Je kan aan de hand van het aantal dagen niet uitrekenen wanneer je eisprong is geweest. Je menstruatie valt vaak op andere termijnen en is niet altijd exact 14 dagen na de eisprong. Het kan ook vroeger of later vallen.
Iui gaat helaas weer niet door. Heb nog teveel cyste en hormonen in me lichaam. Jeetje het schiet maar bij mij. Hopelijk hebben jullie wel wat goed nieuws?
Oh bah, wat is dit niet leuk om te horen !!. Ik zit vandaag 10 dpo. Ik heb deze ronde ongelooflijk veel testdrang en al getest op 6,7 en 8 dpo terwijl er nog niets kon zijn... op 8 dpo was het pregnylstreepje zo goed als niet meer zichtbaar en moest ik echt de test kantelen om iets te zien. Dus ik ging er vanuit dat het wel vandaag uit mijn bloed zou zijn. Nu vandaag weer getest en weer een donkerder streepje zonder er naar te moeten turen. Dusja... wat is het nu... toch nog een soort opflakkering van pregnyl of van mezelf. Frustrerend dit
@Dadelll wat ontzettend vervelend! @Jolo spannend hoop dat de testen op blijven lopen. Ik heb morgen een follikel meting. Ben wel weer klaar met de spuiten. Ik merk dat ik een maand rust heb gehad. Heb meer last van de hormonen. En krijg maar 75 gonal F Zit lekker op de bank met een ventilator op mij gericht. 29,5 graden in huis. En heb alles potdicht. Vanmorgen vroeg de boel even open gehad om het huis af te koelen.
Heey meiden. Was een tijdje stil geweest maar deze ronde gaat de iui door. Vorige maand was de 1e iui afgeblazen. Nu gaat tie wel door as zaterdag half10. @Dadelll wat balen zeg, teleurstellend. @Mopsie83 hoe gaat het bij jou?
@Dadelll , pfff balen meis, een maand over moeten slaan omdat je cystes hebt voelt erg vervelend! (dat was tenminste mijn ervaring.) Bah bah bah. Vooral omdat ik er zelf gewoon niets van merk en het zo enorm ongrijpbaar is, je kan het niet beïnvloeden; en we wachten al zolang... @Jolo ... was je urine megageconcentreerd? anders lijkt het me écht niet logisch dat de pregnyl weer duidelijk zichtbaar gaat zijn hoor! Ik heb de neiging je voorzichtig te feliciteren... (want stiekem vier ik hier al een feestje voor je!!!)
@nooompje Hahaha! Je mag mij feliciteren en een feestje bouwen Testje is duidelijk opgelopen. Ik ga wel nog niet juichen, want ik heb al 2 vroege miskramen gehad en het is nu allemaal zo cruciaal met de innesteling. Ik ben ook nog maar 11 dpo.
Vanmorgen follikel meting gehad. 1 grote van 19mm 1 van 15 en 1 van 13. Net ovitrelle gespoten, morgen om 13:00 IUI nr 4.
@Jolo lees ik het nu goed dat ik je mag feliciteren? Ben je zwanger?! Heb je foto van je (oplopende) testen? Waar superfijn meid! Gefeliciteerd! @catlady mooie follikels! Hopelijk gaat het door!
Hier ook goed nieuws. Vandaag een goede (uitwendige) echo gehad bij de verloskundige Een kloppend hartje. De termijn klopte, zo ver ze dat kon meten. 8 + 3 ongeveer. Weer beetje gerustgesteld. Tweede vruchtzakje kon ze niet vinden, ze dacht zelf aan bloed of slijm dat er nog zat. Woensdag nog een echo in het ziekenhuis en daarna hopelijk gewoon over naar de verloskundige.
Ja, klopt ik ben zwanger Vandaag bloed laten trekken en HCG is 180 (14 dpo) en een mooi hoog progesteronwaarde van 70. Volgende week dinsdag heb ik al een eerste echo op 5,1 weken. Gezien mijn voorgeschiedenis heb ik gevraagd of de gynaecoloog mij goed wil opvolgen Moest je nog een foto willen van de testjes, dan mag je ze altijd vragen via privé bericht Ik stuur liever geen foto's in de groep omdat dat confronterend kan zijn voor anderen als ze een slechte dag of dipje hebben.
Fijn te horen dat alles goed zit en dat er toch geen 2de vruchtzakje zat zonder vruchtje ! Op naar de volgende mooie echo !
Super jullie allebei in verwachting! Had zaterdag IUI nr 4 goede opbrengst van man, na bewerking 3,4 miljoen Nu weer rustig afwachten. Paar krampjes alsof ik ongesteld moet worden
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, juli zomerstop iui met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, augustus IUI 4 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, aug IUI 3 met Menopur/Ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, september IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 36 jaar, 2e kindje, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 16 juli hsg Annie82 ● 17 juli FM CD 15 Barbara1 ● 17 juli 1e echo Mopsie83 ● 19 juli gesprek gynaecoloog Barbara1 ● 31 juli evaluatiegesprek Jolo ● 6 augustus FM CD8 nooompje Testdagen en NOD ● 24 juli NOD Sara190 ● 29 juli NOD Jolo ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Hej dames, ik heb het laatste lijstje dat ik kon vinden gepakt, heb nu geen puf om hem voor de anderen bij te werken... dus als iedereen dat zelf wil doen, graag... en kan nog een roze regel bij geloof ik @Jolo ? Verder zijn alle afspraken/NODs voorbij inmiddels... Voor mij start de volgende ronde spuiten morgen weer. Gisteren ongi en m'n baarmoeder heeft er zin in hoor.... (vanacht paar uur wakker gelegen van de kramp, ellendig, huilen enzo, de hele bak ellende dus.) Paar dagen eerder al temperatuurdrop en dag daarna klein beetje oud-bruin vegen op wc-papier, zette toen nog niet door (waarschijnlijk door de Duphaston, heb deze ronde 3x per dag een tablet gehad; zelfde hoeveelheid als bij IVF ter ondersteuning van LF gebruikt wordt; dat lijkt dus wel wat te verlengen bij mij...) Wel leuk (maar heb er ook wel moeite mee ) is dat mijn zusje vorige week bevallen is, week na uitgerekende datum, van een gezonde zoon. Ben al op kraamvisite geweest en ik gun het ze natuurlijk enorm, maar toch voelt het oneerlijk dat zij na het verwijderen van de spiraal meteen zwanger was en wij inmiddels al ruim 2,5 jaar bezig zijn zonder enige progressie... zucht... ik weet dat ik me over een paar dagen wel weet beter voel, maar het was toch een veel leukere vakantie geworden als het deze ronde was gelukt....