Vanaf zaterdag moet ik gaan beginnen met Orgalutran en Fostimon. Hiervoor heb ik Puregon gebruikt maar na 5+ jaar zijn ze erachter gekomen dat ik daarvan geen goede eicellen krijg. Wie heeft dit ook gebruikt en kreeg er bijwerkingen van? Had jij wel een goede opbrengst bij deze medicatie?
Hier wel bekend met orgulatran (maar dan met puregon). Vond het een erg pijnlijke spuit. Vaak met bult en rode plek als gevolg...
Ik gebruik nu al 7 rondes Fostimon en ervaar helemaal geen bijwerkingen. Ik heb elke ronde 1 ei gehad en deze ronde zelfs 2! Ik ben er dus tevreden over.
Merah dankje! Jij bent zwanger geworden met behulp van orgalutran en Pregnyl? Bonita fijn geen bijwerkingen. Heb der zo een hekel aan Ik hoop zelf op meer dan 1 ei want ik doe icsi. Jij iui neem ik aan? Succes met de medische rompslomp.
Ja, bij mij was het zeker een succes. Al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Hoop bij jou ook zo'n succesverhaal!!!
Kiekies, ik doe inderdaad IUI en spuit een lage dosis (75 eh). Hopelijk krijg jij mooie en veel eitjes, succes meid!
fostimon hier ernstige overstimulatie dus geen 2e keer meer toen. Daarna puregon met orgalutran en maar 4 eicellen??