IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Helaas IUI 2 gaat niet door. Teveel follikels. :cry:
    Rechts 3: ca. 20 mm, 13 mm en 13 mm. Links 2: ca. 20 mm en 15.5 mm.
    Advies veilig vrijen. Maar weet niet goed wat nu te doen. Zit niet op een drieling te wachten, maar wil onze kansen eigenlijk ook niet onbenut laten deze maand. Heel erg in tweestrijd. :(

2. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Echt heel fijn zo'n hoge opbrengst! Nu afwachten en weer duimen! Spannend!

Jolo vindt dit leuk.
  3. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Pff :(:( wat een tegenvaller.
    Inderdaad lastig wat nu te doen. Sterkte!

4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik zie dat je al 2 meisjes hebt? Ik zou persoonlijk als ik in jouw schoenen zou staan het advies opvolgen en veilig vrijen. Niet zozeer omdat je er al 2 hebt, want als de wens voor een 3de er is dan is die er ook echt en maakt niet uit dat je er dan al hebt. Maar meer om het idee van 'je weet dat je heel grote kans hebt dat het nog gaat lukken ook al is het dan niet deze poging, want je hebt er al 2 op de wereld kunnen zetten'. Dus dan zou ik op safe spelen en geen meerling in de hand werken met misschien grote complicaties tot gevolg.
    Als je er nog geen had, dan zou ik het risico wel nemen om eerlijk te zijn, maar ook daar zijn uiteraard de meningen over verdeeld.

Iedereen heeft een eigen mening, dus ik wil je zeker niet beïnvloeden door wat ik denk :) Je moet zelf gewoon 100% achter je beslissing staan en de risico's afwegen tov op safe spelen en volgende keer hopelijk dan max 2 eitjes hebben.

5. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Nee dat soort dingen doen ze in mijn zkh nooit.

6. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wat een enorme domper.

Het is je eigen keuze die je moet makrn. Ik zou t risico persoonlijk niet nemen. Als het er meer dan 1 wordt zijn de risico's groot. Voor mij sowieso een no go omdat wij al een vroeggeboorte hebben meegemaakt. Sterkte iig.

7. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    IUI start maart/april 2019

Leden:

❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 2 ? met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd, juni cyste)
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met Menopur/Ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juli IUI 5 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 5 juni IUI 3
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83:36 jaar, 3e kindje, juni IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar 1e kindje, juni IUI 1 met ovitrelle

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken en echo's
    ● 13 juni FM CD 20 Barbara1

Testdagen en NOD
    ● 16 juni NOD Kleinepuk
    ● 17 juni NOD Catlady
    ● 19 juni NOD Tanja78
    ● 23 juni NOD Sara190
    ● 24 juni NOD Nooompje
    ● 26 juni NOD Jolo
    ● 26 juni NOD Chantal1301

Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆

Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D

8. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wauw het wachtbankje zit wel vol haha. Ik hoop er ook snel op te zitten. Slopende weken vind ik t altijd maar iig weer een kans dan.

9. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
  10. Chantal1301

Chantal1301 Actief lid

23 jan 2019
    207
    76
    28
    Vrouw
    Ja ging goed was wel beetje gespannen. Opbrengst was 0.8 en moest gelijk opstaan dat maakte me wel beetje onzeker. Sindsdien wel beetje last van krampjes. Nu afleiding zoeken probeer namelijk niet te veel hoop te krijgen maar stiekem. Ben bang dat de teleurstelling weer erg groot is als de rode duivels komen.

Is me nod nu trouwens 15 dagen na iui dan mag ik testen of gewoon 12 dagen na ovulatie zoals mijn eigen cyclus?

11. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik hoop echt megahard dat je snel mag aansluiten bij ons ! :thumup::thumup::thumup::thumup:

12. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Oh wat spannend, opbrengst bij ons was 0.5 :(

Succes!!

13. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ga voor je duimen. Je lf zou evenlang moeten zijn als anders. Dus als dat normaal 12 dagen is, zal dat nu ook wel zijn. Tenzij je iets van progesteron gebruikt, dat verlengd je lf.

14. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oke vandaag dag 20 een follikel van 16 mm. Morgen terug. Gok dat hij dan 18 a 19 mm zal zijn. Normaal moet ik dan savonds ovitrelle zetten en dan zou t zondagochtend iui zijn. Maar ze doen bij ons op zondag geen iui. Dus ze zei al dat t dan zaterdagavond ovitrelle zetten wordt en maandagochtend iui.

Zou dat niet te laat zijn??? Baal zo dat er in ons zkh op zondag en feestdagen niets gedaan wordt.

15. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of je snel een eisprong krijgt na de pregnyl, maar het merendeel heeft pas een eisprong na pregnyl/ovitrelle na 36 uur (en vaak ook later). Van zodra je je eisprong hebt gehad, ben je nog max een dag vruchtbaar geloof ik.
    Ik heb maandagavond pregnyl gezet, woensdagochtend inseminatie en in de NM is deze volgens mij ergens gesprongen aangezien ik savonds geen ei pijn meer had :)

2de IUI ook savonds moeten spuiten en 2 dagen erna sochtends pas inseminatie en toen was ik zwanger.
    Ik denk dus dat het geen problemen gaat opleveren hoor !

Fijn dat je bijna op wachtbankje kan gaan zitten !

16. Chantal1301

Chantal1301 Actief lid

23 jan 2019
    207
    76
    28
    Vrouw
    Hier word ik nou echt verdrietig van

Dag hoop

De kans op zwangerschap door IUI is rond de 10% per inseminatie. Na 3 tot 6 inseminaties is gemiddeld 25% van de paren zwanger geworden.

1 op de 4 stellen na 6 maanden :cry::cry:

17. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Het blijft met dobbelstenen gooien en hopen op een 6.

Zonder medicatie heb ik veel minder kans. Er is een goedeeicel en maar 1 zaadje voor nodig.

Ik blijf hoop houden. Als de hoop er niet zou zijn waren we niet al zoveel jaar bezig...

18. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    IUI start maart/april 2019

Leden:

❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, mei IUI 2 met Gonal-F/pregnyl
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 2 ? met Gonal-F/Ovitrelle (mei overgestimuleerd, juni cyste)
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juni IUI 2 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juni IUI3 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met Menopur/Ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juli IUI 5 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan
    ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, 5 juni IUI 3
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juni IUI 3 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, juni IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juni IUI 1 met ovitrelle

Afspraken en echo's
    ● 13 juni FM CD 20 Barbara1
    ● 14 juni FM CD 3 Nooompje

Testdagen en NOD
    ● 16 juni NOD Kleinepuk
    ● 17 juni NOD Catlady
    ● 19 juni NOD Tanja78
    ● 23 juni NOD Sara190
    ● 26 juni NOD Jolo
    ● 26 juni NOD Chantal1301

Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆

Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D

19. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames, ik snap er de ballen van....
    Deze cyclus was er op de uitgangsecho (dag 3, 28 mei) een cyste te zien rechts, dus mocht ik geen hormonen spuiten; wel op de natuurlijke manier proberen. Ik verwacht op basis van cycli voorheen pas rond 26 juni m'n NOD.
    M'n temperatuurmeting lijkt deze maand nergens op; wisselende werktijden en minder goed slapen bij de temperatuur die wat omhoog gaat; op mn temperatuurcurve kan ik geen peil trekken... LH-testen (de crappy testen van de action) geven niets aan.

Maar maandag begon met wat bruine sliertjes, dinsdag wat meer bruin, en gisteren toch ook wel rode afscheiding tussen het bruine; inmiddels wel iets van maandverband nodig. Dus ik gisteren de poli gebeld, dat als dag 1 gerekend van de nieuwe cyclus; maar het wil niet echt doorzetten en ik heb er ook nog totaal geen kramp bij (en dat is normaal wel altijd zo). Wel zaterdag wat puistjes (die kondigen doorgaans wel mn ongi aan).

Morgen dus echo; er vanuit gaand dat ik dan op CD 3 zit; maar om eerlijk te zijn verwacht ik nou niet dat er al een fatsoenlijke baarmoederslijmvlies-opruimactie uitgevoerd is.

Dus, wat is er gaande?
    Ongesteld? Zo voelt het niet...
    Innestelingsbloeding? Lijkt me veel te vroeg voor mijn cycli en duurt te lang
    Doorbraakbloeding?
    Groeit er iets dat er niet hoort? Poliep? Myoom? Iets aan m'n baarmoederhals?

Pfffffffffffff....

20. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Snap je onzekerheid. Zo herkenbaar toen ik begin vh jaar overstimulatie en daarna cystes had. Ik kreeg toen ook een bloeding die helaas niet genoeg was om t allemaal op te ruimen. Heb toen nog een maand moeten wachten en aan de primolut om een echte goede bloeding op te wekken.

Hoop voor je dat je wel schoon bent. Je lichaam kan zulke rare dingen doen he. Sterkte.

Deel Deze Pagina