Het lijkt me leuk om te kletsen samen met andere vrouwen die hun eerste kindje in september 2012 verwachten. Wie kletst er mee?
Ik val tot nu toe nog net in september... Al 2 x 2 dagen vooruit gezet. Was eerst 6 september uitgerekend, na de eerste echo 4 september en sinds de laatste echo 2 september
Ja, ik verwacht ook in september ons eerste kindje. Vrijdag de eerste echo! Zijn jullie ook al zoveel aan het kijken op internet naar eventuele kamertjes, geboortekaartjes, kleertjes enzo of ben ik de enige 'gek' ? En dat voor de eerste echo. Gelukkig nog wel kunnen beheersen met kopen.
als alles goed blijft gaan , dan komt er in september een wondertje bij ! (IS alleen niet mijn eerste, in totaal 5 zwangerschappen nu gehad, waarvan mijn zoontje(3) 3 miskramen, en nu weer zwanger ! ) gefeliciteerd iedereen hier !
@erwtje: wij hebben een paar weken geleden een knuffeltje gekocht om het waat tastbaarder te maken.we hebben ook al een doos rompertjes en mutsjes gekregen van een vriendin. En een rompertje van mijn vader gekregen wiegje geven wel al want die heeft mijn opa gemaakt toen mijn moeder op komst was, vervolgens hebben ook haar broertjes en zusje daar in gelegen en ook mijn hele generatie onze muppet wordt de eerste van de volgende generatie. Hel bijzonder dat die ook in die wieg komt te liggen! Elke keer als we de stad in gaan lopen we wel even langs de baby dingen <3