Ik wacht rustig af op mijn ongesteldheid. Volgende ronde gaan we weer voor IUI. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze maand zal zijn Ik geniet wel van een cyclus geen hormonen en ziekenhuis bezoeken
Wat apart zeg van het ziekenhuis.. Maarja ik denk dan altijd misschien lukt het deze ronde dan zonder Iui. Bij mij zijn de rode duivels vandaag gearriveerd heb gelukkig morgen follikelmeting. Dit wordt dan poging nummer 3.
Manneke is ziek met koorts wrs blaasontsteking.. pff denk maandag of dinsdag IUI.. zal ook weer niks zijn met het zaad ik heb ook altijd pech
Hier niet veel te vermelden. Woensdag weer eerste follikelmeting, maar vorige keer duurde het ook zooooo lang vooraleer mijn lichaam weer in gang schoot na 6 maanden pil, dus ik vrees ervoor dat er nog niet veel gebeurd gaat zijn. Maarja, we zullen zien! Als deze ronde niet raak is gaan we normaal gezien moeten spuiten ipv hormonen slikken.
Hier slecht nieuws Vandaag 2de echo zondag ovu test doen indien positief maandag iui en anders maandag echo. De gyn was niet blij met het resultaat van vorige x.0.8 als het dit keer wederom onder de 1 komt dan word de behandeling gestaakt en word het ivf of icsi
Geen leuk bericht, maar de overgang naar ivf/ICSI biedt weer nieuwe (en meer) kansen op succes! Eindeloos doorgaan met IUI met een ververminderde zaadkwaliteit is ook niet goed en levert niks op. Behalve verdriet, frustratie en veel tijd.
I know dat is ook de silverlining maar ik ben gewoon onzeker over wat er nu allemaal gaat gebeuren en hoe het in zn werk gaat en wanneer de behandeling dan kan starten
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juli zomerstop iui met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juli IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, juli IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juli IUI 2 met ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 10 juli FM Jolo ● 12 juli FM CD 10 Barbara1 ● 15 juli FM CD 13 Barbara1 ● 13 juli FM CD 8 dadelll Testdagen en NOD ● 12 juli NOD Kleinepuk ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juli zomerstop iui met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, juli IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, september IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, juli IUI 2 met ovitrelle ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 10 juli FM Jolo ● 12 juli FM CD 10 Barbara1 ● 15 juli FM CD 13 Barbara1 ● 13 juli FM CD 8 dadelll Testdagen en NOD ● 12 juli NOD Kleinepuk ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Na een negatieve test afgelopen donderdag gestopt met de utrogestan, dus ik verwacht ongeveer morgen m’n menstruatie. Door alle hormonen en veel stress op het werk zit ik de laatste tijd niet zo lekker in m’n vel dus we lassen voor nu even een pauze in. Gaan wel zelf aan de slag, maar even geen ziekenhuisbezoeken, hormonen en iui tot na onze vakantie. September gaan we voor de zesde en laatste iui poging.
Vandaag weer echo gehad 18 mm Morgen IUI 4.. Heb er geen vertrouwen in vanwege zaad... Als deze keer weer laag is ga ik gesprek aan met de arts voor IVF want dat zal ook denk lang duren tot dat we aan de beurt komen. Ik heb geen idee hoe dat gaat..