@khloe877 succes morgen! Mooie eitjes! Ik had vandaag de 3e fm deze cyclus. 1 ei van 19,5 en een aantal mini die echt niet meedoen. Net ovitrelle gezet. Vrijdagochtend om 09:30 IUI nr 5
Heb weinig hoop deze IUI. begin september gaan we een week weg, heb zin in vakantie, ben er ook echt aan toe. Helaas zal ik deze vakantie weer tijdens de vakantie ongesteld worden. Tampons moeten maar mee. Zo balen dat ik vorig jaar ook tijdens de vakantie ongesteld werd.
Nou lui is wel door gegaan maar weinig nut. De zaad van mn man is onder de eis van iui. Dus mogen we de iui niet meer in en moete we over na ivf. Maar pas 12sept info avond 24 sept gesprek.. en dan wachte waneer kunnen beginnen.. Voelt zo of we niet mogen. Terwijl we 2 kindjes op natuurlijke manier hebben gekregen. Kan wel janke
Leuk! we lopen ongeveer gelijk op. Ik heb 2 grote eitjes en heb zaterdag IUI-3. Spannend weer.. ga begin september ook op vakantie, nou hopen dat we niet ongesteld worden!! Xx
Ohjé balen zeg.. wat is bij jullie de minimale eis van de zaad? Houd je sterk ik weet hoe het voelt telkens teleurstelling na teleurstelling. Ivf geeft jullie ook gelijk meer kans en hoop. Xx
1miljoen volgens mij.. ik weet het niet meer zeker.. was zo teleurgesteld dat ik de helft niet heb op geslagen. Heb jij ook ivf gehad?
Hey meis, zag toevallig berichtje van je. Wat ontzettend shit zeg, weer zo'n teleurstelling voor jullie! Balen dat je nu weer zo lang moet wachten, maar geef de hoop niet op in de tussentijd, er zijn er genoeg die toch nog zwanger raken ondanks weinig (snelle) zaadjes. En anders hoop ik dat het met icsi/ivf snel raak is, jullie hebben het zo verdiend ook. P.s. ik weet niet of je man al heel gezond is Maar voor het zaad is zink, foliumzuur, selenium, vitamine C, E en B12 erg goed en ook anti oxidanten acetyl-l-carnitine, q10/ubiquinol. Verder niet roken, drinken, sauna en laptop enzo
Aah wat lief dat je reageerd. Ik moet weer even de moed bij elkaar verzamelen. Hoopte op iets positiefs deze maand maar deze maand blijft een rot maand.. a.s dinsdag is het 5jaar geleden dat onze engeltje Elise werd geboren. Tnx voor de tips. Mn man rookt niet, heel soms een biertje max 2 in weekend ma soms ook niks. Slikt wel al vitamine pillen..maar ga ff uit Zoeken of dat er in zit wat jij zegt.. anders weer iets om mee te nemen. Hoe gaat het met jou?
Ach lieverd, dat gemis zal altijd blijven he. Hoop dat jullie een mooie verjaardag/gedenkdag hebben, maar was zeker 100x beter geweest als je nu zwanger was geweest. Die supplementen zitten ook in "proxeed plus" (kun je googelen, erg duur) dat schrijft Gent voor bij slecht zaad. Hier gaat t, ik ben weer afscheid aan het nemen van het idee dat we nog een brusje mogen krijgen, kans is erg klein. Denk dat we nog een jaar proberen ofzo maar dan word ik echt te oud en moeten we ook door. Nu wachten op 1e eisprong na miskraam weer . Succes meis heb nog goede hoop voor jullie hoor!
Vanmorgen IUI nr5 gehad. Heb weinig hoop. Veel last van krampen na de IUI. Mijn gynaecoloog gaf aan als het deze ronde niet raak is hij alvast een verwijzing geeft aan het UMCG voor IVF. IUI poging 6 doen we dan nog in ons lokale ziekenhuis. Ben blij dat mijn gynacoloog meedenkt. Hij was de gynacoloog die mij behandeld heeft bij de beginnende baarmoederhalskanker.
Aah nee meen je niet, vind zo erg gun het jullie zo. Ik hoop zo dat dit jaar raak is voor jullie. Jullie hebben genoeg mee gemaakt, gun jullie nu al het geluk met een brusje. Soms is de hoop zo ver weg he, lijkt soms onmogelijk ons grote wens.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI 4 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, aug iui 4 met Ovaleap/Ovitrelle/Utro ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, augustus IUI 4 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, juli IUI4 met Clomid ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, aug IUI 3 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, september IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, aug IUI 5, gonalF, ovitrelle ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 21 aug intake ICSI Sara190 ● 23 aug IUI Catlady ● 24 aug IUI Dadelll ● 3 sept (of eerder) echo Jolo ● 24 sept gesprek IVF Khloe877 ● oktober start IUI-traject Annie82 Testdagen en NOD ● 5 aug NOD Kleinepuk ● 28 aug NOD nooompje ● 31 aug NOD Barbara1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Ik heb een weekje cursus gehad en heb tussendoor 1x op m'n telefoon in het forum gekeken; Pfoe hoop om te lezen en maar weinig écht positief.... Ikzelf heb geen idee hoe het er voor staat...afgelopen week een kuurtje gehad voor een blaasontsteking (die al ruim 2 weken aanhield, werd er inmiddels zelfs wakker van ). Kheb een aardige tempdip gehad op 6dpo (maandag) maar daarna weer omhoog gegaan; kreeg er eigenlijk wel wat hoop van, zou t een implantatiedip kunnen zijn? Gisteren en vandaag snel emotioneel; kvin het lastig om nu te zeggen of dat echt ánders is; maar vandaag (vrijdag) wat rozige kleur van m'n afscheiding; zet alleen (nog) niet door. Heb maar vast wel m'n mooncup uitgekookt... Maar even los van mijn twijfels... @Jolo , wat fijn dat je een kloppend hartje hebt mogen zien! Houdt moed! Uiteindelijk ben je er pas zeker van als je bevallen bent, maar dit is een mooi begin, er zit progressie in en je wordt regelmatig gecontroleerd. Ik kan bijna niet wachten tot je weer een echo gehad hebt; ik hoop zo hard met je mee dat je dit kindje mag houden!! Net 3 IUI's op rij, @khloe877 , wat balen van de opbrengst zeg! En nog meer dat je nu zo lang moet wachten voor de info-avond en het gesprek... Succes met wachten... @catlady , meid, hou je taai hé. Je gevoelens/emoties maken het je niet makkelijk, ik hoop enorm voor je dat je een beetje tot rust komt op vakantie; ik gun het je enorm om volledig te ontspannen en je los te weken van de dagelijkse sleur; en uiteraard ook dat je aan het eind van de vakantie nog geen tampons nodig hebt gehad! @Dadelll , zometeen IUI, succes!!! Jij uiteraard ook een fijne vakantie gewenst alvast Doe er ook maar één zonder 'dameshygienemateriaal' @vlinderCN wauw...je hebt een onderschrift/verhaal om stil van te worden. Ik hoop dat je stabiele en steunende mensen om je heen hebt...
@nooompje Lief van jou !! Pfoe, wat lastig dat die blaasontsteking zolang heeft aangehouden ! Hopelijk heb je er nu geen last meer van door de medicatie. Stom dat je wat rozig verlies al hebt. Is dit altijd iets wat je een paar dagen voor menstruatie hebt? Ik hoop stiekem dat je die mooncup terug weg mag steken of toch zeker een volgende keer !!