Vandaag weer folikel meting gehad, 3e keer deze maand Nu 2 mooie eitjes, vanavond ovitrelle spuiten. Woensdag om 10:00 IUI nummer 3 ☺ hoop dat dit de maand is dat ik een plakker heb. 3 keer een positieve test in de afgelopen 6,5 jaar en nog steeds geen kinderen... Iedere keer ging het binnen een paar dagen al mis
Nee heb alleen gonal F en Ovitrelle. Slijmopbouw is mooi,dat werd zaterdag en vandaag tegen mij gezegd. We zullen afmoeten wachten...
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 2 ? met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd, juni cyste) ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, mei IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI 2 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI 4 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI 4 ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 5 juni IUI 3 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid/ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 3 juni FM CD10 Tanja78 ● 5 juni FM CD 14 Jolo ● 5 juni FM CD 12 Barbara1 Testdagen en NOD ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83 ● 6 juni NOD, Shar91 ● 16 juni NOD Kleinepuk ● 24 juni NOD, Nooompje ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ .. : uitgerekend: ..-..-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
@catlady , @Barbara1 en @Kleinepuk , dank voor de lieve/bemoedigende woorden. We gaan gewoon maar door; het weer van de afgelopen dagen helpt mee om alles wat zonniger te zien. Net paar dagen vrij geweest, geeft toch wat rust (ook al heb ik een leuke baan hoor ). De tijd zal deze maand ook wel voorbij vliegen; net voor de zekerheid een klein berekeningetje gemaakt en (net als in 2017/2018) een schemaatje voor op het nachtkastje; dan weet manlief ook weer waar hij aan toe is deze maand.
Hoi allemaal, ben bijna een maand weggeweest van dit Forum en lees helaas nog geen positieve berichten. Wat kan dit traject lang duren en hoeveel teleurstellingen moet je ondergaan... Helaas bleek de bloeding anderhalve week na het stoppen met spuiten op cyclus dag 10 geen menstruatie, maar een doorbraakbloeding. De echo die drie dagen na de bloeding volgde liet helaas twee over gestimuleerde eierstokken en een heel dik baarmoedervliesslijm zien. Ik werd naar huis gestuurd met de reactie: menstruatie afwachten. Wat een teleurstelling was dat zeg. Na drie weken gebeld (zat inmiddels op cyclus dag 40!, terwijl ik normaal gesproken de klok er op gelijk kan zetten), mocht ik vandaag komen om te kijken of ik aan de hormonen moest om menstruatie op te wekken. Voor het eerst in mijn leven was ik blij toen ik toevallig afgelopen zondag ongesteld was geworden (dit keer wees alles er op dat het geen tussentijdse bloeding was.) Vanmiddag werd dit bevestigd middels een echo, alles is schoon en rustig. Vanavond starten met Gonal-F 37,5 IE, in plaats van 75 IE. Volgende week dinsdag, dus na 7 keer spuiten, een eerste meting op cylcus dag 10. Ben nu al zenuwachtig en heb na de eerste keer overstimulatie weinig tot geen vertrouwen in mijn lichaam. @Ilona0 ik zie dat jij ook overstimulatie had. Wat vervelend he?! Ik hoop van harte dat je écht ongesteld bent geworden en dat het niet -net zoals bij mij- een doorbraak / tussentijdse bloeding was, omdat je hormoonhuishouding is ingestort, omdat je vrij abrupt stopt met spuiten. Ik lees ook verschillen; bijzonder hoor. In ons ziekenhuis mag het zaad uitsluitend verkregen zijn door handwerk en is seks ten strengste verboden. Uitgangsecho is standaard op cyclus dag drie, om er zeker van te zijn dat de eierstokken rustig zijn en het baarmoedervliesslijm dun. Dat vind ik alleen maar fijn. @Kleinepuk: volgens mij zit je op het wachtenbankje. Succes met hopelijk het gewenste resultaat. @nooompje: balen zeg, een cyste. Gelukkig lees ik ook wat optimisme in je berichtje en heb je kunnen genieten van het zonnetje. Fijn! Voor iedereen met tegenslagen; sterkte!
