Hej @Shar91 , je hoeft niet weg hoor, we hadden hier ook al wel besloten dat we samen door gingen het IVF-traject in, omdat we erg gelijk lopen. Maar hoe dan ook, sterkte!!!
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, sep IUI 6 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, oktober IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, okt IUI 4 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF. ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, okt IUI 6, gonalF, ovitrelle ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ❤ Khloe877: 32jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 11 sept FM IUI6 Kleinepuk ● 12 sept voorlichtingsavond IVF Kleinepuk ● 4 okt fm cd13 nooompje ● oktober start IUI-traject Annie82 ● 7 oktober intake UZ Jette - Jolo Testdagen en NOD ● 7 okt Barbara1 in eigen cyclus ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Maandag (cd 9) was het nog 12,12,12,13. Vandaag (cd 11) 12,15,15,17 gemeten. Gonal-f moet ik nu verder afbouwen, vandaag 50 en morgen 37,5 en dan overmorgen weer een echo... (probeert niet alle nagels op te bijten)
@Shar91 Precies wat hier gezegd wordt. Wij gaan binnenkort bijna allemaal over naar ivf/icsi, dus altijd welkom om ook nog steeds in dit groepje te blijven meepraten!
Over iets meer dan 2 weken heb ik een afspraak over t aanmelden van IVF. A.s zaterdag de eerste echo voor de laatste ronde van IUI. Mensen die dat gesprek al gehad hebben... Zijn er dingen waar ik zeker bij het gesprek naar moet vragen waardoor het starten met IVF niet nog maanden op zich laat wachten? Verplichte bijeenkomsten of testen ofzo?
@Hannyke wij moeste verplicht naar een inf info avond bij de vu in a'dam voor dat we mochten starten. Waardoor maand september verloren ging.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, sep IUI 6 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, oktober IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, okt IUI 4 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF. ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, okt IUI 6, gonalF, ovitrelle ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ❤ Khloe877: 32jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 11 sept FM IUI6 Kleinepuk ● 12 sept voorlichtingsavond IVF Kleinepuk ● 4 okt fm cd13 nooompje ● oktober start IUI-traject Annie82 ● 7 oktober intake UZ Jette - Jolo ● 9 oktober FM cd9, dadelll Testdagen en NOD ● 7 okt Barbara1 in eigen cyclus ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes[/QUOTE]
Mmmmh ik zie dat de volgende bijeenkomst daar pas eind november is, zal ons dus sowieso anderhalve maand gaan kosten
Wij hadde dat ook plus wachte op nieuwe cyclus. Zo frustrerend dat wachten, maar dat is echt 1 ding, geduld en wachten. Wacht nu al de hele dag dat ze me terug bellen vandaag, vreselijk. Om te horen of ik mag starten.
Pffff vervelend hoor Belachelijk dat ze zulke dingen niet van te voren zeggen zodat je al eerder die dingen kan regelen..
Nou ben eindelijk gebeld.. november zit vol Dus moet langer wachten voor de punctie. Moed zakt weer in mn schoenen. Alles wat tegen kan zitten zit weer tegen
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, sep IUI 6 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, november IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, okt IUI 4 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF. ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, okt IUI 6, gonalF, ovitrelle ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, juli IUI 4 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ❤ Khloe877: 32jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 11 sept FM IUI6 Kleinepuk ● 12 sept voorlichtingsavond IVF Kleinepuk ● oktober start IUI-traject Annie82 ● 7 oktober intake UZ Jette - Jolo ● 9 oktober FM cd9, dadelll Testdagen en NOD ● 7 okt Barbara1 in eigen cyclus ● 20 okt OD nooompje (geen NOD ivm cancel IUI) ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
Nou. Vandaag echo CD 13; rechts 3 joekels van follikels, niet eens echt gemeten (alleen de eerste soort van, geen waarde gehoord maar zag het al wel meteen) en links niet eens gekeken. Cancel ronde 6, vrijverbod, vanavond ovitrelle gezet, en op cd3 uitgangsecho voor volgende ronde. 6 dagen 87,5 voelde al wel wat gewaagd aangezien ik in de 2e ronde een cancel heb gehad toen ik op 87,5 zat... maar goed, de gyn vond dat echt geen probleem, en ook wel een beetje begrijpelijk, vorige ronde 5 dagen 87,5 en verder op 75 en toen uiteindelijk maar 1 follikel. Er is toch niet echt een pijl op te trekken maar pffffff deze ronde sowieso geen kans, en nu maar hopen dat de volgende ronde alles opgeruimd is en we de laatste IUI door kunnen laten gaan. Mijn IVF-traject moet sowieso nog een maand wachten. Dus dames, @khloe877 en @Hannyke , gezamelijke vertraging dan maar? Gedeelde smart...
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, sep IUI 6 met Gonal-F/pregnyl ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, november IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, okt IUI 4 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF. ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI in de toekomst ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, okt IUI 6, gonalF, ovitrelle ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 ? met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ❤ Khloe877: 32jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● oktober start IUI-traject Annie82 ● 7 oktober intake UZ Jette - Jolo ● 9 oktober FM cd9, dadelll Testdagen en NOD ● 7 okt Barbara1 in eigen cyclus ● 20 okt OD nooompje (geen NOD ivm cancel IUI) ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
@nooompje Hé wat stom Je had je het vast wel wat anders voorgesteld !! Het gaat hier echt nog een ivf groepje worden he... Maar wel heel fijn dat het samen verder gedeeld kan worden en dat we er voor elkaar kunnen blijven zijn.
Zojuist ongesteld geworden. Maandag bellen voor uitgangsecho en weer starten met medicatie voor de laatste IUI. In November hebben we afspraken staan in het UMCG voor IVF
@nooompje echt balen. Als we dan met zn alle vertraging hebben mogen we nu dan met zn alle zwanger worden.. pfff zo frustrerend.
@nooompje wat balen zeg. Herkenbaar dat er geen pijl op te trekken is. In mijn geval verklaarbaar door pcos. Ik hoop dat je laatste poging toch geluk mag brengen. @catlady succes meid.
Gisteren getest en negatief. Maar ik weet niet wat dat zegt. Weet niet wanneer ik eisprong gehad heb en ook niet zeker of ik m gehad heb. Had positieve ovulatietesten maar dat blijkt echt totaal niet betrouwbaar te zijn door mijn pcos. Ik ga t komende week zien of het zo was als ik ongesteld wordt of zwanger ben .