Wie verwacht er nog meer haar eerste kindje in september 2012?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Andrea1979, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea1979

4 feb 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me leuk om te kletsen samen met andere vrouwen die hun eerste kindje in september 2012 verwachten.
    Wie kletst er mee?

2. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Ikke! In september komt onze verrassing:D spannend hoor!

3. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Ik val tot nu toe nog net in september...
    Al 2 x 2 dagen vooruit gezet.
    Was eerst 6 september uitgerekend, na de eerste echo 4 september en sinds de laatste echo 2 september :D

4. Erwtje12

Erwtje12 Lid

12 jan 2012
    28
    0
    0
    Zuid-Gelderland
    Ja, ik verwacht ook in september ons eerste kindje. Vrijdag de eerste echo!

Zijn jullie ook al zoveel aan het kijken op internet naar eventuele kamertjes, geboortekaartjes, kleertjes enzo of ben ik de enige 'gek' :D ? En dat voor de eerste echo. Gelukkig nog wel kunnen beheersen met kopen.

5. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Erwtje, ik heb gister een jasje gekocht...
    Zooooo lief, kon hem niet laten hangen hihi

6. mammavanjayden

18 feb 2012
    10
    0
    0
    als alles goed blijft gaan , dan komt er in september een wondertje bij ! (IS alleen niet mijn eerste, in totaal 5 zwangerschappen nu gehad, waarvan mijn zoontje(3) 3 miskramen, en nu weer zwanger ! )
    gefeliciteerd iedereen hier !

7. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @erwtje: wij hebben een paar weken geleden een knuffeltje gekocht om het waat tastbaarder te maken.we hebben ook al een doos rompertjes en mutsjes gekregen van een vriendin. En een rompertje van mijn vader gekregen :) wiegje geven wel al want die heeft mijn opa gemaakt toen mijn moeder op komst was, vervolgens hebben ook haar broertjes en zusje daar in gelegen en ook mijn hele generatie :) onze muppet wordt de eerste van de volgende generatie. Hel bijzonder dat die ook in die wieg komt te liggen! Elke keer als we de stad in gaan lopen we wel even langs de baby dingen <3

Deel Deze Pagina