Barbara1, post: 22337754, member: 89938"]IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd) ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI 2 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI 4 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI 4 ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid/ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 27 mei uitgangsecho Barbara1 ● 29 mei FM CD9 Kleinepuk ● 31 mei FM CD9 Jolo ● 3 juni FM CD10 Barbara1 ● 3 juni FM CD 10 Tanja78 Testdagen en NOD ● 25 mei NOD, Nooompje ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83 ● 6 juni NOD, Shar91 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ .. : uitgerekend: ..-..-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Jij ook vandaag pas dag 1? Ik had gisteren wat vegen bloed maar nog geen ongesteldheid te noemen. Dag later is het dan feest bij mij. En ja hoor ik lig nu op de bank en verga van de pijn.
Lieve Sara, knuffel. Wat ontzettend klote. Weer een nieuwe ronde, weer een poging niet gelukt. Begrijp je gevoel helemaal. Maar niet opgeven.. Blijf moed houden.
Wat vervelend dat je zo veel buikpijn hebt.Sterkte er mee! Bij mij begint er 2 dagen vóóraf hoofdpijn die dan 3 dagen aanhoudt. Ik had gisteren bloed dus had al meteen gebeld of ik deze ronde kon starten.Zondag dus dag 3 en mag ik beginnen met Letrozol.Dit keer geen uitgangs Echo .Maandag lukt mij echt niet agenda technisch dus hebben wij maar afgesproken zonder te proberen. Op dag 10 volgende echo.Even kijken hoe dit keer gaat verlopen.
@Ilona0 welkom! Hoeveelste IUI wordt dit voor jou? Ik ben je al eens tegengekomen bij de andere NOD-onderwerpen. Succes!
Voel of merk nog niets maar zal er wel aankomen; vandaag 10 dpo (uitgaande van 36u na ovitrelle eisprong, das woe 15-5 geweest), m'n lf is in m'n eigen cyclussen 9 of 10 dagen steeds. Vorige cyclus (IUI 1) wel progesterontabletten gehad om LF te verlengen wat 'niets' heeft gedaan (lf 11 dagen, dag 9 al temp drop). Deze ronde doe ik niet mee door overstimulatie, we hebben alleen een paar keer met condoom gevrijt toen we er echt zin in hadden maar ik had (een dag of 10 geleden ) me ook met een OD en niet een NOD op de lijst gezet; zie dat iemand er weer een N voor heeft geplakt... Maar goed, ik wacht het rustig af; heb ook even wat minder op t forum gelezen. Ik vond het wel erg handig als je laatste of meest relevante afspraak er nog wel bij staat (zoals wanneer je laatste IUI was; die haal je weg als je zwanger blijkt of ongesteld bent geworden...); ik hou dat anders ECHT niet bij van iedereen (ben een ras-chaoot). Dus jammer.... Volgens mij meten ze bij mijn ziekenhuis ook gewoon in het weekend, liefst een dag eerder of later erbuiten maar ze hebben op zaterdag- en zondagochtend gewoon een fertiliteitspoli, waar je dan tussen de inseminaties en puncties geplakt wordt. Maar fijn dat je op vrijdag al kon komen! Hihi meekijken als hij produceert lijkt me inderdaad ook niet erg bevordelijk :roflmao: Maar mbt het produceren: je wil zo schoon mogelijk zaad; dus niet eerst sex waarbij jouw sappen ook op hem komen en mee het potje ingaan. Ook geen orale sex, geen speeksel erbij in... Als het anders echt niet lukt, zou je na kunnen vragen of je oraal mag helpen, dat hij als hij er bijna is snel hem afwast en dan produceert? Kan ook zijn dat de progesteron weinig verschil maakt... zie boven...
@nooompje Wij hebben bij de iui's nooit eerst seks gehad hoor om het daarna in een potje te doen, dus bij ons is dat geen probeem. Ik laat hem mooi zijn ding doen alleen met zijn handje haha ! Ik wacht dan gewoon beneden en dan vertrekken we samen naar het zkh Het was iemand anders in dit groepje die wel seks ervoor had gehad. Vandaar. Bij ons is er nooit verteld dat je geen seks mocht hebben, maar wij gingen daar wel automatisch van uit. Maar ze zouden wel iedereen duidelijke instructies moeten geven vind ik !
