IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Welkom !! Spannende wachtweken voor jou nu. Zal duimen. Hadden jullie goede opbrengst?
     
    Dadelll vindt dit leuk.
  2. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ha Barbara1, ik heb vandaag de fertiliteitsassistente even gebeld om na te vragen m.b.t. het spuiten; en ze zei: er zit vaak wel extra in, maar geen 75 dus je kan gewoon de nieuwe spuit pakken. Toen ik zelf voorstelde om hem leeg te spuiten en de rest uit de 2e, mocht dat wel maar hoefde niet, mijn argument dat het duur spul is was ze het wel mee eens maar 2 prikjes was toch ook niet zo fijn dus ik mocht zelf kiezen...(lief dat ze zo meedenken maar ik vind dure medicatie weggooien toch echt zonde!) DUS ik heb dus gewoon de rest gespoten; bleek nog 62,5 in te zitten dus uit 2e spuit hoefde maar 12,5ie te komen! D'r zat gewoon 20% extra in :eek:.
    Ik ga in het vervolg die spuiten helemaal leegjassen hoor; dan maar 2 prikjes; anders gooi ik gewoon medicatie ter waarde van 20 euro weg! :| (Nouja de apotheek zou dat doen voor me...)

    En dan maar hopen dat ik geen cycli over hoef te slaan want dan doe je natuurlijk ook de rest van je spuit weg (staat op de verpakking dat je na openen hem 1 maand mag gebruiken)
     
  3. Dadelll

    Dadelll Actief lid

    10 apr 2019
    118
    54
    28
    Vrouw
    Dankjewel!! Zeker Spannend. We hadden 4 miljoen zaadcellen. En dat was meer dan genoeg volgens de gynaecoloog.
     
  4. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    heel goed van je dat je verder denkt en gewoon lekker die spuit op maakt. Ik snap dat 2 keer spuiten vervelend is maar echt zonde om zoveel weg te gooien !
     
    nooompje vindt dit leuk.
  5. Kleinepuk

    Kleinepuk Actief lid

    2 jan 2019
    106
    30
    28
    Vrouw
    Noord holland
    Welkom @Sara190 en @Dadelll ,

    Fijn dat jullie je kunnen aansluiten en zo hopelijk wat mensen hebben om je hart te luchten !
    Ikzelf merk dat ik het fijn vind om te lezen hoe iedereen er voor staat!

    Fijn dat jij je weer wat beter voelt @Barbara1 hopelijk blijf je positief ;)

    ik begin stiekem steeds een beetje zenuwachtiger te worden voor de 24e! prik instructie niet perse maar gewoon dat we die dag ook meteen gaan beginnen. wel zin in !
     
    Barbara1 en Dadelll vinden dit leuk.
  6. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De 24e is pas over 2 weken:$, succes met het uithouden tot die tijd! ;) Prikken komt wel goed hoor, en beginnen is inderdaad leuk! Eindelijk het gevoel dat je weer eens iets kan doen de goede richting op. :D
     
  7. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    -IUI maart/april 2019-

    ❤ Kleinepuk:

    ❤ Barbara1:
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle

    Afspraken en echo's

    ● 12 april echo, Nooompje
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Zwanger!


    ♡ .. : uitgerekend: ..-..-2020

    Sterretjes
    ... - ... ☆


    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.



    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D
    (wordt nog aan gewerkt, nog niet compleet!)
     
  8. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    -IUI maart/april 2019-

    Leden:
    ❤ Kleinepuk:
    28 jaar, ..e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, IUI ronde 3 met Ovaleap en Ovitrelle; pauze ivm cystes
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 1 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Menopur en Cloviterelle


    Afspraken en echo's
    ● 9 april IUI 1, Tanja78
    ● 12 april echo, Nooompje
    ● 15 april echo, Sara190
    ● 19 april hCG-test, Dadelll
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020


    Sterretjes
    ... - ... ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.



    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D

    Ik dacht de vorige post wel aan te passen maar heb er te lang over gedaan, dus hierbij poging 2. Gelieve aan te passen als het niet klopt, heb m'n best gedaan de juiste info uit jullie posts te halen maar kan er natuurlijk naast zitten!
    Aanvullingen/aanpassingen zijn uiteraard welkom.
     
    Dadelll vindt dit leuk.
  9. tanja78

    tanja78 Actief lid

    13 dec 2013
    168
    13
    18
    NULL
    NULL
    @nooompje wat goed om een lijst bij te houden zo houden wij een beetje overzicht.
    Bij mij nu geen enkele klachten meer.
    Misselijkheid na Ovitrelle is zo goed als weg.Krampen in mijn buik ook.
    Het voelt heel vreemd om eigenlijk "niets" te voelen na IUI.

    @Sara190 en@ Dadelll welkom en veel succes deze ronde
     
    Sara190 en Dadelll vinden dit leuk.
  10. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Precies dit gevoel. Ik kijk zelfs al uit om te starten met de medicatie om mijn ongesteldheid op te wekken. Gewoon t gevoel hebben ermee bezig te zijn en niet nutteloos te zitten wachten.

    Wat goed dat je alles opspuit. Ik spuit natuurlijk wel ander spul maar mij werd wel verteld dat ik moest opspuiten. Misschien dat t daaraan ligt.
     
