Vanmorgen fm gehad, maandag weer, drie kleintjes 1 is het grootst, maandagochtend hopelijk 2/3 mooie eitjes. Bijna tijd voor IUI nr 5
Ja echt.. en nu de 2e x.. ik zit alleen maar met m'n hoofd bij: oh fit is dag 10 ik had nu echo moeten hebben... Oh ma. Zou ik waarschijnlijk iui hebben... Elke dag die gedachtes... Merkt jullie omgeving het aan je? Als het weer niet is gelukt? Mijn omgeving wel.. ik ben dan blijkbaar echt chagrijnig en teleurgesteld...
Jah ik kwam op mn werk na bericht dat niet door ging en mn collega's alemaal vrouwen heel blij van en en waneer..toen barste ik uit. Ze zijn de eenige die het weten. Onze ouders bewust niet vertelt, zijn zo gauw over bezorgt.. met mn zwanger van mn zoontje kwamen ze omstebeurt langs om te kijke/checken ( mn 1e zwangerschap was ik te vroeg bevallen en onze dochter na 4 dagen verloren) ik werd gek van ze, dat ze de controle woude nemen over alles. Vandaar nu niks heb gezecht wat ze maken me dan alemaal zenuwachtiger en hysterisch. Maar ben vaak stil/sago als niet door gaat of niet gelukt is, moet mezelf dan ff bij elkaar rapen. Voelt of alles op de moeilijke manier moet in mijn leven.
Vnddag weer fm gehad, bijn geen groei 1 van 16mm en 2 mini. Blijven doorspuiten met Gonal F. @Hannyke mijn omgeving weet van onze wens en onze behandelingen. Ben er erg open over. Ik doe dit voor de verwerking van mijn emoties. Ben niet chagrijnig gewoon af en toe wat emotioneel door de hormonen.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 4 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, aug iui 4 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, augustus IUI 4 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, aug IUI 3 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, september IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, aug IUI 5, gonalF, ovitrelle ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 13 aug echo 29dpo Jolo ● 14 aug IUI4 Barbara1 ● 16 aug gesprek gynaecoloog Annie82 (eindelijk IUI?) ● 16 aug FM CD9 Catlady ● 22 aug FM CD11 dadelll ● 21 aug intake ICSI Sara190 Testdagen en NOD ● 5 aug NOD Kleinepuk ● 28 aug NOD nooompje ● 31 aug NOD Barbara1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Wat vreselijk om je kind zo jong te verliezen. Dankje voor je bericht, door hier af en toe wat te typen voel ik me minder alleen.
Het was en is nog steeds moeilijk. Ik leer dr mee dealen en de Eene keer gaat dat beter dan de andere keer. Ups en downs, maar moet dr mee leren dealen. Wat soms heel lastig is. Soms voelt nu de iui traject heel zwaar en gevoel dat niks normaal kan gaan in mijn leven Herken dat heel erg. Ik type hier ook afentoe. Gevoel dat ik begrepen word en niet alleen ben dr in.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 4 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, aug iui 4 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, augustus IUI 4 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, aug IUI 3 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, september IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, aug IUI 5, gonalF, ovitrelle ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 16 aug gesprek gynaecoloog Annie82 (eindelijk IUI?) ● 22 aug FM CD11 dadelll ● 21 aug intake ICSI Sara190 Testdagen en NOD ● 5 aug NOD Kleinepuk ● 28 aug NOD nooompje ● 31 aug NOD Barbara1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Niet geweldig. Nog 3 maanden wachten tot oktober en dan starten met IUI. Kansen zijn nu te hoog. En ondanks korte luteale fase en mijn hevige migraine aanvallen wil ze nu niks doen
Was een compromis. Ondanks dat ik 37 ben had ik eigenlijk nu een half jaar moeten wachten. Heb vorige maand een hsg gehad.
Ja het valt niet mee. Rot zijn die slechte dagen. Een follikel van 16 is al wel mooi toch? Normaal zou ik dan vanavond wel ovitrelle mogen spuiten omdat de follikel dan wel 18 zou moeten zijn. Zijn ze niet bang dat de eisprong zich dan al inzet of worden ze bij jou altijd best groot? Dikke knuffel in ieder geval.
Tips zijn welkom! Ik werk in het onderwijs.... Collega's weten van het traject... Ouders en kinderen natuurlijk niet, dus bedenk altijd iets om te zeggen als ik er niet was. Maar, het schooljaar start weer en er zijn nieuwe collega's en ik word zelfs mentor van iemand. Moet ik het diegene ook vertellen? Of wat gebruik ik als ik het niet wil vertellen voor smoesjes...? Zucht...
Hey meiden, Ik ben de afgelopen week wat stiller geweest (wel elke dag meegelezen), omdat ik mij emotioneel niet ok voelde en vol stress zat voor de volgende echo. Vorige keer zagen we het vruchtje niet goed dus ik vreesde voor het ergste om eerlijk te zijn... Vandaag hebben we een kloppend hartje gezien en was het ukje mooi gegroeid. Ik ben gewoon nog niet zo ver als gedacht ondanks de IUI. En op deze termijn is het ook nog zo moeilijk om exact het vruchtje te meten. Als ik de 3 echo's naast elkaar hou is er in ieder geval een mooie evolutie. Binnen 2 weken moet ik opnieuw gaan. Ivm het vertellen aan de buitenwereld dat je in een traject zit/dat het zwanger worden niet lukt: ik heb het lang verzwegen voor iedereen, maar op een gegeven moment bij de 2 de vmk had ik echt emotioneel steun nodig van anderen dan alleen maar mijn vriend. Ik heb het toen tegen mijn ouders en schoonouders gezegd. Geleidelijk aan hebben we het ook verteld tegen de betere vrienden en familie. Ik ben blij dat zij regelmatig aan mij vragen/vroegen hoe het met mij ging en niet de typische 'en wnr gaan jullie aan kindjes beginnen?'. Dat gaf mij een warm gevoel dat mensen toch wel met mij in zaten/zitten. Ik vind het erg dat vrouwen zoals ons zich zo moeten 'schamen' terwijl er echt veeeel meer vrouwen problemen hebben dan we eigenlijk wel niet denken. Het probleem is dat alleen maar de positieve verhalen de ronde doen.
Wat fijn dat er een kloppend hartje te zien was!!! Super! Ja ik herken het wel dat het niet genoeg is dat alleen je vriend/man het weet. Ik merk dat ik het ook fijn vind als anderen aan me vragen hoe het gaat, en het is fijn om dan ff te kunnen zeggen dat het er kut mee staat. Want als mensen je die vraag stellen verwachten ze tenminste echt niet alleen maar een positief antwoord. Ik vind het fijn dat anderen het weten, maar aan de andere kant wil ik ook niet dat ze op een gegeven moment als het mis blijft gaan medelijden met me hebben ofzo. Dat zou ik ook absoluut niet willen.