IUI met Gonal-F

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DNJ, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er IUI (dus GEEN IVF/ICSI!) gedaan met Gonal-F? Hoeveel EH heb je gespoten, en na hoeveel dagen had je hoeveel eitjes? :)

2. skay

skay Niet meer actief

Ik heb nu ook de eerste x ui met gonal -f . Ik had links 3 kleine eitjes en rechts 3 grotere en 1 klein eitje . En ik spuit 50 eh per dag. En vanavond om 17:00 mag ik de pregnyl zetten en ma ochtend de verplaatsing. Hoeveel eitjes had jij en hoeveel spuit jij.

3. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe lang spuit je al als ik vragen mag? Ik gebruik nu zelf geen Gonal-F, maar Clomid.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ga in mijn volgende cyclus ook Gonal-F spuiten.
    Heb nog geen ervaring met IUI, dus weet eerlijk gezegd niet wat normaal is met hoeveel eitjes je 'hoort' te hebben?

5. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen waarom het GG (jij zit toch bij het GG he?) jou Gonal voorschrijft ipv iets anders? Bij IUI is 1 eitje in principe genoeg hoor! Ik hoor alleen vaak dat er met Gonal meer groeien!

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh ik zie jouw vraag nu pas.
    Ik weet niet waarom ik Gonal-F 'moest' spuiten.
    Volgens mij is dat bij het Geertgen de normale procedure.

7. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    #7 Lotteke1980, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
    Hey DNJ,

Ik ben momenteel bezig met 4e IUI. Ik spuit 75eh per dag en dan 2,5 week lang. Ik heb dan vaak 2 follikels. Bij de 1e IUI hadden ze na 1,5 week de dosis omhoog gegooid naar 100 eh. Dit was te veel van het goede en leverde 5 follikels op. Ze hebben er toen 3 weggeprikt. Geen pretje, maar beter dan weer een hele ronde wachten.

Suc6 met de behandelingen!

8. Chic

Chic Lid

13 jan 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik gebruik ook Gonal (75). Vond mijn ziekenhuis het meest succesvolle middel. Ik had twee follikels op dag 10 en de IUI op dag 12. Morgen weer beginnen, nu nog een beetje balen dat de eerste niet gelukt is. Succes ermee!

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    ik doe ook IUI met gonal. ik begin meestal met 75 eenheden. soms 100. de max. dosering wat ik gespoten heb is 125.

10. Mauy

Mauy Lid

18 jan 2013
    57
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Ik heb 6 IUI met clomid en Pregnyl gehad, nu heb ik al 2 rondes Gonal-F en Ovitrelle gespoten. de 1e ronde spoot ik 75 eh maar toen had ik 4 follikels. Ik moest direct stoppen na 6 dagen spuiten. Nu zit ik in de 2e ronde en heb ik 37,5 moeten spuiten. dit bleek weer te weinig en heb ik alsnog 75 moeten spuiten...
    Je ziet, iedereen reageert hier anders op. In mijn ziekenhuis starten ze standaard met 75 om te zien hoe je erop reageerd....
    Ik heb vorige week zondag mn 8e IUI gehad, nu weer op het wachtbankje :(

Liefssss

Deel Deze Pagina