Ik was vanmorgen voor een echo in het zh. Z De fa ging kijken of, een paar dagen na mij menstruatie, alles mooi schoon was. Maar dit was helaas niet zo. Ik had nog te veel en te dik baarmoederslijmvlies. Dit zou een belemmering zijn voor het innestelen. Dus ipv dat ik over ongeveer anderhalve week de inseminatie krijg, moet ik doorspuiten met decapeptyl en een week Norithisteron slikken. Paar dagen daarna zou ik dus eerder als gewoonlijk menstrueren. Dan weerwil wachten, weer zelfde echo als vanmorgen. Os het goed dan echo follikels, paar dagen daarna inseminatie.. Ik vind het wel jammer, want nu sla ik in principe een iui over
Goh dus dat kan ook nog. Balen zeg! Ik ben wel benieuwd hoe dik je baarmoederslijmvlies was dan... Bij mij zeggen ze bij iedere echo namelijk (en ik krijg geen uitgangsecho's): ah mooi dik baarmoederslijmvlies al. En dat zeggen ze dus eigenlijk altijd. Waarop ik denk: zou het niet misschien te veel zijn? Maar ze praten het altijd goed, juist mooi zulk dik baarmoederslijmvlies. Heb ze al eens gehoord over 10 mm, maar ook wel over 12 of nog meer volgens mij. Hoe dik was dat van jou en weet je waarom het niet goed was? Bij ons zeggen ze dat het eigenlijk niet te dik kan zijn namelijk...
Pien, hoe dik het was had ze het niet over. Wel dat het schoon moet zijn. volgens mij dat er op dat moment juist niets moet zitten. Het ligt misschien ook wel aan je behandeling. Bij iedereen is deze anders. Ik moet als de baarmoeder en de eierstokken er goed uit zien, gonal bij de decapeptyl spuiten ongeveer een week tot de volgende echo voor de follikels
Klopt, ze doen het overal net weer even wat anders... ik krijg ook IUI, maar geen decapeptyl, gewoon gelijk aan de menopur op dag 3 van de cyclus.