Nou dat is wel gek...aantal dagen onthouding is zeker van belang...zeker als er een verminderde kwaliteit is !! Bij ons bleek 3 dagen onthouding de beste aantallen te geven, dat was ook even zoeken. Inderdaad PESe en TESE kunnen ook nog, maar dat zal de uroloog je ok nog wel allemaal vertellen. Ik hoop dat dit gewoon een keer een slechte uitslag was en dat het de volgende keer weer een stuk meer zijn ! Heel veel succes !!
Oh echt waar? Want zowel bij de kliniek als in het ziekenhuis (waar we via de huisarts een keer een zaadonderzoek hebben laten doen) zeiden ze dat het bij meer dan 3 dagen juist weer hélemaal verkeerd was. 2 was het beste, zeiden zij.. (en nu zeggen ze bij het GG dus weer heel iets anders, zucht).. Misschien dat we dan maar 3 dagen aanhouden.
IUI1: 1 miljoen zaadcellen IUI2: 1 miljoen zaadcellen IUI3: 1 miljoen zaadcellen IUI4: 0,3 miljoen zaadcellen Wij zijn hierna over gezet op ICSI ICSI1: 9 eicellen, 8 bevrucht, 1 goed door gedeeld de rest was te slecht van kwaliteit ICSI2: 19 eicellen, 12 bevrucht, 1 verse tp en 4 cryo's ingevroren van A+ kwaliteit. (verse mislukt nu in de wachtweken van onze 1e cryo tp) Suc6
Ik weet het...wij dachten het ook goed te doen met 2 dagen... Met 2 dagen onthouding kwamen we op ongeveer 1 miljoen. Met 3 dagen boven de 5 miljoen ! Maar is echt proberen wat voor jullie het beste is.
Nou we gaan het gewoon proberen.. Met 2 dagen onthouding was het dus 400.000 (na het wassen), met 24 uur onthouding waren het er 10.. Hopelijk levert 3 dagen dan betere resultaten op..
hier 1 miljoen zaadcellen, meteen begonnen met icsi maar tot nu toe zonder resultaat! hoop dat je snel zwanger raakt met iui en het hele icsi traject niet hoeft te doorlopen! sterkte en succes xx
Hoi, Wij hebben 2 keer IUI gehad met minder dan 1 miljoen sperma cellen zonder succes, maar 4 keer met meer dan 1 miljoen sperma cellen, waarvan 1 keer succesvol. Bij ons wilden ze eerst een proefopwerking doen om te kijken of er voldoende sperma over bleef om uberhaupt niet in 1 keer ICSI te krijgen. Want de eerste sperma testen waren 2x minder dan 1 miljoen. Ik ben erg blij dat we door hebben gezet, want nu ben ik toch zwanger zonder ICSI, door de IUI. Hier zie je resultaten per hoeveelheid sperma van heel veel vrouwen bij elkaar genomen. Resultaten IUI-behandelingen Tilburg - Fertiliteit.info Dat zegt veel meer dan al onze losse verhalen. Succes met jullie poging 5,8% kans
Lac,dank je voor het positieve verhaal. Ik twijfelde of ik voor IVF wilde gaan maar ga toch nog verder met IUI,zeker na het lezen van jouw verhaal. (Trouwens de gyn wil ook dat ik verder ga met IUI,heb er pas 2 gehad) Ook al is ieder koppel natuurlijk anders. Onze zaadaantallen zijn ongeveer zoals bij jullie vandaar.
Denk niet dat 't 'm hier gaat worden.. Heb ontzettend veel pijn in m'n buik, en eerst hoopte ik nog dat dat misschien door de innesteling kwam, maar inmiddels houdt het zo lang aan en wordt het zo heftig, dat ik toch echt denk dat m'n menstruatie eraan zit te komen.. Helaas.. Als de kwaliteit niet verbetert en we nog steeds maar 10 zaadcellen hebben bij het volgende onderzoek, zullen ze ongetwijfeld stoppen met IUI behandelingen. De vraag is dan nog maar of ze uberhaupt ICSI willen doen Maar goed, daar denken we nog maar even niet teveel over na, hopelijk worden er 8 augustus gewoon veeeeel meer zaadcellen gevonden! Misschien kijk ik overigens verkeerd naar die uitslagen op die site, maar ik vind dat er een behoorlijk verschil zit tussen 'minder dan 1 miljoen', wat er dus ook 900.000 kunnen zijn, en de 10 zaadcellen die wij hadden.. Ik zou wensen dat wij met 10 zaadcelletjes nog 5,8% kans hadden!