Iui met clomid en pregnyl en temp kaartje vraagje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ChanelM, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hallo dames.

Ik vroeg me af of er dames zijn die tijdens hun iui behandeling aan het temperaturen waren en hoe jullie kaartje eruit zag.

Dit is mijn 2e iui. Bij de eerste had ik niet getemperatuurd (vergeten). Maar nu is het zo dat ik van dag 3 tot 7 clomid 100mg heb geslikt. Afgelopen woensdag pregnyl 5000 ie gespoten en gisteren mijn 2e iui heb gehad. Alleen kan ik echt niks van mijn temperatuurkaartje maken. Hier mijn temp kaartje:
    20170218_153921.jpg
    Temp voor eisprong 35,9 - 36,2
    Temp na eissprong 36,2 - 36,6

Of moet ik gewoon stoppen met temperaturen omdat dat gewoon niet werkt nu vanwege de hormonen enzo.

Alvast bedank

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.011
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie heel veel open bolletjes.
    Temp je wel elke dag op dezelfde tijd direct na het wakker worden en nog voor je je bed uitgaat?

En temp je wel rectaal?

3. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hoi. Ik temperatuur tussen half 8 en half 10 sochtends. Moet altijd tussen die tijd wakker worden. Probeer meestal half 9 elke dag te temperaturen ook al moet ik later opstaan.

Ik temperatuur oraal. Doe dat al 7 jaar zo. En ook kwa tijd doe ik het 7 jaar zo. Zag toen in de kaartjes niets raars. Temperatuur bleef netjes laag en na eisprong was die ook gewoon hoog.

Doe het nou al bijna een jaar niet meer omdat ik zwanger worden al op gegeven had. Maar gebruik het wel nog steeds op het einde van mijn cyclus om de dag van me menstruatie te vinden.

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Het beste is toch echt rectaal te doen en elke ochtend je wekker te zetten op hetzelfde tijdstip.

Dat is toch echt het beste :)

5. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Heb net even gekeken of ik een oude kaartje had op mijn andere app. Gebruik ff sinds kort.

Hier een kaartje van aug 2016
    Screenshot_2017-02-18-22-02-17.jpg

Ook tijden van tussen half 8 en half 10.

Maar ik vraag me voornamelijk af of het gewoon door de hormonen komen dat mijn temperatuur zo schommeld.

Deel Deze Pagina