Ik heb vandaag de uitslag gekregen van het uitstrijkje van 3 weken geleden. PAP 1! Hpv vrij! Geen kanker! Ben dolgelukkig. Hoef over anderhalf jaar pas weer een uitstrijkje, als die goed is mag ik gewoon weer met het bevolkingsonderzoek mee doen
Even een tussendoor update. Maandag FM gaat op dag 10 en had een mooie van 20mm.Dus maandag avond ovitrelle spuiten en vandaag IUI.Het is weer nieuwe ronde nieuwe kansen. @Barbara1 heb je vandaag opnieuw een meeting? @catlady wat een fijn bericht ! Super blij voor je en nu maar alle positiviteit nog gebruiken voor aankomende IUI .Je hebt hem toch ook vandaag? @noompje blij dat je even bij bent gekomen en dat je nu beter kan relativeren .Succes komende periode!
, post: 22355104, member: 89938"]IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 2 ? met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd, juni cyste) ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI 2 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI 4 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI 4 ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 5 juni IUI 3 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid/ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 5 juni FM CD 14 Jolo ● 5 juni FM CD 12 Barbara1 Testdagen en NOD ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83 ● 6 juni NOD, Shar91 ● 16 juni NOD Kleinepuk ● 19 juni NOD Tanja78 ● 24 juni NOD, Nooompje ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ .. : uitgerekend: ..-..-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Amai wat een goed nieuws. Ben wel jaloers. Succes vandaag. Ik zat maandag op dag 10 en er was nog weinig te zien. Alles nog onder de 10mm dus niets genoteerd. Vandaag weer kijken, maar ben bang dat ik dus met pinksteren uitkom en dus deze ronde weer voor niets is. Met pinksteren doen ze geen iui.
Ooo Barbara1 wat een gedoe is het elke keer.Ik hoop echt dat ze vandaag wat meer zijn gegroeid zodat je snel door kan gaan.Succes in ieder geval!
Dat zou wel erg rot zijn, moest je dan net uitkomen... wel vreemd dat ze met pinksteren geen IUI doen en gewoon je kansen laat kwijt spelen. Ik ben daarnet op CD 14 teruggegaan. Nog steeds niet veel te zien. 1tje is gegroeid tot 11 mm, maar stelt dus niets voor. Ik heb nu bloed moeten laten trekken en rond de middag belt de gyn mij terug voor verdere instructies. Ik veronderstel dat ik opnieuw hormonen moet nemen, want ze vroeg of ik nog Clomid thuis had liggen. Ik ben het wachten zo beu Die anticonceptiepil heeft gewoon alles verpest waardoor mijn lichaam weer helemaal van slag is
Ok, toch een klein lichtpuntje hier. De bloedwaarden zagen er goed uit en de hormoonwaarde is lichtjes aan het stijgen, dus ik moet geen hormonen bijnemen. Maandag heb ik opnieuw een follikelmeting. Dat gaat dan wel door de assistente gebeuren omdat het een feestdag is. Nu maar duimen dat die follikel van 11 mm mooi groeit tegen maandag
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 2 ? met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd, juni cyste) ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI 2 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, mei IUI 4 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Ella01: 33 jaar, 1e kindje, mei IUI 4 ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 5 juni IUI 3 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, IUI 1 met clomid/ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 5 juni FM CD 12 Barbara1 ● 10 juni FM CD 19 Jolo Testdagen en NOD ● 4 juni waarschijnlijk testdag, Mopsie83 ● 6 juni NOD, Shar91 ● 16 juni NOD Kleinepuk ● 19 juni NOD Tanja78 ● 24 juni NOD, Nooompje ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ .. : uitgerekend: ..-..-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes