Wauw wat een reactie, bedankt. Je eerste deel dat was de reden bij mij collega geloof ik ja. Je omschrijft alles wel zoals het is hoor. Ik ga t zeker eens voorleggen. Vroeg t nu alvast hier, in de hoop alvast wat rust te vinden.
Wauw wat een goede opbrengst. Duimen draaien nu. Goed dat ze je verder in de gaten houden. Ik heb af en toe een felle steek in mijn buik. Verder nog niets te zien. Pfff
Ik ben op dag 13 na IUI gestopt met utro... we zijn vandaag ook 17 dagen na UIU en het breekt maar niet door Ik ben het wachten echt beu...
Hopelijk duurt het niet al te lang meer en kunnen jullie weer door. Bij mij duurt het na het stoppen met de utro meestal 4 a 5 dagen voordat het doorbreekt.
Zolang ik geen bloed zie, blijf ik stiekem toch altijd beetje hoop houden. Dus toch maar test er tegenaan gegooid. En ja hoor weer een klap in m'n gezicht
Dan hoop ik dat het vlug doorbreekt, want vandaag ben ik al 6 dagen gestopt met de utro en 18 dpo. Normaal krijg ik eerst buikkrampen voor menstruatie, maar nu niets. Gisteren toch nog maar eens een testje er tegenaan gesmeten voor de zekerheid, maar gewoon wit. @Barbara1 Het blijft echt altijd een slag in het gezicht he... Kon ons lichaam maar wat duidelijker zijn !
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juli IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juni IUI 5 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juli IUI 2 met ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 28 juni IUI Kleinepuk Testdagen en NOD ● 1 juli NOD Barbara1 ● 5 juli NOD Shar91 ● 12 juli NOD Kleinepuk ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Pff weet er alles van! Heb meegelezen maar geen energie gehad om te reageren sorry ladies.. soms wordt het echt te veel pff Ik mocht doorgaan met IUI 4.. gister gestart met Clomid... vrijdag echo op CD 9..
Jeminee wat duurt dat lang. Mislukte poging is verschrikkelijk, maar dat wachten maakt t nog erger. Als het dan toch niet is, dan maar t liefst gelijk door. Hopelijk kunnen we snel samen weer door.
Voor ons deze maand trouwens geen iui. Ze hebben een zomerstop in ons ziekenhuis en daar komen we precies in uit. Ik ga wel gewoon spuiten, omdat ik anders geen cyclus meer heb. Na eisprong dus een eigen poging. Ik baal hier wel weer van. Iedere x word ik benadeeld door mijn ziekenhuis. Nu die stop en vorige keren geen echo's en iui op zon en feestdagen.
Wat vervelend. Welk ziekenhuis zit je dan? Is het voor je niet mogelijk naar een ander ziekenhuis te gaan?
Die kant op doorslaan lijkt me een stuk zwaarder emotioneel Ook al weet je dat het niet goed is, heb je al een paar testjes gedaan, toch blijft het wachten dan enorrum lang duren en ga je steeds jezelf een heel klein beetje hoop inpraten, tot je weer een witte test in handen of een rode veeg op het wcpapiertje hebt; en dat komt dan extra hard aan. Ik kom daar echt niet aan toe op deze manier, ik word pas een beetje nerveus rond 9-10 dagen na de ovulatie omdat dat ongeveer mijn NOD is. Maar nu 7 dpo weer ongesteld...en dan hoop je nog dat je een (gigantische) innestellingsbloeding hebt; maar ondertussen weet je ook wel beter. Het is maar een lastig schuitje waar we in zitten te dobberen, zo midden op een oceaan zonder land in zicht
Eeehhhhh...... Zomerstop? Nou ja zeg... Hier gaan mijn nekharen toch wel van overeind staan hoor; pf....Dat we niet 'regulier' ziek zijn en uitstellen van behandeling niet direct schadelijk is voor de gezondheid wil nog niet zeggen dat je zomaar een ('zomer'/vakantie)stop in kan lassen... Beseffen ze dat je hiermee gewoon een maand langer moet wachten tot je diepste wens in vervulling gaat, en je weer vertrouwen krijgt in jezelf, je lichaam (en de wereld...)? Ik ben wel blij met mijn ziekenhuis, heb een beetje rondgekeken bij op de websites van ziekenhuizen in de buurt, en gebeld waar ik eerder terecht kon, en hier leek alles goed geregeld. Inmiddels ook wel blij mee, als ik dit soort berichten lees. Ik belde vanochtend voor de echo in de volgende cyclus en mocht gewoon kiezen tussen vrijdag en zaterdag; heb ook meteen een belafspraak met mijn gyn morgen tussen de middag gekregen op mijn verzoek. De poli draait (uiteraard wel met heel weinig personeel) op zaterdag- en zondagochtend door voor IUI's, eicelpuncties en echo's. En ze zijn dus ook telefonisch bereikbaar op zaterdag- en zondagochtend.
Ik voel me ontzettend vertrouwd in het ziekenhuis waar ik nu loop. Ik loop er al 5 jaar en ken alle artsen. Sinds onze verhuis moet ik er best wel ver voor rijden, maar deed dit om die reden nog steeds. Nu beginnen er steeds meer dingen mij tegen te staan. Dat wat ik al noemde, de afstand en het feit dat ik merk dat er buiten de pcos eigenijk nooit een oorzaak gezocht is. Misschien toch maar eens rondkijken naar een ander ziekenhuis. Weet eigenlijk niet of dit zomaar mag.
Tuurlijk mag dat ! Je bent vrij om te gaan en staan waar je wil. Uiteraard als je bezig bent in een ronde, kan je niet zomaar overschakelen naar een ander zkh. Dat gaat pas in een nieuwe ronde. Maar je kan wel zeker en vast op gesprek gaan
Hier zijn eindelijk de doorgekomen op 19 dpo ! Zo dadelijk een afspraak maken in het zkh en het lijstje aanpassen.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juni IUI 3 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juli IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juni IUI 5 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juli IUI 2 met ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 10 juli FM Jolo Testdagen en NOD ● 1 juli NOD Barbara1 ● 5 juli NOD Shar91 ● 12 juli NOD Kleinepuk ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juli zomerstop iui met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juli IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juni IUI 5 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juli IUI 2 met ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 10 juli FM Jolo Testdagen en NOD ● 5 juli NOD Shar91 ● 12 juli NOD Kleinepuk ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Poeh dat werd tijd!! Wanneer mag je weer voor een echo? Ik hoef geen uitgangs echo..mocht beginnen met clomid 25 mg weer en heb vrijdag echo op CD 9.