IUI met hormonen gestart mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door comr70, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. comr70

comr70 Actief lid

19 feb 2012
    206
    0
    16
    Hoi Inges,

Gelukkig hoef ik haar niet in te werken, wel mag ze me altijd bellen met vragen.

Wat vervelend zeg van die nare spelletjes op je werk. Lijkt me moeilijk om dan alles voor je te houden, maar wel fijn dat je het ondanks dat naar je zin hebt. Het is toch belangrijk dat je het naar je zin hebt.

Wat leuk en knap dat je een geboortemand maakt. Ik heb nadat onze zoon is geboren een luiertaart gemaakt voor mn schoonzusje. Zij is 2 weken na mijn bevallen van een zoontje en hun namen lijken erg op elkaar, 1 letter is anders. Vond dat eerst moeilijk, maar nu gelukkig niet meer.

Vandaag ben ik de hele ochtend en een stukje van de middag bezig geweest om contact te zoeken met het ziekenhuis, maar de telefonische bereikbaarheid is erg slecht. We hebben afgesproken dat ik zondag nog 1 test doe en anders maandag weer na het ziekenhuis moet. Het kan zo zijn dat ik weer een cyste heb, dat zou de steken/pijn die ik af en toe heb kunnen verklaren, maar ik hoop van niet.

Vanochtend toch nog een test gedaan, maar nee niets. Vandaar dat ik ben gaan bellen om te vragen hoe nu verder. Misschien dat ik dit weekend nog ongesteld wordt. Voor nu voel ik me opgeblazen en heb last van mn darmen, maarja dat kan ook alle spanningen zijn denk ik.

xc

2. Ingres

Ingres Lid

24 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Comaro,

Attent van je dat je opvolgster je nog mag bellen. Ik begrijp dat jouw sociaalplantraject zich ergens anders bevindt. Wellicht is dat ook beter. Het beste is ook om los te komen van de betreffende werkplek, heb ik begrepen. Toen ik een dergelijke situatie zat (in 2010) wilde ik krampachtig vasthouden aan mijn werkplek. Het is beter als dit niet het geval is. Je kunt het dan allemaal sneller verwerken en een plek geven.

Ik ben heel erg blij met mijn huidige werkplek. Met de gemene spelletjes heb ik wel moeite. Mijn vriend zegt dan heel nuchter dat dit overal gebeurt en dat ik er toch niets aan kan doen.

Wat moedig dat je een luiertaart hebt gemaakt voor je schoonzusje. Ik kan me voorstellen dat dat erg pijnlijk is, al gun je het haar nog zo erg. Ook toevallig dat de namen zoveel op elkaar lijken. Thijs blijft natuurlijk in jullie hart aanwezig. Kan je dochterje dit nu een plekje geven? Voor haar lijkt het me ook erg zwaar.

Vervelend dat het ziekenhuis telefonisch zo slecht is te bereiken. Jammer dat ook de test van vanmorgen niets opleverde. Ik gun het je zo enorm. Laten we hopen dat je geen cyste hebt!

Ikzelf vind het wel fijn om op dit forum met onbekende mensen te "praten". Je zit allemaal toch met hetzelfde.

Groetjes,
    Ingres

3. comr70

comr70 Actief lid

19 feb 2012
    206
    0
    16
    Het forum is heel fijn en het geeft me zeker steun en ik hoop dat ik die steun af en toe ook aan een ander kan geven.

Je weet hierdoor dat je niet alleen bent en als je tegen dingen aanloopt, kun je het hier gewoon kwijt. Met ons meisje gaat het goed en dat is ook heel erg fijn. Ze praat er veel over, soms teveel, want dan vind ik het moeilijk. Maar ik laat haar maar. En dan te bedenken dat ik bang was, dat zij haar broertje zou vergeten. Zo zie je maar.

Ik ga lekker slapen.

Trusten.

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja het is zeker fijn dat er zo'n forum is...
    soms vindt ik het wel wat lastig als je er net in komt en er zitten eer al een paar om er tussen te komen..
    Maar dat heeft ook zijn tijd nodig...

fijne dag allemaal.

5. Ingres

Ingres Lid

24 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Zonneschijn38,

Hoe gaat het nu? Ik begreep dat het vorige keer niet is gelukt. Weet je al wanneer je weer aan de beurt bent?

Ik zal voor je duimen.

Groetjes,
    Ingres

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo ingres...
    Ja ik ben woensdag geweest voor een echo, maar toen waren ze nog niet groot genoeg...
    Gisteren vrijdag 22 juni ben ik weer geweest...
    De eitjes waren 18,14,19 mm, aan de rechterkant ze heeft nog wel even gekeken naar de linkerkant en dus goed wezen wroeten pfff wat doet dat dan naderhand wat zeer zeg...
    Maar ja er mochten niet meer als drie zijn. En de ferteliteitds arts zei de kans is er dat de derde ook mee gaat doen..en de kans is er dan dat je een 2 of 3 ling kan krijgen..
    Maar gelukkig was aan de linkerkant vele kleintjes te vinden en dus hebben we groen licht gekregen...
    spannend wel weer zeg...
    Maar gaan morgen weer de inseminatie in...
    En dan worden het weer 2 lange wacht weken pffff..maar we gaan op goed geluk...
    fijne dag vandaag...

Maar hoe is het met jou ingres...
    dikke knuffel voor jou..

7. Ingres

Ingres Lid

24 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Zonneschijn38,

Wat hoop ik voor jou dat het gaat lukken. Een tweeling of een drieling, ikzelf zou er geen problemen mee hebben. Ik zou alleen maar blij mee zijn. Ik leef met je mee.