  11. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    -IUI maart/april 2019-

    Leden:
    ❤ Kleinepuk:
    28 jaar, ..e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, hopelijk april IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle; pauze ivm cystes
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 1 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Menopur en Cloviterelle


    Afspraken en echo's
    ● 9 april IUI 1, Tanja78
    ● 12 april echo, Nooompje
    ● 15 april echo, Sara190
    ● 16 april start primolut , Barbara1
    ● 19 april hCG-test, Dadelll
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020


    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.
     
  12. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Goed bezig @nooompje. Lekker overzichtelijk. Misschien nog iets erbij van testdata/nod?
     
    nooompje vindt dit leuk.
  13. Dadelll

    Dadelll Actief lid

    10 apr 2019
    118
    54
    28
    Vrouw
    IUI maart/april 2019-

    Leden:
    ❤ Kleinepuk:
    28 jaar, ..e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, IUI ronde 3 met Ovaleap en Ovitrelle; pauze ivm cystes
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 1 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 1 met Menopur en Cloviterelle


    Afspraken en echo's
    ● 9 april IUI 1, Tanja78
    ● 12 april echo, Nooompje
    ● 15 april echo, Sara190
    ● 19 april hCG-test, Dadelll
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Heb wat aangepast hoop dat ik het goed heb gedaan
    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020
     
  14. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Je hebt alleen niet de laatste gepakt haha.
     
    Dadelll vindt dit leuk.
  15. Dadelll

    Dadelll Actief lid

    10 apr 2019
    118
    54
    28
    Vrouw
    -IUI maart/april 2019-

    Leden:
    ❤ Kleinepuk:
    28 jaar, ..e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, hopelijk april IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle; pauze ivm cystes
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 1 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 1 met Menopur en Cloviterelle


    Afspraken en echo's
    ● 9 april IUI 1, Tanja78
    ● 12 april echo, Nooompje
    ● 15 april echo, Sara190
    ● 16 april start primolut , Barbara1
    ● 19 april hCG-test, Dadelll
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020


    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18☆
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  16. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    -IUI start maart/april 2019-

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 28 jaar, ..e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, hopelijk april IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle; pauze ivm cystes
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 1 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, april IUI ronde 1 met Menopur en Cloviterelle


    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 9 april IUI 1, Tanja78
    ● 12 april echo, Nooompje
    ● 15 april echo, Sara190
    ● 16 april start primolut , Barbara1
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    Testdagen en NOD's
    ● 19 april hCG-test, Dadelll
    ● 4 mei, NOD Nooompje


    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆
     
  17. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eens; heb het nu even apart gezet maar kan eventueel tussen de afspraken/echos; of eventueel bij info per lid... Het handigste zou denk ik zijn als de info die je bovenaan zet niet meer aangepast hoeft te worden, stuk tussen de hartjes zal meeste veranderen gok ik.
     
  18. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jij spuit Ovaleap toch? Ik Gonal-F, dat is een ander merk maar hetzelfde medicijn. Ik geloof alleen dat jij 1 pen hebt waar je losse patronen indoet? (soort vulpen dus?); de Gonal-F zit gewoon elke keer in een nieuwe pen. (met uiteraard losse naaldjes). Misschien dachten ze dat er nog maar 12,5 of 25 in zou zitten? Hoe dan ook lijkt opspuiten me het meest verstandig.
     
  19. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    -IUI maart/april 2019-

    Leden:
    ❤ Kleinepuk:
    28 jaar, ..e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, IUI ronde 3 met Ovaleap en Ovitrelle; pauze ivm cystes
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 1 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: .. jaar, ..e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Menopur en Cloviterelle


    Afspraken en echo's
    ● 9 april IUI 1, Tanja78
    ● 12 april echo, Nooompje
    ● 15 april echo, Sara190
    ● 19 april hCG-test, Dadelll
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020


    Sterretjes
    ... - ... ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.



    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D

    Ik dacht de vorige post wel aan te passen maar heb er te lang over gedaan, dus hierbij poging 2. Gelieve aan te passen als het niet klopt, heb m'n best gedaan de juiste info uit jullie posts te halen maar kan er natuurlijk naast zitten!
    Aanvullingen/aanpassingen zijn uiteraard welkom.
     
  20. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #100 nooompje, 12 apr 2019
    Laatst bewerkt: 12 apr 2019
    -IUI start maart/april 2019-

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 28 jaar, ..e kindje, OFO gb, IUI ronde 1
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, hopelijk april IUI ronde 2 met Ovaleap en Ovitrelle; pauze ivm cystes
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Gonal-F en Ovitrelle
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, maart IUI ronde 1 met Letrozol en Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, april IUI ronde 1 met Clomid
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, ..., april IUI ronde 1 met Menopur en Cloviterelle


    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 9 april IUI 1, Tanja78
    ● 14 april echo CD11, Nooompje
    ● 15 april echo, Sara190
    ● 16 april start primolut, Barbara1
    ● 24 april prikinstructie, Kleinepuk


    Testdagen en NOD's
    ● 19 april hCG-test, Dadelll
    ● 4 mei, NOD Nooompje


    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ .. :
    uitgerekend: ..-..-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes :D

    @Sara190 , ik heb de lijstjes weer even samengevoegd, je had niet de laatste gepakt.
     
    Dadelll vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina