmmm volgende ronde hopelijk raak!
     
    Kleinepuk vindt dit leuk.
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Fijn nieuws hier !
    We hebben groen licht gekregen om weer verder te gaan na onze wachttijd van een halfjaar ! :D

    Gisteren heb ik mijn laatste pil genomen, dus ik verwacht morgen/overmorgen mijn menstruatie. Dan mogen we ook zoals in een natuurlijke cyclus starten met Clomid op cd 3. Spannend ! Eindelijk kan ik weer wat meepraten :)
    Ik ga het lijstje aanpassen wanneer ik effectief mijn menstruatie krijg en diezelfde dag nog heb gebeld voor een fm.

    Ik was trouwens zwanger bij de 2de IUI (wel van mola, maar dat is ook een zwangerschap), dus het hoeft zeker niet altijd pas na de 3de IUI raak te zijn. Soms zitten er ook vroege succesverhalen bij :)
     
    nooompje, Shar91 en Kleinepuk vinden dit leuk.
  5. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    dat weet ik niet, ik ben geen dokter maar ik weet wel wat mij is verteld. En dat is dat je het zaad niet mag verkrijgen via orale seks of seks vooraf en dan in het potje. En dat alles van te voren even schoongemaakt moet worden (het potje niet! die moet steriel blijven)

    Dat is wat ons is verteld ;)
     
  6. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    @Jolo wat een fijn nieuws zeg ! en dus meteen al van start. Helemaal top!
    en wij gaan dan ongeveer deze ronde gelijk op. Ik begin waarschijnlijk donderdag weer met medicatie
     
    tanja78 en Jolo vinden dit leuk.
  7. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, wij hebben ook wel een heel papier mee gekregen over hoe het zaad verkregen moet worden. Inderdaad ook eerst wassen en dan in een potje lozen.

    Over seks en orale seks is er wel niets vermeld, maar ik heb hem gwn zijn ding laten doen. Het is al stressy genoeg zonder dat ik erop sta te kijken hoe hij dat in een potje doet.
     
    Kleinepuk vindt dit leuk.
  8. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik begin normaal vrijdag of zaterdag met de medicatie ! :) En dan hopelijk weer op cd 12 of 13 IUI zoals vorige keren.
    Spannend spannend spannend :rolleyes:
    Het voelt weer aan als de eerste IUI.
     
    Kleinepuk en Barbara1 vinden dit leuk.
  9. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ja ik verbaas me hier ook keer op keer weer over. Wij kregen een informatie foldertje iui mee waarin dat allemaal stond. Vind t erg sneu voor de dames die hier de dupe van zijn.
     
  10. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Dat is zeker waar. En 't zijn er uiteindelijk nog genoeg voor een poging.
     
  11. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @Kleinepuk wat ontzettend balen dat t niet gelukt is. Succes weer

    Ik heb weinig moed ondanks geen bloed. Weet eigenijk wel zeker dat t niet gelukt is,maar de bloeding blijft ontzettend lang uit bij mij door de progesteron medicatie. Op basis van voorgaande ronden verwacht ik 't pas zaterdag.
     
  12. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hmm naja volgende week me NOD.. denk dat deze ronde dan ook mislukt is...hopelijk is de 3e ronde wel raak...3x scheepsrecht...
     
  13. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    het waren nog voldoende zaadjes ! dus niet meteen van het ergste uit gaan. wie weet is het gewoon zo ver straks! hou je rustig
     
  14. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    Ja ik baal wel lichtelijk maar was ook realistisch dat het niet meteen de eerste keer raak zou zijn. Die kans is niet zo groot namelijk.

    We wachten jouw ronde nog even af, rustig aan !
     
  15. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Jah klopt, maar ga altijd van uit dat het niet gelukt is...heb zoveel teleurstellingen moeten meemaken
     
  16. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    @Sara190 raar dat je weinig informatie is gegeven in het ziekenhuis. Ons is veel verteld en we hebben veel boekjes mee gekregen. Deze hebben wij thuis nogmaals doorgenomen om voorbereid te zijn voor de IUI.


    @Kleinepuk vervelend dat je ongesteld bent geworden. Hoop dat het de volgende keer raak mag zijn.

    @Jolo fijn dat jullie weer mogen starten. Ik hoop op een vruchtbare cyclus.

    Ik denk dat ik eind van de week ongesteld ga worden. Begin pijnlijke boraten te krijgen, dit krijg ik standaard een paar dagen voor mijn ongesteldheid.

    Hoop dat IUI 3 de IUI is dat wij zwanger mogen raken en blijven. ☺
    Na 6,5 jaar proberen mag het wel gaan gebeuren.

    Heb net het huis even gepoetst. Het drupt wat, wou nog in de tuin bezig maar doe dat wel een andere keer. Nu op zoek naar een andere binnendeur. Wil een deur gaan vervangen
     
  17. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Haha jij bent precies mij ;)
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  18. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoop voor je dat je pijnlijke borsten hebt vanwege een zwangerschap. Maar hoop ook voor je dat t snel raak is.
     
  19. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, mei IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Gonal-F en Ovitrelle (mei overgestimuleerd)
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 3 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI ronde 2 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 2 met Menopur en ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI ronde 4 met Letrozol, Ovitrelle en Utrogestan
    ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI ronde 4
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, OFO loopt; LF iets kort, mogelijk starten met IUI?
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 11 mei IUI ronde 2
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, IUI 3 met clomid, pregnyl en utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid en ovitrelle

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 8 mei IUI 2, Barbara1
    ● 11 mei IUI 2e ronde, catlady
    ● 20 mei follikelmeting CD10, Shar91
    ● 20 mei IUI 1, Mopsie83
    ● 21 mei startecho en laatste pil, Jolo
    ● 22 mei IUI 4, Shar91

    Testdagen en NOD
    ● 22 mei NOD, Barbara1
    ● 23 mei NOD, Kleinepuk
    ● 25 mei NOD, Nooompje
    ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83
    ● 6 juni NOD, Shar91

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D
     
  20. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Hallo dames,

    Ben op het werk, Ben blij dat ik maandverband in mijn tas heb!

    Ging even plassen, ben ongesteld geworden. Cyclus van maar 22 dagen nog nooit zo'n korte cyclus gehad.

    Tijdens mijn pauze bel ik met het ziekenhuis om een uitgangecho in te plannen.

    Nieuwe ronde nieuwe kansen!
     

Deel Deze Pagina