IUI maart/april 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kleinepuk, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ben gwn nog steeds zo bang omdat k geen knal test heb pff

    Is die afgelopen vergeleken met gisteren??
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik vind het een beetje moeilijk te vergelijken om eerlijk te zijn. Het lijkt voor mij een beetje hetzelfde.

    Ik hoop dat zondag je wat meer duidelijkheid kan brengen, want dit is wel frustrerend zo... ik moet wel zeggen dat ik op nod en 2 dagen erna een lichtere streep had als jou en hcg liep niet goed op (bloed laten trekken), maar 2 dagen daarna begon het plots heel mooi te stijgen, maar van die laatste heb ik geen foto genomen helaas. Ik gebruikte dezelfde testjes.

    Ga je morgen opnieuw testen of wachten tot zondag? Krijg je dan ook meteen bloedresultaat die dag?
     
  3. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Jah in het echt is het hetzelfde.. maar dat kan toch? want HCG verdubbelt toch 48 uur? Dan moet die zondag donkerder zijn hopelijk.. heb gelukkig ook geen bloedverlies..
     
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Nee krijg geen bloedtest moet het met testen doen..

    Bovenste gistereren onderste van net..maar bovenste natuurlijk helemaal opgedroogd..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ik snap niet wanneer mij NOD is dan??

    Okai dus het kan wel dat het traag opzet en dan snel stijgt..

    Dan is er wel beetje hoop..
     
  6. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Het beste is steeds je testjes te vergelijken met een dag tussen aangezien het theoretisch inderdaad om de 48 uur verdubbeld. Bv eergisteren - vandaag - overmorgen - ...
    Bij mij was dat wel in het begin niet. Dat was 20 hcg, 2 dagen later 35 hcg, maar dan 2 dagen later plots 130 hcg.
     
  7. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Jouw nod zou 19 of 20 januari geweest moeten zijn aangezien er een 5-daagse embryo teruggeplaats is.
     
  8. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Vandaag de dag. Spannend. Laat je t weten?
     
  9. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoe gaat t nu? Zo benieuwd :)
     
  10. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Dit was me predictor van gister middag...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ga je vandaag ook nog testen?
     
  12. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Wauw zo blij voor je.
     
  13. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Wow, werd gelijk om 14:30 gebeld. Dinsdag op dag 5 terugplaatsing!

    Aantallen weet ik niet, minimaal 4 anders konden we geen dag 5 tp krijgen

    Zo ontzettend blij!
     
    Dadelll, Jolo en Sara190 vinden dit leuk.
  14. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Yeeeeeaaj!!!

    Yeaaaj!
     
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wauw zo ontzettend blij voor jou !
    Aftellen voor jou! Dinsdag ben je echt zwanger en hopelijk mag je dat dan ook blijven ❤
     
  16. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Nee morgen weer..
     
  17. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik ben enorm benieuwd ! Als die donkerder is dan die van gisteren, dan zit het wel goed ! Hopelijk mogen we je morgen feliciteren meid.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  18. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Woensdag punctie gehad, op woensdagen is er geen sedatie mogelijk dus had lorazepam (een rustgevend tabletje, benzodiazepine) gekregen voor de avond te voren (het slapen) en voor een uurtje vooraf, met dan nog een dicofenac zetpil en advies paracetamol erbij in te nemen (en lokale verdoving).
    Ik slaap eigenlijk altijd prima dus heb de benzo voor de avond overgeslagen, en besloten een oxazepam ipv lorazepam te nemen omdat je met oxa na 16u weer mag rijden en lora veel langer in je bloed blijft (mag dan pas na 72 uur weer rijden!). Kweet niet zeker of dat pilletje uiteindelijk veel gedaan heeft, maar ik ben best relaxt door de punctie gekomen, meekijken en verstand op 0.... Rechts was mijn eierstok flink bezig geweest, stuk of 16 follikels, links nog stuk of 6? Punctie was geen fijne ervaring maar eigenlijk niet echt heel pijnlijk, zeker niet vergeleken met de hsg die ik gehad heb... Rechts eerst, vooral eigenaardig dat ze met best wat geweld die naald door alle wanden prikken en je alleen een soort getrek voelt...links was gevoeliger, toen hield ik mijn benen niet meer helemaal ontspannen...pff, volgens mij vooral baarmoeder die er last van had, maar lang leve lokale verdoving...

