Hey meiden, Even van me af typen hoor. We hebben afgelopen maandag een terugplaatsing gehad van een mooie cryo. Nu dus nog klein weekje geduld en dan weten we meer. Cycluslengte bekeken is morgen me NOD. Mag zaterdag testen van het ziekenhuis. Wat kruipen de dagen voorbij die normaal zo snel gaan haha....je voelt van alles, dromen van zwanger, zal mijn menstruatie komen, lijkt wel zo, maar ja het kan ook anders. Zo gaat er van alles door je hoofd in deze dagen. Spannend spannend!!!! Het is vast erg herkenbaar.....die onzekerheid is killing
he op dezelfde dag een cryo terugplaatsing gehad. Die van mij was zondag 5 cellig, maandag ochtend nog maar 4 cellig, maar nog wel vitaal. Hou mijn hart vast En die van jullie? Donderdag heb ik mijn bloedtest, vrijdag is mijn officiële nod.
Hey, wat spannend. Ik heb dinsdag terugplaatsing gehad. Die van ons was 4 dagen oud. We hebben dit keer niet naar de kwaliteit gevraagd. We hebben vorige maand en de maand daarvoor ook cryo terugplaatsing gehad en de eerste keer was topkwaliteit en de tweede keer matig. Allebei de keren geen plakkerds, dus nu laten we het maar zo... Mega spannend dit he? Ik ben ontzettend labiel. Dan weer heel vrolijk, dan weer super super verdrietig. Ik ga vrijdag testen.. Voelen jullie iets? Bijwerkingen of verschijnselen...? Innesteling? Ik niets..
Dag Dames, hier afgelopen wo een cryo terugplaatsing gekregen van 3 dagen oud. Wel naar de kwaliteit gevraagd, was voor invriezen 9cellig en nu 8. Ik ben sinds vanochtend al misselijk..zou wel heel snel zijn toch? Spannend zo..ga voor jullie duimen!!!
Hey meiden, Wat spannend. Onze cryo was bijna een blasto cyste kwa groei. Was goed aan het delen in grote vlakken. Was een top cryo. Ik voel van alles. Denk veel ik word ongesteld, maar voel me ook wel anders. Vooral ook erg moe en weinig zin in dingen. Ik mag 12 dgn na terugplaatsing een test doen, dat is zaterdag. Maar zal er wel eentje eerder wagen. Vorige keer op dag 10 een goeie test gehad!!
Ik voel me ook met vlagen idd misselijk. Maar dit heb ik ook wel als ik ongesteld moet worden. Heb ook vaag buikgevoel. Dat is wel anders als een menstruatie. Nou meiden spannend he. Ben blij als het zo ver is dat we wat weten hihihi.....maar geduld is een schone zaak!!
Ooooh jullie voelen al vanalles! Ik denk een goed teken want ik voel niks! Ik ben vanmiddag wel ineens in een hele diepe slaap gevallen? Maar dat kan ook van de pareltjes zijn.. Ik duim voor julle!
Palace..dat zeg je mooi..pareltjes. Ja die zorgen er wel voor dat ik sneller moe ben. Geen kwaaltjes verder hebben, betekent niks hoor
Oh meiden, wat spannend! En wat verschrikkelijk die wachtweken! Ik duim voor jullie! Ik heb 1 februari een verse terugplaatsing (8cellig) gehad en mocht eigenlijk vd kliniek zaterdag 15 februari pas testen (2 wkn na terugplaatsing), maar zh zei donderdag 13 februari (2 wkn na punctie). Ik weet niet precies wat mijn nod dan zou zijn, maar ik heb zondag 9 februari al licht positief getest. Ben zo slecht in dat wachten! Heel knap als het jullie wel lukt en voor jullie hoop ik ook op goed nieuws! X
Anoliesje wat spannend dan als je al licht positief hebt getest. Super hoor!!! En ja die pareltjes heb ik dit keer niet. Bij de verse terugplaatsing toen wel maar nu alleen pregnyl hoeven zetten...
Ik duim voor jullie! Sterkte met de laatste spannende loodjes Herkenbaar hoor! Nog ff dan mag ik ook weer
Juudje..bedankt! Wat erg dat het de vorige keer niet goed mocht blijven gaan Jij alvast heel veel succes, op naar een mooie plakbeeb
Ingeping en JJ, weten jullie al meer? Wanneer gaan jullie testen? Voor mij is de terugplaatsing precies een week geleden, en ik ga vrijdag testen. Al denk ik dat het niet gelukt is... Ik voel werkelijk niets. De vorige keer voelde ik het meteen aan m'n borsten. Babbel ben je nog misselijk? Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat. Symptomen? Ik duim voor jullie.
Nee, weet nog niets Donderdag bloedtest en ik test zelf thuis niet. Mijn nod is vrijdag, dus het heeft ook geen zin. Voel niet veel. Al ben ik al vanaf dag 2 na terugplaatsing grandioos ziek geweest, met een leuke verkoudheid als nasleep. Enig mijn ww op de bank en in bed doorgebracht. Zit nu ineens 1 week voor nod onder de pukkels ipv 3 dagen voor nod, dus dat is wel gek. Succes allemaal!!!
Hey meiden, Hier wel degelijk nu bloedverlies. Heb ook andere klachten dan bij normaal ongi. Steken in me borsten en zo. Het zkh wil als het niet volledig overeen komt met een ongesteldheid toch dat ik ga testen. Had testjes besteld die komen vanmiddag binnen. Maar zelf denk ik dat het gewoon game over is. Spannend nog hoor meiden voor jullie, duimen draaien
Oh ingeping, dat is niet fijn. Kun je die andere klachten niet hebben door restje pregnyl? Je zit nu 12 dagen na. Ik heb de laatste keer op dag 13 na 10.000 pregnyl nog positief getest van de pregnyl :x