Ik ben opgehoogd bij aanvang van deze ronde. Er was vandaag 1 follikel van 10 en 1 van 12 en best veel hele kleintjes. Ze heeft me daarom vanaf vandaag teruggezet in dosering. Kans is dat de groei nu stagneert, maar ze wil voorkomen dat er nu 2 of meer gaan groeien en we moeten staken. Dus weer even rustig aan. Heb gezegd dat ik er van baal dat de intake pas 3 jan is. Gelukkig dacht ze mee. Ze gaat alvast overleggen met t team wat 't plan is voor mij. Ze denkt eerst 2 weken de pil. Dan zou ik als de iui mislukt en ik ongesteld wordt alvast met de pil kunnen beginnen. Dan blijft 3 jan staan en ben ik rond die tijd klaar daarmee en kan ik na hun uitleg gelijk beginnen.
Echt belachelijk.. Vandaag eerste echo voor ivf. Volgende week maandag de 2e. Wordt er even gezegd dat ik voir de 2e echo me inhet amc moet inschrijven, anders kunnen ze me niet doorsturen daar naar toe. Echt, belachelijk, je moet daar persponlijk heen, gezicht laten zienenzo. En dat voor maandag. Terwijl het voor ons 2,5 uur reizen is. En het kan alleen op werkdagen. Ik vind dit echt zeer slecht maaja als we niet heengaan gaat deze ivf ronde voorbij, echt!!! Frustratie!!
Nou idd belachelijk. Hadden ze dat vantevoren niet gezegd? Je zou alles in dit zkh krijgen en alleen de terugplaatsing in amc dan? En nu moeten de echo's ineens ook in amc?
Nee de echo's niet. Maar ze kunnen me daar pas inplannen voor de punctie en terugplaatsing als ik er ben geweest voor inschrijving... Vind het echt nutteloos, waarom niet gewoon ons id ff doormailen ofzo
Heb last van bijwerkingen van de decapeptyl, misselijk, hoofdpijn en buikpijn. Erg lastig op het werk heb al asperine ingenomen helaas heeft het weinig effect
Ik heb lang niet van me laten horen, maar heb wel alles gelezen meiden. Deze week ga ik de laatste iui ronde in. En dan pas in januari de intake voor ivf.. maar ik ga in februari op vakantie.. dus denk dat het ivf traject voor mij pas in maart kan beginnen.
Geeft niets. Lekker reageren wanneer je er behoefte aan hebt. Lopen we ongeveer gelijk. Hopelijk ook deze week ergens iui en dan jan intake.
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, mogelijk hydrosalpinx eileider. ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, dec iui 6 met gonal-F/pregnyl ❤ Nooompje: 32 jaar, 1e kindje, OFO gb, nov IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, nov IUI 5 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF. ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI 1, Puregon en pregnyl ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje,IUI 6x door naar ICSI, decapeptyl, menopur, pregnyl. ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ❤ Khloe877: 32 jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober ❤ Hannyke: 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 2 december intake IVF, nooompje ● 5 december echo, catlady ● 3 januari intake IVF, Barbara1 Testdagen en NOD ● ( 8- ) 12 december NOD nooompje ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, mogelijk hydrosalpinx eileider. ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, dec iui 6 met gonal-F/pregnyl ❤ Nooompje: 32 jaar, 1e kindje, OFO gb, nov IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, nov IUI 5 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF. ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI 1, Puregon en pregnyl ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje,IUI 6x door naar ICSI, decapeptyl, menopur, pregnyl. ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ❤ Khloe877: 32 jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober ❤ Hannyke: 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 2 december intake IVF, nooompje ● 2 december fm cd16 ,Barbara1 ● 5 december echo, catlady ● 3 januari intake IVF, Barbara1 Testdagen en NOD ● ( 8- ) 12 december NOD nooompje ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
IUI start maart/april 2019 Leden: ❤ Kleinepuk: 29 jaar, 1e kindje, mogelijk hydrosalpinx eileider. ❤ Barbara1: 34 jaar, 2e kindje, PCOS, dec iui 6 met gonal-F/pregnyl ❤ Nooompje: 32 jaar, 1e kindje, OFO gb, nov IUI 6 met Gonal-F/Ovitrelle ❤ Tanja78: 40 jaar, 2e kindje, OFO gb, juli IUI 3 met Letrozol/ Ovitrelle ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, dec IUI 6 met Gonal-F/ ovitrelle ❤ Shar91: 27 jaar, 1e kindje, linker eileider niet doorgankelijk, 6x iui zonder succes, door met IVF. ❤ Annie82: 37 jaar, 2e kindje, OFO gb, IUI 1, Puregon en pregnyl ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje,IUI 6x door naar ICSI, decapeptyl, menopur, pregnyl. ❤ Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro ❤ Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, zwanger na gecancelde IUI 2 met clomid/ovitrelle ❤ Chantal1301: 27 jaar, 1e kindje, aug intake ivf ❤ Khloe877: 32 jaar, 3e kindje. iui gestopt, afwachting op start ICSI oktober ❤ Hannyke: 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken en echo's ● 2 december intake IVF, nooompje ● 2 december fm cd16 ,Barbara1 ● 5 december echo, catlady ● 3 januari intake IVF, Barbara1 ● 7 januari intake IVF, dadelll ● 3 december IUI6, dadelll Testdagen en NOD ● ( 8- ) 12 december NOD nooompje ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger! ♡ Mopsie83 : uitgerekend: 06-03-2020 ☆Sterretjes☆ Barbara1 14-02-18, mk ☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Lijstje, want ik hou van lijstjes en kleurtjes
@Sara190 hoeveel eitjes had jij bij je echo voor je punctie? Ik heb ernu 12 masr zemoeten nog ff groeien. Arts zei dat ditgemiddeld was, maar ik dacht zelf best veel! Hoe is het nu met jou, op welk punt ben jij nu in dit traject?
Hey meis! Ik had 16 eicellen bij de punctie zelf.. bij de terugplaatsing waren er 12 bevrucht.. Had toevallig net gesprek met me arts.. Volgende cyclus beginnen met me eerste cryo.. in kunstmatige cyclus.. ze zei in je eigen cyclus heb je de kans dat we de eisprong missen etc en omdat ik zo een harde klap heb gekregen dat het niet gelukt was zei ze is beter om met medicatie te doen..krijg medicatie tabletten.. zit nu op CD 13..denk in het nieuwe jaar ergens in januari 2020 de terugplaatsing..moest nu verplicht 1 maand wachten..
Oke, dankje, zijn er bij mij dus wel een stuk minder! Waarommoest je verplicht een maand wachten? Ik zou dat echt vreselijk vinden en meteen door willen. Is dat bij iedere poging zo dat er een maand wachttijd tussen moet zitten?