IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ja klopt..

    Ik heb nog steeds veel pijn was maandag gwn werken en huishouden..gisteren ook ontzettend veel pijn kon het niet meer had zh gebeld..en moest meteen komen voor bloedprikken en echo..

    Bloedprikken was goed..echo toonde wat vocht en me eierstokken waren opgezet..maar niet zo heftig de terugplaatsing kan vandaag gwn doorgaan! Alleen moet ik heel rustig aan doen, moest meteen na huis..k werk fulltime en huishoude..ze zei je doet te veel drm voel je savonds en snachts die pijn je moet echt rustig aan doen!!

    Pff is ook niks voor mij..ben altijd aanwezig op werk en help altijd...en nu doet..ze zei dat k echt naar me lichaam moet luisteren anders kan k alsnog overstimulatie krijgen..
     
  2. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Oh jemig, dat is balen!! Rustig aan dan doen, hoe lastig dat ook is!
    Ik ga toch nog eeens die papieren lezen, want voor mn werk kan t dus ook gevolgen hebben...
     
  3. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja waarschijnlijk wel weer wat, dat beslissen we pas bij de uitgangsecho, maar ik kan me voorstellen dat 't 4 dagen 87,5 en dan 75 door wordt, of wellicht 87,5 om 75 maar dan niet ophogen als het nog niet vlot. Sowieso niet elke dag 87,5 maar heel veel minder zal ook niet hoeven lijkt me. Pf, we zien 't wel. Ben wel een beetje klaar met de iuis maar heb door de eerste ervaringen hier (en überhaupt) ook nog niet echt vertrouwen in ivf... Dat wordt echt de laatste stap :(
     
  4. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een nare beleving zeg :(, pfoe... Wel mooie opbrengst, ik duim hier ook mee voor veel mooie bevruchtingen! :thumup:
    Enne, nu paar daagjes rustig aan he! 't is niet niks hoor, beetje lief voor je lichaam:thumup::thumup::thumup:
     
  5. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Terugplaatsing gehad..

    12 embryo's..en de beste is terug geplaatst...

    Kon er nie echt van genieten omdat me lichaam zo op is en nog steeds geen ontlasting heb gehad..als ik op wc zit en ik voel die drang dandoet et zo'n pijn pfff zat straks zelfs beetje bloed omdat het zo erg vast zit..pff over het invriezenhoor ik nog..moet vrijdag zowiezo voor bloedprikken en echo controle dan kan de arts in dossier kijken...
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Pff heb nooit in me leven zo'n erge obstipatie gehad..ya heb movicolon zakjes gekregen bah zo vies maja wil van de pijn af.. is zo bizar als ik op wc zit en die drang komt en zoveel pijn dan voel ik meteen dat ik flauw ga vallen.. nooit meegemaakt zoiets..doe mij ma liever diarree lol..

    Denk als ik beetje beter wordt dat ik dan besef dat we gelukkig een goede opbrengst had!! Ben blij dat het voorbij is..nu alleen deze klacht nog weg en dan hoop ik dat ik met iets beter ga voelen..echt beu van alles..me lichaam is helemaal op..

    Fingers crosseddddddddd
     
  7. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Wauw 12 embryo's!! In principe zou je dan een jaar vooruit kunnen!! Hier moet toch een volhoudertje tussen zittenmag ik hopen @Sara190!
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  8. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @Sara190 idd mooie opbrengst. Zou fijn zijn als er behoorlijk wat ik de vriezer kunnen en er ook mooi uitkomen. Ik ga duimen dat t gelijk lukt. En dat je snel van de pijn afbent.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  9. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Even afwachten dus. Mijn ervaring is inmiddels beter te langzaam dan te snel. Ik had nu pas iui op dag 22. Toch laten we de dosering zoals die was. Ik wil gewoon geen verloren maand meer dus wacht liever wat langer. Neem geen risico meer. Niet dat ik 22 dagen chill vind maar het is niet anders.
     
  10. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel meiden..


    Oh man heb eindelijk gi avond ontlasting gehad! Me man had nog bisacodyl zetpil thuis liggen hij had vroeger een x obstipatie. Dus ik meteen op internet zitten zoeken of het geen kwaad kon, maar gelukkig niet. En wow wat een wonder middel!!! Pfff deed onwijs veel pijn nog steeds met persen maar het is eruit. Man man wat heb ik toch veel pijn geleded de afgelopen dagen..zoveel pijn tot flauwvallen toe en dat ik er op de grond gwn mee lag pff..ik kan nu eindelijk echt me rust nemen en broeden zonder zoveel pijn! Buik is beetje gevoelig maar veeel minder als toen!


    Nu kan ik blij zijn!! Jeeeeeeej 12 embryos woehoeeeeeee!!!! De beste A kwaliteit is terug geplaatst! Die zou tg moeten plakken ik hooo het zoo!!!!!!!


    Ik ben gi avond 1 utrogestan bolletje vergeten pff door alle pijn dat ik had.



    Is nie erg toch?
     
    Dadelll en Hannyke vinden dit leuk.
  11. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Fijn dat je je beter voelt. Nee hoor, geloof niet dat dat een ramp is.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  12. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Moet nou weer voor bloedprikken en echo controle
     
    Jolo en Hannyke vinden dit leuk.
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ma was hcg 20 op noddag, woe was hcg 35 (niet zo heel goed dus) en vandaag was het plots 130 !!! Progesteron is ook mooi meegestegen.
    Het blijft nog steeds bang afwachten en het kan nog alle richtingen uitgaan. Het kan goed aflopen, miskraam, bbz,... maar er is tenminste weer een klein beetje hoop. Dinsdag opnieuw bloed trekken.
     
    nooompje, Dadelll, Hannyke en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Wat een goed nieuws!!!

    Ik hoop het zo voor je meis!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  15. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ik vind dat t nu wel een keer goed mag gaan. Nee ik zeg gewoon nu gaat t goed. Dat moet gewoon. Zo gegund.
     
    nooompje, Dadelll, Annie82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Ik duim voor je @Jolo
     
    Jolo vindt dit leuk.
  17. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Pfff wat zijn die wachtweken een hel. Ik ben echt niet gemaakt voor wachten. Bij alles wat ik voel schiet ik in de stress. Kan pas donderdag testen helaas. Vannacht dacht ik ineens dat ik misselijk was, maar eigenlijk wilde ik dat vooral zijn. Oké dat was mijn geklaag weer haha.
     
    nooompje, Dadelll, Hannyke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Mijn duimen draaien overuren voor jullie allemaal.

    Hier afwachten op de volgende afspraak
     
    Dadelll vindt dit leuk.
  19. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Klagen mag altijd in dit groepje ;) Het moeten niet alleen maar happy berichtjes zijn !
    Ik heb ook altijd een meeeega testdrang dus ik herken het wel :D
    Mijn duimen draaien !
     
    Dadelll en Barbara1 vinden dit leuk.
  20. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Pff en ik moet helemaaaaal wachten...

    Zit pas op 4e dag na de terug plaatsing..

    Weet niet wrm ma kan gwn niet positief zijn denk nog steeds dat het niet lukt :(
     

Deel Deze Pagina