Ikzelf ben nu even gestopt vanwege andere zaken. Tegen beter weten in hoop ik toch dat het op een spontane manier gebeurt.

Groetjes,
    Ingres

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland

9. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    oooh ik lees nu dat jij dat niet had, maar dat comr70 dat had..
    En dat je gewoon even een timeout neemt..
    sorry daar voor..
    Maar dat is soms ook goed dat je even je gedachten op nul zet en dat er even niet aan hoeft te denken...

10. Ingres

Ingres Lid

24 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Zonneschijn38,

Je vergist je niet hoor. Ikzelf ben twee jaar geleden een vaste baan kwijtgeraakt. Sinds die tijd is het mij niet meer gelukt om ergens in vaste dienst te komen. Ook nu heb ik weer een tijdelijke baan die afloopt. Het veroorzaakt voor mij veel onrust. Ik wil dit eerst weer even op de rails hebben alvorens weer verder te gaan met IUI. Ja, ook Comr70 heeft e.e.e. op dit gebied meegemaakt.

Dingen kunnen soms heel gek zijn. Nu ben ik bezig om voor een collega die onlangs vader is geworden een geboortemand te maken. Hij heeft een dochtertje gekregen en ja, aan mij de taak om iets leuks te bedenken. Ik vind dit soort dingen leuk om te doen. Ik wil goed omgaan met het babygeluk van anderen.

Herken jij dit ook?

Groetjes,
    Ingres

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi ingres..
    Ik heb zelf ook niet een vaste baan werk nu als invalkracht bij een kinderopvang..Op dit ogenblik heb ik een tijdelijk vast contract omdat ik inval voor iemand die zwangerschaps verlof heeft...
    Maar met de kinderopvang gaat het ook niet meer zo goed, hier moeten nog wel een aantal mensen uit..
    Dus zal weer verder moet solliciteren..maar dat valt zeker niet mee..Ik woon in friesland maar ik denk dat ik beter kan verhuizen naar het westen daar heb je wel iets meer banen en zeker als activiteitenbegeleidster wat ik voorheen deed..

Zit er zelf over na te denken om me maar om te laten scholen als verzorgende er komt steeds meer vergrijzing en hier kun je altijd wel een baan vinden..keuzes keuzes het valt soms niet mee..

Maar tegen woordig is een vaste baan ook niet meer een vaste baan overal wordt bezuinigd. Ook al heb je een vaste baan kunnen ze dat ook met bezuiningen je zo ontslaan. soms moet je maar zo kijken ik heb werk en dat hebben ook niet heel veel mensen...

Hier op het werk zijn veel collega's zwanger ze vinden het soms moeilijk te vertellen dat ze zwanger zijn, maar ik ben ook super blij voor ze..(soms vindt ik het wel balen) waarom hun wel en ik niet..wat is dat toch dat je lichaam niet wil wat jij graag wilt..
    Meestal stuur ik ze dan nog even een kaartje en doe er een rompertje bij..
    Probeer er zeker zo goed mee om te gaan..maar soms valt dat niet altijd mee en moet ik soms wel even slikken.

Ik vindt het ook super om leuke dingen voor ze te maken..ik maak tegenwoordig luierfietsje of luierauto..
    Dat valt altijd goed in de smaak..
    En ja wat op de webside staat kan ik toch ook even knutselen en klaar, maar vindt het ook leuk om die dingen te maken..
    Zo krijg je dan weer eer van je werk..
    En dat kun je soms goed gebruiken toch..

Dus ondanks dat ik niet een vaste baan heb proberen we toch maar kinderen te krijgen...En anders moet ik maar wat verder rijden voor werk..
    Maar het is toch elke keer weer een teleurstelling dat je wordt afgewezen.

Ik wens je een fijne dag toe tot mails..

12. Ingres

Ingres Lid

24 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Zonneschijn38,

Ik kan me goed voorstellen dat jij je niet laten kisten door onzekerheid door werk. Goed dat je je laat leiden door je gevoel.

Jij bent creatief zeg! Ik heb nog nooit een luierfietsje of een luierauto gemaakt. Ben je al lang bezig om zwanger te worden?

Voor wat betreft werk, is het zo dat er hier in het westen van het land meer werk is. Ikzelf woonde eerder in Groningen. In 2007 ben ik verhuisd naar Amsterdam. Ben je erg verknocht aan Friesland? Als dat het geval is, kan het lastig zijn om in het westen te wennen. Ik moet je zeggen dat ik op het moment wel blij ben dat ik in Amsterdam woon want in Groningen is het veel lastiger om een andere baan te vinden.

Groetjes,
    Ingres

13. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wat leuk zeg dat jij in amsterdag woond..
    Mijn schoonouders wonen in monnickendam en we gaan ook regelmatig daar heen maar ook naar amsterdag..leuke stad is het..
    Zat zelfs over na tedenken om dan een paar dagen in amsterdam te werken en dan bij mijn schoonouders te slapen..
    Ene mijn man heeft zijn flat nog te koop in purmerend die is nog niet weg dus kan altijd daar nog slapen..
    Ik ben niet zo heel verknocht aan friesland, maar mijn man werkt bij de marine in den helder dus dat ik voor hem wel makkelijker rijden..
    ach ja je weet nooit wat de toekomst brengt. En misschien gaan we ooit wel verhuizen naar een andere plaats..
    Maar eerst hier maar wonen ik woon vrijwel goedkoop heb een tuin en woon dichtbij de stad dus ik heb verder niks te klagen..
    Kan atlijd nog heen en weer rijden en bij mijn schoonouders slapen kan het op zijn minst een keer proberen dat staat vrij toch..
    Maar ik zit hier eerst nog tot begin okt..dus ik heb nog even...

Groetjes fijne dag...

Deel Deze Pagina