Helemaal mee eens! Excuus, ik had snel door de reacties heen gelezen en dacht even dat jij ook die ander was, en dat je de sex vooraf omschreef als 'hem even zijn ding laten doen' Bijna als: 'ik offer me wel op als er daarna maar wat uitkomt' als je het zo zou omschrijven
Eeeeeeeeen het is zover Wel consequent qua LF weer, overstimulatie zorgt er dus bij mij niet voor dat mn LF langer duurt. M'n gyn zei dat (uit praktische overwegingen) je de dag dat je ongesteld wordt als dag 1 ziet, tenzij je ongi pas na 18u begint...dan is de volgende dag dag 1. Maar met de eerste rode afscheiding voel ik ook meteen dat het krampen begint dus ik zou dit normaal altijd wel gewoon als dag 1 hebben gezien....wat denken jullie? vandaag dag 0 of dag 1? In ieder geval maar even kijken of ik morgen al een afspraak voor de uitgangsecho kan krijgen (i.p. dinsdag dan denk ik...).
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd) ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI 2 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI 4 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI 4 ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid/ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 27 mei uitgangsecho Barbara1 ● 28 mei uitgangsecho Nooompje (?) ● 29 mei FM CD9 Kleinepuk ● 31 mei FM CD9 Jolo ● 3 juni FM CD10 Barbara1 ● 3 juni FM CD 10 Tanja78 Testdagen en NOD ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83 ● 6 juni NOD, Shar91 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ .. : uitgerekend: ..-..-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Ik vroeg aan mijn gyn 'wat als ik nu bv. om 23u ongesteld wordt', telt dat dan als dag 1 ? Hij zei tegen mij 'je stelt de vraag verkeerd. Je moet vragen 'wat als je ongesteld wordt om 23u59min59sec. Dan neem je dat als cyclusdag 1'. Hij zei dat 1 dag verschil het echt niet gaat uitmaken hoor. Dit geldt wel enkel wanneer je rood bloed ziet. Sommigen krijgen eerst bruine afscheiding en dat telt dus niet mee. Ik hoop dat ik je hierbij het antwoord heb gegeven
Bij mij in het ziekenhuis is de “regel” dat als je bijvoorbeeld maandag nog voor 23:00 ongesteld wordt is maandag CD1. Na 23:00 is dinsdag zeg maar CD1. Zo zie je maar dat elk ziekenhuis andere protocollen volgt
Is inderdaad heel verschillend. Hoor namelijk ook veel zkh die 15:00 hanteren als wel of geen dag 1. Ik hanteer voor mezelf altijd dag 1 als de dag dat ik echt begin te vloeien en krampen heb. Want heb de dag ervoor altijd gewoon wat vegen bloed. Die tel ik niet mee. Mijn zkh zegt ook dat ik pas moet gaan rekenen als t echt doorzet.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd) ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI 2 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI 4 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI 4 ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid/ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 28 mei uitgangsecho Nooompje (?) ● 29 mei FM CD9 Kleinepuk ● 31 mei FM CD9 Jolo ● 3 juni FM CD10 Barbara1 ● 3 juni FM CD10 Tanja78 Testdagen en NOD ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83 ● 6 juni NOD, Shar91 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ .. : uitgerekend: ..-..-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Hoi mopsie83! Ik zou vandaag mijn eerste IUI hebben gehad. Echter is het zondag afgeblazen wegens overstimulatie door Ovaleap...6 follikels van 20+mm! Echt zo balen!! We hadden die dag meteen een samenlevingsverbod gekregen. Echter, donderdagavond, hadden we voor het laatst gemeenschap gehad. En gisteren, maandag, heb ik volgens mij de eisprong(en) gevoeld! Veel buikpijn en rugpijn en vandaag voel ik niks meer en mijn slijm is van dagenlange rauwe eiwitachtige draden en flinke klonten veranderd naar een beetje dradig met een wit korrelige structuur.... We hebben 4 dagen ervoor sex gehad. Zou ik dan toch nog wel een kans hebben gehad op een bevruchting?