IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wat ontzettend frustrerend en verdrietig dat je zo ontzettend vruchtvaar bent maar t niet kan blijven. Ik ga nog wel voor je duimen hoor en je sterkte wensen. Ik snap dat je t bijna niet durft te hopen, maar er is nog hoop natuurlijk. Het is een positieve test en je kunt natuurlijk niet iedere zwangerschap vergelijken met elkaar. Uiteraard ken je je eigen lijf natuurlijk inmiddels wel aardig goed. Al denk ik wel dat je jezelf vooral probeert te behoeden voor verdriet en een teleurstelling. Kan het mis hebben natuurlijk. Dikke knuffel iig.
     
  2. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh meid toch. Ik snap t helemaal. Center parcs is dan geen goede omgeving nee. Ontzettend confronterend. Je hebt er nu niets aan, maar jouw tijd komt nog. Daar gaan we voor. Het moet gewoon. Sterkte en hopelijk kun je wel beetje genieten.
     
    Hannyke vindt dit leuk.
  3. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh nee wat een hel. Zo frustrerend for rondes dat je alleen maar kunt wachten en geen enkele kans hebt. Sterkte. Hopelijk vliegt de tijd voorbij en wordt je snel ongesteld. Ga je in dosering naar beneden?
     
    nooompje vindt dit leuk.
  4. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ga voor je duimen. Hopelijk is t de pijn waard en is t gelijk raak. Spannend zeg.
     
  5. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Thanks! Was echt pijnlijk:cry: ben zo blij dat het voorbij is! En hopelijk straks een goeie opbrengst
     
  6. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Kreeg je geen morfine?
    Mij is uitgelegd dat ik morfine krijg waardoor de behandeling als menstruatiepijn aanvoelde. Menstruatiepijn kan ik mee om gaan.

    Maar heb dan ook een Lisexisie gehad waarbij de verdoving nog niet ingewerkt was.
     
  7. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    @Sara190 ohneee wat naar zeg!!!! Gaven ze niet genoeg pijnstilling? Wanneer weet je of de opbrengst goed is?
    Ik hoop dat 1x punctie genoeh is en dat hrt nooit meer hoeft!
    Kun je vertellen hoe t in zn werk gaat, krijg je evht zon operatie gebeuren aan, of is het iets watze gewoon bij de polikliniek gynacologie doen? Nee denk aangexien jehet over een uitrustkamer hebt? En binnen hoeveel tijd kon je weer gaan?

    Thanks @Barbara1. :)
    Inderdaad, eens zullen wij toch ook heel trots met een zwangere buik lopen hoop ik.
     
  8. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ik kreeg alleen 2xpcm, 1 naproxen 500mg en diazepam 10mg..

    Nou werkte voor geen meter pff die naald poeh deed zo n pijn!

    Heb zitten janken en schreeuwen:(

    Gelukkig was het me eigen arts en me man zat naast me..

    Ben zo opgelucht dat het klaar is!

    14 gepuncteerd..en in lab 16 eicellen!! En sperma VCM waarde was 8.3!! Veeeele malen beter dan de vorige keren!!

    Woensdag middag terugplaatsing!! En nu duimen dat er meerderen bevrucht worden!!
     
    Hannyke vindt dit leuk.
  9. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Gebeurt gwn bij de poli schat..is een poliklinische ingreep en 1 uur vooraf moest ik die medicijnen innemen..na de ingreep moet je uitrusten in een andere kamer omdat ik ook diazepam heb gehad..in die tijd is me man naar tilburg gegaan met mijn eitjes en moest daar zijn zaad produceren...en wachten op de uitslag..kwa pijn voelde ik het echt heel goed..nu heb ik krampen en bloedverlies maar dat hoort erbij..moet nu dagelijks wegen en me temp in de gaten houden..
     
  10. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ik wachte toen op me man omdat niemand anders van ons het weet die me naar huis kon brengen haha. Maar je mag na 30-45 naar huis.
     
  11. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Nou, ik hoop dat het bij mij iets minder pijnlink zal zijn want dit klinkt allesbehalve fijn... Wat zei de arts dat je zo'n pijnhad... Is dat wel normaal?

    Bij mij zal alles in amsterdam zijn dus m'n man blijft lekker inde buurt.

    Wel een hoop eicellen zijn eruit gekomen, super!
     
  12. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ja ze vroeg wel op eind welke score ik zou geven voor de pijn zodat ze het kunnen verbeteren.. ik zei 10:rolleyes: haha

    Ya nu hopen dat er survivals tussen zitten..

    We hebben er alles aan gedaan kunnen helaas niks meer doen.. op hoop van zegen!!
     
  13. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Wnr moet jij? Ben je al begonnen met spuiten enzo?
     
  14. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Ik moet op dag 21 beginnen met spuiten van decapeptyl (rem), dat is 13 november. Dan menstruatie afwachten. En met gonal f gaan spuiten. En als ik dan verder reken eind november punctie en terugplaatsing. Nog ff geduld dus, zie er tegenop, ennu nog meer maar kan ook niet afwachten.
     
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik reageer later wel op iedereen, maar heb even geen fut meer...

    Hcg stond vandaag (14dpo) op 20 hcg. Ik moet utro blijven gebruiken en woensdag opnieuw bloed laten trekken, maar ik geloof er niet meer in. Eergisteren had ik een streepje dat gelijkaardig was dus het loopt niet op in mijn ogen of alleszins niet snel genoeg. Hopelijk geen bbz...
     
  16. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Pffff sterkte... Het is allemaal maar stom en ellendig... Waarom ons lichaam ons nou zo in de steek laat....
     
  17. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, mogelijk hydrosalpinx eileider.
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, nov/dec(?) IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, nov IUI 5 met Gonal-F/ ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF.
    ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI 1, Puregon en pregnyl
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, okt IUI 6, gonalF, ovitrelle
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf
    ❤ Khloe877: 32 jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober
    ❤️
    Hannyke 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 5 november prikinstructie - Jolo
    ● 6 november HCG bloed - Jolo

    Testdagen en NOD
    ● 1 november NOD, Catlady
    ● 8 november NOD, Annie82
    ● 14 november NOD, Barbara1

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ Mopsie83 :
    uitgerekend: 06-03-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes
     
  18. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Pff wat een onzekerheid weer meid. Sterkte
     
  19. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, mogelijk hydrosalpinx eileider.
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, okt iui 5 met gonal-F/pregnyl
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, nov/dec(?) IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, nov IUI 5 met Gonal-F/ ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF.
    ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI 1, Puregon en pregnyl
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, Nov IVF, gonalF, ovitrelle
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf
    ❤ Khloe877: 32 jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober
    ❤️
    Hannyke 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 5 november prikinstructie - Jolo
    ● 6 november HCG bloed - Jolo

    Testdagen en NOD
    ● 8 november NOD, Annie82
    ● 14 november NOD, Barbara1

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ Mopsie83 :
    uitgerekend: 06-03-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes
     
  20. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    @Sara190 is het zo dat je na de punctie een paar dagen geen zware dingen mag tillen en wel 10 dagen niet moet sporten? Of is dat met de terugplaatsing zo? M'n man had dat ergens gelezen, maar weet niet meer waar.
     

Deel Deze Pagina