IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Barbara1 Gaat het wat met jou?
    Moet je hierna nog 1 iui doen en dan over op ivf?
     
  2. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ja t gaat wel weer. Ja ga aan de laatste iui beginnen. Tijdens deze laatste iui ronde wil ik wel alvast alle info en recepten voor de ivf, zodat ik gelijk door kan. Om eerlijk te zijn ben ik nu wel echt klaar voor t ivf traject. Eerder niet zo omdat t echt t eindstation is, maar gewoon geen vertrouwen meer in iui.

    Lief dat je t trouwens vraagt. Zo fijn om jullie te hebben.
     
    Hannyke en Dadelll vinden dit leuk.
  3. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, mogelijk hydrosalpinx eileider.
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, dec iui 6 met gonal-F/pregnyl + intake ivf
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, nov/dec(?) IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, nov IUI 5 met Gonal-F/ ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF.
    ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI 1, Puregon en pregnyl
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, Nov IVF, gonalF, ovitrelle
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf
    ❤ Khloe877: 32 jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober
    ❤️
    Hannyke 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    Iemand?

    Testdagen en NOD
    ● 8 november NOD, Annie82

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ Mopsie83 :
    uitgerekend: 06-03-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes
     
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    IUI start maart/april 2019

    Leden:

    ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, mogelijk hydrosalpinx eileider.
    ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, dec iui 6 met gonal-F/pregnyl + intake ivf
    ❤ Nooompje: 31 jaar, 1e kindje, OFO gb, nov/dec(?) IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle/Duphaston
    ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, nov IUI 5 met Gonal-F/ ovitrelle
    ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF.
    ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI 1, Puregon en pregnyl
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje, Nov IVF, gonalF, ovitrelle
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle
    Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf
    ❤ Khloe877: 32 jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober
    ❤️
    Hannyke 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 18 november 1ste echo, Jolo

    Testdagen en NOD
    ● 8 november NOD, Annie82

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ Mopsie83 :
    uitgerekend: 06-03-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  5. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Goed dat je op voorhand al alle info wil inzamelen en de recepten voorgeschreven wil krijgen. Soms moet je echt lang wachten, dus vroeg erbij zijn kan zeker geen kwaad !

    Ik geloof wel heel hard in ivf en dat het veel meer slaagkansen heeft dan iui, dus ik hoop dat dit gewoon ook voor jullie gaat werken !
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  6. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    @catlady and n @Sara190 moeten jullie voor ivf/icsi ook decapeptyl spuiten om je eigen cyclus plat te leggen? En zo ja, hebben julllie ook t idee dat die naald dikker is dan gonal f bijvoorbeeld. Of wat gebruiken jullie om de cyclus plat te leggen?
     
  7. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik had een paar gemiste oproepen van het ziekenhuis, toen ik klaar was met werken waren ze al dicht.
    Zal morgen tijdens de eerste koffie pauze bellen. Werk 9 uur op een dag als ik begin zijn ze nog dicht op de afdeling en als ik vrij ben ook

    Ik ben voor 42 dagen an de pil om de cyclus stil te leggen. Krijg straks menopur en pregnyl. Gelukkig niet dezelfde dosis als ik in het buitenland kreeg. Dar kreeg ik een dubbele dosis 10.000
     
    Hannyke vindt dit leuk.
  8. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ben net weer gebeld. Bloeduitslagen zijn goed geen ziektes.

    Het wordt icsi aantal zat op 8 miljoen man was ervoor ziek geweest.

    Ben wat overstuur. Probeer te werken...
     
  9. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    8 miljoen zaadcellen voor icsi valt goed mee toch? Ze pikken er uiteindelijk toch maar een paar uit en ze zetten telkens maar 1 zaadcel in 1 eicel.

    Fijn dat er geen ziektes gevonden zijn !
     
    Hannyke vindt dit leuk.
  10. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ik had kort protocol.. dus eerst gestart met Rekovelle en daarna andere injectie weet zo de naam ff niet dat was om de eisprong tegen te houden..kant een klaar spuit.. die naald was idd iets dikker
     
  11. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Moest je die ook dagelijks doen die spuit? Vind deze echt klote, t inprikken doet zeer en dan dat spulletje erin drukken ook, dus doe t tergend langzaam :(

    @catlady is dat niet goed voor icsi?
     
  12. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ja dacht dat 8 mlj voor icsi ook wel heel goed is. Zou dan eerder denken aan ivf. Maar goed ben geen arts.

    Wanneer kiezen ze voor kort protocol en wanneer voor lang? Ben benieuwd waar ze voor kiezen bij mij.
     
  13. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ze willen 15 miljoen voor IVF
    Ben iets eerder van het werk gegaan. Baal ervan dat we niet voor IVF mogen...
    Man schommeld in zijn aantallen 8 is laag hij was net ziek geweest
     
  14. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    In principe is ivf of icsi hetzelfde voor jou qua gevoel. Alles gebeurt hetzelfde alleen zijn de bevruchtingen op een andere manier gedaan. Bij ivf zetten ze 100.000 milj zaadcellen ong bij 1 eicel en bij icsi prikken ze echt een zaadcel in een eicel. Ik heb begrepen dat je zelfs meer bevruchtingen over houdt bij icsi dan bij ivf.
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  15. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Ze doen inderdaad icsi als t zaad wat minder is. En dan prikken ze er echt een goede zaadcel in, dus inderdaad meer kans op bevruchting bij icsi. Ik ben heel benieuwd naar mijn punctie en t bij elkaar brengen. Ons is verteld dat als er dan weinig bevrucht worden je over gaat op icsi zodat die kans ook weer groter is.

    @Barbara1 geen idee wat het verschil is en waarom er voor gekozen wordt. Bij mij vertelde ze gewoon wat i moest doen, niets kort of lang.
     
  16. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    @Barbara1 ik heb net wat gelezen. Bij kort protocol begin je op dag 1 of 2 met decapeptyl (spuit om syclus stil te leggen)
    Bij lange begin je op dag 21 of 3l23 daarmee. En heb je dus de cyclus daarnade punctie.
    Ik heb de lange cyclus, maar dearts die heeft mij toenverteld dat ze bij t "lange protocol" vaak meer eicellendus bij de punctiehebben ofzo, en beter. Dus nouja, dan geloof ik dat maar.
     
    Barbara1 vindt dit leuk.
  17. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Sorry van de typfouten, maar ik kan hem ff niet aanpassen!
     
  18. Hannyke

    Hannyke Actief lid

    3 mei 2019
    269
    109
    43
    Vrouw
    Pffff decapeptyl is maar kut. Na 2x spuiten al last van hoofdpijn, ontzettend moe en opvliegers, wordt elke x zwetend wakker... Iets met, je moet het er maar voor over hebben..
     
  19. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Vanochtend getest, wit :cry:

    Ben 12 dagen na de punctie, heb geen hoop meer :(

    Was trouwens een 8-cellige embryo.. hoe kan dit nou in godsnaam??? :cry::cry::cry::cry:

    Zelfs met dit word ik niet zwanger :cry::cry:
     
  20. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ai, klinkt niet fijn...Sterkte!
     
    Hannyke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina