Hallo iedereen, aangezien het zwanger worden bij ons niet lukt zijn we naar Gent gegaan voor een second opinie. We hebben tot nu toe alleen een gesprek gehad en een bloedonderzoek, omdat mijn man een spataderbehandeling zou krijgen en die wilden ze eerst afwachten. De operatie aan de spatader is inmiddels geweest en nu moeten we van de week naar Gent om de uitslagen te horen van het bloedonderzoek en om een zaadstaal in te leveren. Over dit laatste gaat mijn vraag, sorry het is echt een heel suffe, MAAR hoe gaat dat in z'n werk? (Niet het produceren an sich, daarvan snap ik wel hoe dat moet haha). We hebben een potje en een aanvraagformulier sperma-analyse. Kunnen we daarmee direct naar afdeling Andrologie of moeten we weer langs onthaal? En waar zit het zgn herenkamertje en hoe kom je aan een sleutel, ik neem tenminste aan dat het op slot kan? Wie oh wie is er geweest en kan mij vertellen hoe klinisch het daar is, is het een ziekenhuisbed en hoppakee trekken maar of valt er een beetje sfeer te maken? Mijn man is niet zo'n felle en zeker niet in zo'n situatie, dus ik wil 'm graag een handje helpen en bijv een leuk lingeriesetje aantrekken om de stemming er een beetje in te krijgen zeg maar, kan dat of heeft iemand andere ideeën? Sorry voor de stomme vragen maar we zitten hier best wel mee... Tot nu toe heeft hij alleen thuis geproduceerd, maar Gent ligt hier niet naast de deur, dus dat is geen optie.
Je moet altijd eerst langs onthaal om je te melden. Zal je daar wel te horen krijgen waar je naartoe moet. Ik zou niet rekenen op een gezellige, sfeervolle ruimte, maar kan veranderd zijn. Voorheen was het een hok waar volgens mijn man een playboy uit 1970 lag (die hij niet aan durfde te raken ). Wil je van te voren weten hoe en wat, dan zou ik ze gewoon even bellen, ze zijn aardig en behulpzaam.
Eerst aanmelden bij de onthaal ja. Ruimte zelf is een kamertje met een stoel, boekjes en een tv met filmpjes. Romantisch en sfeervol gaat het niet zijn. Ik weet niet of jullie ver van het ziekenhuis wonen, maar het mag (als ik het goed heb) een uur oud zijn.
Dank jullie wel voor jullie antwoorden! Bij het hotel moet je er vóór een bepaalde tijd weer uit zijn, dat is dus geen optie voor afspraken die je later op de ochtend of in de middag hebt. Als geloof niet dat je er per uur kunt huren maar ik weet ook niet of ik dat zou durven, straks denken ze dat je een prostituee bent met haar klant
Er is inderdaad een apart kamertje voorzien, valt best nog wel mee. Al is het inderdaad alles behalve gezellig. Wij wonen wel binnen het uur en deden het toch pas daar. Kan dus prima.
Heel stomme vraag maar is het ruim genoeg voor samen? En hebben jullie ideetjes hoe een beetje sfeer te maken, leuk setje aan ofzo? Hoe doen mensen dat, wij hebben tot nu toe alleen thuis ervaring en ja, daar lukt het uiteraard wel...
Mijn man produceert het thuis, hebben het 1 keer in het ziekenhuis moeten doen, het kamertje is alles behalve sfeervol. Ik help hem overigens niet. Ging dus ook niet mee naar binnen. Hij redt zich prima met een telefoon met Internet
Ik help m ook niet. Ik zou me alleen maar vies/goedkoop voelen als ik in zo'n sfeerloos saai hokje mn lingeriesetje zou gaan showen. In Zwolle staan er ook nog een rij stoelen naast waar wachtende mensen zitten