    Wij naar t UMCU, man daar zijn ding gedaan, even gewacht op de uitslag, zaad was prima en er waren 20(!) eitjes. Ik helemaal in de wolken, mooie opbrengst toch? Wel netjes rustig aan gedaan ivm drukte in m'n eierstokken. Vrijdag (gisteren) echo in m'n eigen ziekenhuis met vooraf bloed prikken om te kijken of er geen overstimulatie optreedt. Bloed ietsje ingedikt, maar verder nog rustig genoeg om wel een verse terugplaatsing te mogen doen. Heb wel gisteren de opdracht gekregen nog een week niet in te spannen. Wat rondscharrelen in m'n eigen huis mag, maar niet werken/sporten/fietsen/stukjes wandelen/stofzuigen....:cool: behalve beetje beurs gevoel onder in m'n buik (dat ik zelfs voel als ik iets te enthousiast ga zitten of een scheet laat....) eigenlijk nergens last van.

    Vanochtend werd ik volgens afspraak gebeld door het UMCU, blijkt dat er maar 1 embryo ontstaan is uit de 20 follikels....:( 1 . . . . . :confused: Kheb nog gevraagd hoeveel eicellen er rijp waren, 17 schijnbaar.

    Die ene is dus vanmiddag teruggeplaatst; bleek dat ze donderdagochtend geen bevruchte eicellen hadden gezien maar dat er toch een paar iets zijn gaan delen... Deze was nu 5-cellig terwijl ie inmiddels 6-8cellig had moeten zijn, en er was ook wat fragmentatie dus geen perfect embryo. Maar, ze gaven wel aan dat er wel een kans van slagen is, als het helemaal zinloos zou zijn zouden ze niet terugplaatsen.
    9 februari mag ik testen.

    Ik weet niet heel goed wat ik moet voelen/vinden. Het leek er even op dat ik mogelijk best een tijdje vooruit zou kunnen met cryo's; dus dit is nogal een tegenvaller. Wel ergens soort van geruststellend, als er maar een kans van 1 op 17 is dat een eicel bevrucht raakt en gaat delen is het niet zo gek dat we al jaren niet zwanger worden... Donderdag moet ik terugkomen bij de gynaecoloog voor controle (ihkv wel/geen overstimulatie), dan maar balletje opgooien of ICSI niet een beter idee is voor ons.

    En zo zit de eerste IVF-poging er ook gewoon meteen op. Als dit niets wordt (en eerlijk is eerlijk, die kans is groter dan de kans dat het wel blijft plakken) moet ik meteen door naar poging 2, met weer hormonen en punctie. Juk. :(
     
  19. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    IUI start maart/april 2019 - door naar IVF/ICSI

    Leden:

    ❤ Barbara1: 35 jaar, 2e kindje, PCOS, na ovulatie inductie en 7x iui - > feb '20 IVF
    ❤ Nooompje: 32 jaar, 1e kindje, OFO gb, na 6 IUI in jan '20 start IVF
    ❤ Sara190: 29 jaar, 1e kindje, OFO gb, na IUI4 - > ICSI
    ❤ Dadelll: 25 jaar, 1e kindje, 6x IUI, door voor IVF
    ❤ Catlady: 31 jaar, 1e kindje,IUI 6x door naar ICSI, decapeptyl, menopur, pregnyl.
    Hannyke: 30 jaar, 1e kindje, IUI gehad en nu IVF
    Jolo: 28 jaar, 1e kindje, iui 5 met clomid/pregnyl/utro - > zwanger
    Mopsie83: 36 jaar, 3e kindje, gecancelde IUI 2 - > zwanger

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Afspraken en echo's
    ● 7 januari intake IVF, dadelll
    ● 23 januari punctie ICSI 1, catlady

    Testdagen en NOD

    ● 9 februari, testdag nooompje


    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Zwanger!
    ♡ Mopsie83 :
    uitgerekend: 06-03-2020
    ♡ Jolo : uitgerekend: 15-07-2020

    Sterretjes
    Barbara1 14-02-18, mk ☆



    Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] en [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.

    Lijstje, want ik hou van lijstjes :cool: en kleurtjes
     
  20. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland

    Och jeetje, wat een domper na zo'n mooie opbrengst. Fijn dat je tijdens de punctie een lokale verdoving kreeg. Ik duim voor je dt de embryo goed groeit en dat je zwanger mag blijven.

    Ik kreeg geen verdoving alleen iets waar ik een paar seconden duizelig van werd. Deed behoorlijk veel pijn. Wil de volgende keer ook een lokale verdoving.

    Weet hier de opbrengst nog niet, alleen dat voor dag 5 terugplaatsing er minimal 4 bevruchtingen moeten zijn. Hoor dinsdag tijdens de tp meer gok ik.
     

Deel Deze Pagina