IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Duim nog voor je.

Hannyke vindt dit leuk.
  2. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Nog niet stiekem getest?

Hannyke vindt dit leuk.
  3. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Haha nee goed hé! Ik wil mezelf niet gek maken. Opzich mag ik vandaag ook wel testen denk, net de 2 laatste utrogestan pillen gehad, maar ik wacht tot morgenochtend. Nog 1 dagje..... Maar ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam dus ik verwacht niks, anders valt het alleen maar 100x zo erg tegen als ik wel wat verwacht...

4. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Herken dat wel, dat je de teleurstelling zo klein mogelijk wil maken. Maar stiekem hoop je toch altijd. Helaas wint mijn testdrang bijna altijd. Alleen afgelopen iui heb ik gewacht tot ongesteldheid. Maar alleen gelukt omdat ik de testen niet mee op vakantie gad genomen haha.

Hannyke en Jolo vinden dit leuk.
  5. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik test bijna nooit, alleen bij overtijd.

Hannyke vindt dit leuk.
  6. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik ben alvast benieuwd voor morgen !

Hannyke vindt dit leuk.
  7. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Helaas, 1 dikke vette streep. Dus... Nu hopen dat ik snel ongesteld wordt en weer door kan, de laatste ronde in... En afspraak over IVF kan gaan maken. Soms is het leven echt volkomen kut.

8. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    IUI start maart/april 2019

Leden:

❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, sep IUI 6 met Gonal-F/pregnyl
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, oktober IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, okt IUI 4 met Gonal-F/ ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, september IUI 6 met Letrozol/ Ovitrelle/ Utrogestan
    ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, okt IUI 6, gonalF, ovitrelle
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf
    Khloe877: 32jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken en echo's
    ● 11 sept FM IUI6 Kleinepuk
    ● 12 sept voorlichtingsavond IVF Kleinepuk
    ● 2 okt fm cd11 nooompje
    ● oktober start IUI-traject Annie82
    ● 7 oktober intake UZ Jette - Jolo

Testdagen en NOD
    ● 3 okt NOD Shar91
    ● 7 okt Barbara1 in eigen cyclus

Zwanger!
    ♡ Mopsie83 :
    uitgerekend: 06-03-2020

Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆

Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes

9. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Barbara1 thnx, gesprek was kort maar krachtig, ik heb verwijsbrief voor een ziekenhuis dichter bij mij thuis gekregen, en ga daar na de laatste iui verder voor ivf, omdat we niet weten hoe lang het hele traject gaat duren en ik nog niet zeker weet waar ik komend jaar kom te werken. Mijn huidige ziekenhuis heb ik gekozen omdat het midden in mijn huidige werkgebied ligt. Ben ook echt wel tevreden qua bereikbaarheid (telefonisch) en ze zijn redelijk flexibel qua plannen van afspraken hier hoor, vriendelijk personeel en geven niet de indruk altijd maar haast te hebben, maar net voor een echo geweest, (cd9) om 7:20 van huis vertrokken en pas 8:50 in t ziekenhuis...dus 't is wel erg ver weg...

Maar goed, net dus echo dag 9, 3 follikels van 12 en 1 van 13, dus hopen dat ze niet allemaal doorgroeien...pf, had gehoopt op 2 mooie van 14 ofzo :(
    Woensdag terug voor echo; en omlaag in de gonal-f (6dagen 87,5 gespoten, nu naar 62,5).

Heb er toch weinig vertrouwen meer in hoor :$ vraag me ook een beetje af waarom ivf wel zou gaan lukken als al die iuis geen zin hebben...ga ik dan echt nooit 2 streepjes zien? :cry:

10. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Balen zeg :( sterkte!

11. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mja ik kom ook eigenlijk nooit aan testen toe, signalen van mijn lichaam zijn duidelijk genoeg (dat schreeuwt: je wordt ongesteld! Neeneeneneneeneee)...

12. nooompje

nooompje Actief lid

20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Flauw he, dat je voor je gevoel steeds door onbenullige dingen in de wacht gezet wordt...maandje eerder aan de pil is zo'n voorbeeld, scheelt 'maar' een maand, maar ook al zijn we al heel lang bezig, elke gemist maand is er weer 1... Maar goed, fijn dat je inmiddels een plan van aanpak hebt, succes!!

13. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik kwam even spieken, maar ik vind het spijtig om te lezen :(
    Het leven is idd soms echt kut... keer op keer moet je je weer proberen op te krikken en het word steeds moeilijker en moeilijker.

14. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Ja precies hoe jij het zegt, soort van gemiste kans.
    Ergste is mn cyclus is nu in de war denk ik want moest ongesteld worden en ben nu 2 dagen al te laat:(:rolleyes:
    Moet geduld hebben:$

15. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    @nooompje dat is inderdaad wel een lange reistijd voor elke x, vervelend is dat ook aangezien je dan niet ff snel van je werk weg kan... Maar ik zou de hoop niet opgeven hoor, ik denk juist dat je meer kans met IVF maakt. Dan brengen ze t spul al samen tenminste en hoef je dat zelf niet meer te doen. Ik ben eigenlijk blij dat ik bijna IVF zal gaan starten, ik denk dat de kans dan groter is...

Thanks allemaal voor jullie berichtjes.
    Het is heel gek vandaag, ik kan er niet eens om huilen ofzo deze x, ik kan alleen maar diep teleurgesteld en down zijn ofzo.... 1 voordeel, geen koppijn van het gejank . Heeft toch gewerkt denk ik dat ik me heel erg instelde op dat t niet zou lukken.

nooompje vindt dit leuk.
  16. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Dikke knuffel. Had t ook gehoopt voor je.

Hannyke vindt dit leuk.
  17. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoop ook dat je zwanger mag raken. Het mag nu onderhand wel eens. Hoop ook dat je deze ronde niet hoeft af te breken. Ga duimen.

nooompje vindt dit leuk.
  18. Hannyke

Hannyke Actief lid

3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Oké, ik ga morgen ff bellen voor de laatste IUI... Maar ik kan dus echt nu al een afspraak vragen om t over IVF te hebben? En zelfs als je nog met ronde 6 bezig bent kun je bv al naar zo'n bijeenkomst toch?
    Of heb ik dat verkeerd onthouden/gelezen bij jullie berichtjes?

19. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    IUI start maart/april 2019

Leden:

❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, sep IUI 6 met Gonal-F/pregnyl
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, oktober IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, okt IUI 4 met Gonal-F/ ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF.
    ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, okt IUI 6, gonalF, ovitrelle
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf
    Khloe877: 32jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober

Afspraken en echo's
    ● 11 sept FM IUI6 Kleinepuk
    ● 12 sept voorlichtingsavond IVF Kleinepuk
    ● 2 okt fm cd11 nooompje
    ● oktober start IUI-traject Annie82
    ● 7 oktober intake UZ Jette - Jolo

Testdagen en NOD
    ● 7 okt Barbara1 in eigen cyclus

Zwanger!
    ♡ Mopsie83 :
    uitgerekend: 06-03-2020

Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆

Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes

20. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Lieve meiden,

Ik was de laatste tijd al niet meer zo actief op het forum, maar sinds vandaag is ons iui traject definitief ten einde. Helaas hadden wij ondanks alle goede omstandigheden voor de zesde keer na een iui een negatieve test, wat betekend dat wij na mijn menstruatie verder zullen gaan met een IVF traject. Ik ga daarom dit groepje verlaten en hoop heel hard dat wij elkaar binnenkort allemaal terug zien in een zwangerschaps topic!!! Voor nu wens ik jullie allemaal nog heel veel succes!

Deel Deze Pagina