Ik heb nog nooit een uitgangsecho gehad. Ik heb een afspraak gemaakt wanneer ik CD 10 ben, dus dat is volgende week woensdag Spannend weer voor jou ! Ik hoop dat deze keer de IUI eens mag aanslaan !
Hey in de lijst zie ik dat mijn afspraak weg is. Geeft verder niet zo hoor maar morgen cd11 en meting
Van harte !!!! Houd ons op de hoogte ben benieuwd! Ik word 1 van deze ongesteld. En dan mag ik hopelijk weer beginnen met iui 3. Was wel even lekker een maandje geen hormonen hoor. Dacht er ook minder aan. Succes iedereen
Heeft er volgens mij nooit ingestaan hoor, of ik moet gek geworden zijn. Geeft verder niet hoor haha Iig succes morgen. Ben benieuwd naar je groei.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juli zomerstop iui met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juli IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juli IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juli IUI 2 met ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 10 juli FM Jolo Testdagen en NOD ● 12 juli NOD Kleinepuk ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juli zomerstop iui met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juli IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juli IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juli IUI 2 met ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 10 juli FM Jolo ● 12 juli FM CD 10 Barbara1 ● 15 juli FM CD 13 Barbara1 Testdagen en NOD ● 12 juli NOD Kleinepuk ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Gisteren ongesteld geworden. Helaas geen iui deze maand ivm zomerstop in ons ziekenhuis. Ik blijf wel spuiten omdat ik straks anders een probleem heb. Heb geen cyclus van mezelf. Voor ons dus wel een poging deze maand, maar geen iui. Wordt gewoon gevolgd met echo's om te zien wanneer mijn eisprong is en dan vrijen we gewoon.
Wat stom van die zomerstop in het zkh Wie weet gebeurt er nu plots toch een mirakel dat je in deze ronde zwanger raakt. Je weet maar nooit
Ik zie buiten Jolo en mij geen afspraken staan. Is er verder niemand bezig? Nog iemand die mee wil praten en gevolgd wil worden?
Ik leesnog steeds mee indien dit weekend ongesteld ga ik het ziekenhuis starten. Hopelijk vindt dan snel de baarmoederfoto plaats en mag ik ook gaan starten met iui
Vandaag 2de echo voor meting me ovulatie test was al behoorlijk donker dus denk morgen of maandag iui
@Sara190 Ik duim voor 2 eitjes ! Ik heb altijd maar 1 eitje, zo frustrerend... maarja, liever dat dan overstimulatie natuurlijk ! @Chantal1301 Spannend !!!
Nee wat jammer. Wat balen weer. maar misschien gaat het nu dan deze maand wel lukken. Zo is het bij mij ook gelukt! Heb altijd het idee dat de inseminatie te laat kwam of zo. Misschien als je nu op tijd en om de dag klust, het wel lukt! Succes!